Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

Hyklerisk jalousi

Recommended Posts

Guest Boon Lott

Jeg finder det godt nok mærkværdigt, at pigerne her i tråden tror, at det gør forskel for partnerens jalousi om de knalder på job eller i privaten. Hvis man, som mig, godt kender følelsen af jalousi ved man også at det ikke gør nogen forskel. Ligeledes tror jeg heller ikke at det gør forskel på pigers jalousi om deres partner knalder en almindelig pige eller en gp. Hvis det var mig ville jeg forlange at hun stoppede på job i dag hellere end i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Boon Lott skrev, for 1 minut siden:

Jeg finder det godt nok mærkværdigt, at pigerne her i tråden tror, at det gør forskel for partnerens jalousi om de knalder på job eller i privaten. Hvis man, som mig, godt kender følelsen af jalousi ved man også at det ikke gør nogen forskel. Ligeledes tror jeg heller ikke at det gør forskel på pigers jalousi om deres partner knalder en almindelig pige eller en gp. Hvis det var mig ville jeg forlange at hun stoppede på job i dag hellere end i morgen.

Jeg tror ikke det gør for alle, men jeg ved at det gør for nogen. Sådan er vi så forskellige. Det ville også gøre en forskel for mig om det var en GP eller en 'almindelig pige', og jeg kender jo, som skrevet, følelsen af jalousi. Du skal jo fx tydeligvis ikke blive kæreste med en GP'er, men have dig en af de 'almindelige'. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Boon Lott
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Jeg tror ikke det gør for alle, men jeg ved at det gør for nogen. Sådan er vi så forskellige. Det ville også gøre en forskel for mig om det var en GP eller en 'almindelig pige', og jeg kender jo, som skrevet, følelsen af jalousi. Du skal jo fx tydeligvis ikke blive kæreste med en GP'er, men have dig en af de 'almindelige'. 

Det er jeg helt enig i:)jeg mødte min kone i 1984;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Nannas Hjørne

Jeg må sige det lige ud af posen. Jeg, kunne ikke komme sammen eller være i et forhold med en der arbejdede som GP. Det er overhovedet ikke pga. Jalousi. Jeg fik spørgsmålet for år tilbage. Og sagde dengang. Klart JA til det, kunne jeg sagtens. Uden overhovedet, at have reflekteret over det. Jeg lærte og mødte nogle GPére privat. Og fandt hurtigt ud af der var mere kompleksitet i det end, jeg anede.

• Klart pga alt det hemmelighedskræmmeri der, skal være. Vil ikke lyve overfor. Familien, venner, og bekendte. Og dem, jeg kender og, har mødt, har været så paniske angste overfor afsløring. Det, kan jeg ikke leve med.
  • Eller sige god arbejdslyst til hende. Og ville ødelægge mig selv. Ved at tænke om, hun er ok. Ikke pga. Dem hun, er sammen med men om, hun blev overfaldet osv. Så, vil en arb blive, rigtig lang.
  • Hele løgnen, at skulle lyve overfor andre. Det ville jeg ikke være med til.
  • Hvis man aftaler noget, kan det blive afbrudt pga. Hun, skal på arb. Telefon ringer ofte. Det vil være forstyrrende. En lille ting, måske men for mig en følelse af arb er vigtigere. 
  • Bekræftelse:, bange for jeg ikke, kan give den pige det, hun møder i sit arb. Og vil jo skulle give hende opmærksomhed, som vil blive anderledes end det hun møder i arb. Og ville, hun acceptere det.
  • Udfordringen med kunder der måske ikke forstår du har et liv udenfor arb. 

Det, var lidt af de, tanker jeg i tidernes morgen, har gjort mig. Møder jeg en pige, der fortæller, har arb som GP. Tror jeg ikke jeg har noget imod. Det er hendes fortid, og det vil, jeg ikke klandre hende for. Jeg, har jo også min fortid. Og vil da heller ikke dømmes for det. 

Jeg tror faktisk man skal, være hårdfør. For at være i forhold med en aktiv GP. Det er sikkert og vist at mange siger ja det kunne de sagtens være. Men, jeg vil postulere, at kommer de i et forhold. Kan der komme tanker som, jeg beskriver. 

Og til sidst @Nannas Hjørne Hvad og hvorfor, har du det svært ved at din partner fx. Ville gå til en GP. Hvad er det der gør, at du ser det som noget forkert? Har nemlig hørt den beskrivelse før. Og man finder ud af at, nogle GPére er mere monogame i parforhold end de antyder i starten. 

God eftermiddag derude.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

Hej @Nannas Hjørne

Jeg må sige det lige ud af posen. Jeg, kunne ikke komme sammen eller være i et forhold med en der arbejdede som GP. Det er overhovedet ikke pga. Jalousi. Jeg fik spørgsmålet for år tilbage. Og sagde dengang. Klart JA til det, kunne jeg sagtens. Uden overhovedet, at have reflekteret over det. Jeg lærte og mødte nogle GPére privat. Og fandt hurtigt ud af der var mere kompleksitet i det end, jeg anede.

• Klart pga alt det hemmelighedskræmmeri der, skal være. Vil ikke lyve overfor. Familien, venner, og bekendte. Og dem, jeg kender og, har mødt, har været så paniske angste overfor afsløring. Det, kan jeg ikke leve med.
  • Eller sige god arbejdslyst til hende. Og ville ødelægge mig selv. Ved at tænke om, hun er ok. Ikke pga. Dem hun, er sammen med men om, hun blev overfaldet osv. Så, vil en arb blive, rigtig lang.
  • Hele løgnen, at skulle lyve overfor andre. Det ville jeg ikke være med til.
  • Hvis man aftaler noget, kan det blive afbrudt pga. Hun, skal på arb. Telefon ringer ofte. Det vil være forstyrrende. En lille ting, måske men for mig en følelse af arb er vigtigere. 
  • Bekræftelse:, bange for jeg ikke, kan give den pige det, hun møder i sit arb. Og vil jo skulle give hende opmærksomhed, som vil blive anderledes end det hun møder i arb. Og ville, hun acceptere det.
  • Udfordringen med kunder der måske ikke forstår du har et liv udenfor arb. 

Det, var lidt af de, tanker jeg i tidernes morgen, har gjort mig. Møder jeg en pige, der fortæller, har arb som GP. Tror jeg ikke jeg har noget imod. Det er hendes fortid, og det vil, jeg ikke klandre hende for. Jeg, har jo også min fortid. Og vil da heller ikke dømmes for det. 

Jeg tror faktisk man skal, være hårdfør. For at være i forhold med en aktiv GP. Det er sikkert og vist at mange siger ja det kunne de sagtens være. Men, jeg vil postulere, at kommer de i et forhold. Kan der komme tanker som, jeg beskriver. 

Og til sidst @Nannas Hjørne Hvad og hvorfor, har du det svært ved at din partner fx. Ville gå til en GP. Hvad er det der gør, at du ser det som noget forkert? Har nemlig hørt den beskrivelse før. Og man finder ud af at, nogle GPére er mere monogame i parforhold end de antyder i starten. 

God eftermiddag derude.

KK

Meget gode overvejelser - som jeg tror det ville være godt for enhver at gøre sig inden de indledte et forhold med en GP'er. Så kan nogen acceptere det og andre ikke. 

For det første, ville jeg ikke have det så slemt med, at min partner opsøgte andre GP'er som jeg ville have det med piger som ikke havde det som beskæftigelse. For der er de dejligt rene linjer, ligesom med mit eget job. Det er når det bliver mudret med potentielle følelser at jeg selv virkelig får det stramt. 
For det andet har jeg et virkelig stort sexdrive. Virkelig stort. Så jeg har endnu ikke mødt en mand som både kunne stille mit behov OG have overskud til at gå ud og være sammen med andre. Der ligger meget af det hos mig. Hvis man har gennemknaldet mig så meget at jeg faktisk ikke gider mere, og så stadig har trang til at gå ud og knalde mere, så tror jeg også, at jeg ville give min velsignelse til, at min partner gjorde lige netop det, men indtil videre har den ordning betydet, at jeg ikke fik tilfredsstillet mine behov fordi han lagde kræfterne hos en anden, og det kan jeg ikke arbejde med. Ligesom det nok også ville være træls for min partner hvis jeg kom hjem fra arbejde og ikke ville røres fordi jeg havde fået for meget på jobbet. Det er bare aldrig tilfældet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Derfor ved jeg også godt, at dette jo logisk set burde være tilfældet den anden vej rundt - at han kunne gå til en anden Gp eller score i byen og stadigvæk komme hjem og elske mig lige så højt, hvis det var aftalen, at han gerne måtte, men der sætter min egen usikkerhed sig så alligevel ind. Jeg tror, at det er helt basalt, næsten pragmatisk. Det er risikoen for at blive forladt, for at den anden finder en, som de bliver så betagede af, at man selv ryger i svinget. Det er nok bare et bevis på, at man aldrig helt kan kende en andens følelser lige så godt som man kender sine egne, for hvis man gjorde ville man ikke være i tvivl om disse ting.
Men ærlig talt, hvis jeg selv skulle vælge, ville jeg finde en mand som lod mig beholde min lille bibeskæftigelse, men samtidig ikke selv opsøgte andre piger end mig. Totalt hyklerisk, men sandt.

Jeg bliver lidt forvirret. For her skriver du, at du ville blive usikker på din partner, havde eller gik, han ud og fik fremmede ude i byen.  Og, at du helst så, han ikke besøgte andre. Men så skriver du.

"For det første, ville jeg ikke have det så slemt med, at min partner opsøgte andre GP'er som jeg ville have det med piger som ikke havde det som beskæftigelse. For der er de dejligt rene linjer, ligesom med mit eget job. Det er når det bliver mudret med potentielle følelser at jeg selv virkelig får det stramt"

At have sex udenfor et parforhold er vel i realiteten ligemeget om det er en GP eller Connie fra Brugsen.  Og dit sexdrive er vel ikke faktoren der er vigtigt. Om du, kan knalde på jobbet og i privaten hele tiden. 

God dag

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg bliver lidt forvirret. For her skriver du, at du ville blive usikker på din partner, havde eller gik, han ud og fik fremmede ude i byen. 

Som jeg skrev, så synes jeg det bliver mudret med potentielle følelser uden for købs og salgs verdenen. Usikkerheden er en del af mudderet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke oplevet at være jaloux på mine kærster. Hvis man stoler på hinande mener jeg at det udelukker det at kunne være jaloux - det gør det for mig.
Jeg ville ikke have et problem med at min kærste har sex med andre mænd for penge, da det er for penge og ikke fordi hun elsker dem.
Elsker hun mig og har vi god sex sammen, har jeg ikke brug for at have sex med andre piger. Men hvis hun vil have sex med andre mænd for penge, så er det fint for mig - så længe hun kommer hjem til og spiser aftensmad og vågner op ved siden af mig i vores seng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@kanonkongen For lige at uddybe. Usikkerheden er mest til stede ved Connie i Brugsen, fordi der er mindre rene linjer der, end ved købesex. Havde jeg fx lige født, og havde ikke lyst til sex, ville jeg nok godt kunne acceptere at min mand gik til en GP, men sex med folk udenfor købesex involverer jo altid andet, og ofte mere end en time sammen, og det har jeg ikke lyst til at gå og spekulere over og have det skidt med at tænke på. 

Jeg ville så heller ikke være vild med, at min partner gik til GP'er hvis det betød at mine behov ikke blev stillet fordi han lagde sine kræfter der. Og jeg forstår slet ikke den du siger med, at jeg kan få mine behov tilfredsstillet på arbejdet. Mit behov for min partner og den lyst jeg har til mit arbejde er to vidt forskellige ting, jeg kan ikke erstatte det ene med det andet. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nannas Hjørne

Til det første. Okay ja har hørt den beskrivelse før. Og det jo fair nok du, har det på den måde. Og ja det jo dit liv og det skal leves som du vil leve det. Jeg dømmer dig ikke.

Skrev bare at dit sexdrive vel ikke har nogen betydning om du, kan knalde hele tiden. Og igen fair nok du, har et højt sexdrive. Det har jeg ikke. Behøver ikke knalde 4 gange om dagen.  Og de mænd der tror GPére bare vil knalde hele tiden også efter en arb dag. Og kan knalde 24-7-365. Den tror jeg så ikke på. Der er sikkert nogle der kan. Og det er jo ganske godt. Heldigvis er der forskel på mennesker. 

God dag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

@Nannas Hjørne

Til det første. Okay ja har hørt den beskrivelse før. Og det jo fair nok du, har det på den måde. Og ja det jo dit liv og det skal leves som du vil leve det. Jeg dømmer dig ikke.

Skrev bare at dit sexdrive vel ikke har nogen betydning om du, kan knalde hele tiden. Og igen fair nok du, har et højt sexdrive. Det har jeg ikke. Behøver ikke knalde 4 gange om dagen.  Og de mænd der tror GPére bare vil knalde hele tiden også efter en arb dag. Og kan knalde 24-7-365. Den tror jeg så ikke på. Der er sikkert nogle der kan. Og det er jo ganske godt. Heldigvis er der forskel på mennesker. 

God dag

KK

For mig ville der være meget stor forskel på, hvis min partner havde et lavere sexdrive end mig og hvis han blev tilfredsstillet et andet sted.
Lad os sige, at min partner havde behov for sex 3 gange i ugen og jeg havde lyst til ham 10 gange i ugen. Fair nok, manden skal jo ikke tvinges til 10 gange så. Det kan jeg sagtens leve med, selvom jeg ville blive frustreret og alt for trængende.
Men lad os sige, at manden havde behov for sex 5 gange i ugen, var sammen med mig 3 gange og en anden pige 2 gange i ugen, og mit eget behov stadig var at være sammen med ham 10 gange i ugen. Så ville det gøre mig rigtig ked af det, hvis han lagde sin lyst/energi et andet sted end hjemme. 

Der ligger selvfølgelig meget meget mere i det, end bare dét, det er kun ét aspekt af hvorfor jeg foretrækker ikke at dele, men det er det jeg mener, når jeg skriver at mit sexdrive er for højt til at ville befinde mig godt i et forhold hvor min partner var sammen med andre. Og mit sexdrive er altid højere end mine partneres (indtil videre). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nannas Hjørne hvis din måske kommende partner ønsker at besøge en gp, så er det måske ikke fordi, han ikke kan få rigtigt med sex hjemme. Måske han bare gerne vil opleve sex med en anden eller på en anden måde. Hvis han er vild med anal- eller urin-sex og det ikke lige er dig, så er det vel ok at han får udlevet de drømme også. Ikk'?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været gift med den samme i næsten 31 år. 
De første 4-6 år, var vi begge monogame. Vi havde så begge utrolig travlt med vores fælles virksomhed, jeg rejste over 250 dage om året. Og jeg var begyndt at sexe udenom på mine rejser. Samtidig havde jeg mindre og mindre lyst til sex med min kone. Skal lige tilføjes, at vi aldrig har fået børn, vores virksomhed har altid været vores fælles barn. 
Min kone blev naturligvis mere og mere frustreret over den manglende sex. En aften vi kom hjem efter et besøg hos nogle venner, begge småberusede, afviste jeg igen hendes forsøg på sex. Lagde mig til at sove, kunne godt fornemme og høre hun var meget ked af det. 
Næste morgen besluttede jeg, at vi nok hellere måtte tale om det. Jeg fortalte min kone, at jeg elskede hende overalt på jorden, respekterede hende og savnede hende når jeg var på rejser. Men at jeg bare ikke havde lyst til at have sex med hende. Vi var helt forskellige i vores lyster og hvad der var god og heftig sex. Vil tilføje, at min kone er en meget flot kvinde, hun holder sig i form, betaler formuer for at vedblive at være smuk og attraktiv. Faktisk mødes jeg af mange misundelige blikke, når vi er i byen sammen. 
Hun blev naturligvis meget knust og utrolig ked af, at jeg ikke havde lyst til hende. Jeg sagde jeg ikke havde lyst til at blive skilt, men jeg syntes hun skulle finde sig en elsker eller flere. Som ville kunne tilfredsstille hendes seksuelle behov. Jeg ville selv fortsætte med mine udenomsaffærer. Men jeg ville love hende, og håbede hun ville det samme, at hvis jeg en dag ikke mere elskede, respekterede hende mere, ville jeg sige det. 
Hun havde selvfølgelig brug for noget tid til at fordøje og tænke over situationen. Jeg tror der gik næsten en måned, hvor vi slet ikke talte om emnet overhovedet. Jeg følte hun forsøgte at se, om jeg virkelig elskede hende, hun satte mig på flere prøver, følte jeg. Hvor hun sagde det ville være vigtigt hvis vi lige gjorde sådan eller sådan, blot for at se min reaktion og hvor langt jeg ville strække mig, for at gøre hende glad osv. Efter ca en måned, meddelte hun mig, at vi skulle tage på en weekend sammen, hvor hun ville i fred og ro snakke med mig. 
Den weekend aftalte vi vores fremtidige spilleregler for et år. Det år skulle være prøven på, hvordan vi kunne få det til at fungere. 
I starten vidste jeg absolut intet om hendes sexliv eller måske mangel på samme. Men en torsdag nat, hvor hun først ventede mig hjem om fredagen, hvor jeg kom uanmeldt hjem, lå hun ikke inde i soveværelset og sov. Heller ikke i mit soveværelse hvor jeg tit sov, hvis jeg kom seng hjem, for ikke at vække hende. Eller hvis jeg skulle urimelig tidligt op til et fly etc. 
Jeg kunne pludselig høre stemmer fra gæsteværelset. Kunne høre min kones stemme, glad og lattermild, men også en mandestemme. 
Jeg listede ind på mit badeværelse, hvor jeg tog et bad og gik derefter i seng inde i mit soveværelse. 
Jeg vågnede tidligt næste morgen og kunne høre stemmer nede i køkkenet. Jeg blev for en gang skyld liggende nogle timer mere. 
Da jeg senere kom nedenunder, var min kone kørt på kontoret og jeg lavede kaffe. Imens skrev jeg et brev til min kone, hvor jeg skrev at jeg var rigtig glad på hendes vegne. Og hvad jeg havde oplevet og gjort om natten. Skrev også, at jeg så regnede med, at vi havde en aftale for fremtiden. 
Jeg kørte op i landet, hvor jeg købte nogle smykker til min kone, blomster og bestilte mad fra en af vores ynglings restauranter. Købte noget ny duft til hende og en fed frakke. Ja faktisk brugte jeg en mindre formue, blot fordi jeg var glad i låget. 
Da jeg kom hjem, var min kone hjemme. Jeg gav hende gaverne, fortalte der kom mad. Hun gik meget stille omkring, pludselig sagde hun. Hvordan kunne du vide, at jeg ikke havde fundet en ny kæreste og ville skilles? Jeg sagde, at så var jeg helt sikker på, at jeg havde hørt dem i vores fælles soveværelse, som hun normalt sover i. 
Det har som sagt virket her hos os i over 30 år og det fortsætter formentlig sådan. 

Jeg har de sidste mange år, haft en fast sugarbabe, som bor i en af firmaets lejligheder. Det ved min kone. Men ellers deler vi ikke de oplevelser vi hver især har. Men jeg tror ikke, mon kone ville syntes det er okay, at jeg besøger glædespiger. Så lige netop mht det, har jeg en hemmelighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
mignuigen skrev, for 8 minutter siden:

@Nannas Hjørne hvis din måske kommende partner ønsker at besøge en gp, så er det måske ikke fordi, han ikke kan få rigtigt med sex hjemme. Måske han bare gerne vil opleve sex med en anden eller på en anden måde. Hvis han er vild med anal- eller urin-sex og det ikke lige er dig, så er det vel ok at han får udlevet de drømme også. Ikk'?

Hvis han har indgået et forhold og accepteret at det ikke involverer at dele, så har han jo samtidig accepteret de begrænsninger det medfører. Man kan aldrig få alt. Nu er der ikke mange lege jeg ikke ville afprøve med min partner, men selv hvis der var, synes jeg det er ok hvis jeg siger nej. Så må han jo gå hvis det ikke er noget han kan leve med. Det er ikke givet på forhånd at jeg ville sige nej, og jeg ville være meget åben for at have snakken, men jeg vil netop ikke være i noget hvor jeg føler mig presset til at lade min partner være sammen med andre. Jeg ville heller ikke forvente at min partner lod mig være sammen med en anden udenfor jobbet fordi jeg lige havde brug for at prøve noget nyt. 

Jeg synes det er super fint at andre har det anderledes, men dem som har er ikke dem jeg skal være følelsesmæssigt involverede med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Æ´Synderjyde Det lyder jo til, at I har fundet en løsning som virker rigtig godt for jer. 
Jeg har også selv tænkt tanken, at hvis jeg ender i et forhold hvor jeg elsker min partner og han elsker mig, men lysten til hinanden forsvandt, at så måtte man jo nok revidere sin position. Men man kan jo så også sige, at det er med risikoen for at den anden siger: Nej, skilsmisse. En risiko som er værd at tage hvis alternativet er bedrag eller bare generel ulykkelighed. Jeg ved bare, at jeg aldrig ville indgå i et forhold hvor det var præmissen til at begynde med. 

Jeg tror, der er stor sandsynlighed for, at jeg vil ende i et forhold som involverede mange fælles besøg i S/m Klubber og swingerklubber, men det er jo så fælles og noget helt andet, end at acceptere at ens partner er sammen med en anden udenom en selv. Det tror jeg først jeg kan når/hvis lysten til hinanden forsvinder eller dæmpes kraftigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
mignuigen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ville kræve et ligeværdigt forhold.

Så det bliver ikke os to Nanna ;)

Haha! Jo da, du måtte såmænd gerne sælge sex, det er vel det som ville være ligeværdigt hvis det er sådan man ser på værd :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Jeg er lidt jaloux på din mangel på jalousi ;)
Jeg brugte tidligere nogle år på at prøve at benægte mine besidderiske tendenser. Jeg ville noget så gerne være hende der den åbne, som kunne rumme og acceptere alle forholdstyper. Men på et tidspunkt holdt jeg op med at undskylde for dem, og det gjorde mig meget gladere. Ligesom jeg er sikker på, at mange som er poly har gået og kæmpet i mange år med at holde deres behov nede. Det er nok ofte så basalt at man er den man er, og vi har forskellige behov. 

Men ligegyldigt hvilke behov er det altid dejligt at føle man bliver respekteret og taget hensyn til - som fx den med, at en evt. GP kæreste ikke tog imod dine venner. 

Ærlighed frem for alt <3 

Jamen altså, det må vi da vist arbejde med ;)

Jeg tror aldrig, at jeg har benægtet mine hverken gode eller dårlige tendenser, men vist bare ladet dem være, til frustration for godt folk og andre der kender mig :D da jeg var yngre ( læs folkeskolen) kunne jeg da blive en smule jaloux hvis den jeg var lidt varm på, smilede for meget til andre, men jeg fandt ret hurtigt ud af, at det ikke var jalousi jalousi, men nærmere en følelse af at være blevet forbigået og følelsen af noget man godt viste man ikke ville opnå. 

Som udgangspunkt, er jeg nok ret, meget et en partners menneske, forstået på den måde, at jeg ikke vil føle behov for at skulle ud og prøve en masse andre hvis jeg var i et forhold. ( det noget helt andet nu som single :D) 

At min partner in crime, har et andet behov end jeg og løser det ved at arbejde som gp, har jeg ikke et problem med, at acceptere. Så længe jeg ikke bliver snydt og så længe man er enige om at det er sex og Thats it.

På det punkt kan vi jo have samme frygt, nemlig følelser, og det kan jo ikke udelukkes, at kunne ske. De fleste herre herinde, har sikkert prøvet at brænde varm på eller få følelser for en gp. Og mon ikke de damer har prøvet det samme med omvendt fortegn.. 

Men den risiko er der også når det er søde Mette der sidder ved kassen i Brugsen. 

Jeg tror ærlighed og respekt, er alfa og omega. Det kan være der er ting som man måske helst ikke ser kæresten tilbyder og så må man jo snakke det igennem. Og ja den med vennerne. 

Nå fik skrevet en mindre novelle her, måske noget af det giver mening..

Enig <3 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 36 minutter siden:

Haha! Jo da, du måtte såmænd gerne sælge sex, det er vel det som ville være ligeværdigt hvis det er sådan man ser på værd :P

Næh nej, ligeværdige, ikke ens. Der er forskel på mænd og kvinder.

Kaj og Andrea

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg blev kærester med en Glædes Pige ville jeg selvfølgelig vide hvad jeg gik ind til/hvad hun lavede og dermed acceptere det, dermed ikke sagt at jeg ikke med tiden måske ville håbe på at hun skiftede erhverv.

det er en svær én, for på den ene side så ved man hvad man går ind til, og på den anden side vil man gerne have hende for sig selv, men jeg tror at alle som er/har været i et fast forhold ved at man ændrer sig over tid og hvis ens GP kæreste vedbliver med at være/have den samme personlighed som den dag man mødte hende kan jeg ikke se nogen udfordring i at have hende som en fast partner, da det jo var hende/den man blev forelsket/forgabt i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
mignuigen skrev, for 58 minutter siden:

Næh nej, ligeværdige, ikke ens. Der er forskel på mænd og kvinder.

Kaj og Andrea

og også på køb og salg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er pt sammen med en kvinde der startede med at sugardate og senere gik over i direkte escort. "Mere ærlig prostitution" for at citere hende direkte. Hun havde dog ikke været aktiv i et par år da jeg mødte hende.

Jeg har før hende haft et forhold, der startede på Sugardaters og endte med et (dejligt) barn og en god ven idag.

Hvis de var fortsat var det bevet uden mig, jeg ønsker ikke at dele hende jeg elsker med andre - men har heller ikke selv behov for at være sammen med andre, som udgangspunkt. Der er intet galt med åbne forhold, jeg er bare ikke mentalt i stand til at være i et.

Jeg kan have problemer med min partners fortid, jeg er ikke stolt over det - men at vide at min nuværende kæreste i en periode af hendes liv, blev knaldet oftere end hun fik et varmt måltid, det er ikke særligt tiltallende og kan periodisk gøre jeg slet ikke har lyst til hende. Min egen horen-rundt har jeg hyklerisk nok intet problem med... det er som om sex ikke betød/betyder noget for hende, men det blot er noget man "gør".

Kunne jeg være mere åben, ville jeg sikkert være glad for det - men de regler der gælder for mig, skal også gælde for hende og omvendt :)

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er pt sammen med en kvinde der startede med at sugardate og senere gik over i direkte escort. "Mere ærlig prostitution" for at citere hende direkte. Hun havde dog ikke været aktiv i et par år da jeg mødte hende.

Jeg har før hende haft et forhold, der startede på Sugardaters og endte med et (dejligt) barn og en god ven idag.

Hvis de var fortsat var det bevet uden mig, jeg ønsker ikke at dele hende jeg elsker med andre - men har heller ikke selv behov for at være sammen med andre, som udgangspunkt. Der er intet galt med åbne forhold, jeg er bare ikke mentalt i stand til at være i et.

Jeg kan have problemer med min partners fortid, jeg er ikke stolt over det - men at vide at min nuværende kæreste i en periode af hendes liv, blev knaldet oftere end hun fik et varmt måltid, det er ikke særligt tiltallende og kan periodisk gøre jeg slet ikke har lyst til hende. Min egen horen-rundt har jeg hyklerisk nok intet problem med... det er som om sex ikke betød/betyder noget for hende, men det blot er noget man "gør".

Kunne jeg være mere åben, ville jeg sikkert være glad for det - men de regler der gælder for mig, skal også gælde for hende og omvendt :)

Det sidste der kan jeg sagtens relatere til - det er præcis sådan jeg har det selv. Kunne jeg være så åben, at det ikke gjorde mig noget at min partner var sammen med andre, så ville jeg sikkert være glad for det, men det kan jeg ikke. Ellers er jeg ikke så meget til noget for noget konceptet, men jeg fornemmer heller ikke, at det egentlig er det du mener, bare at du har brug for at være godt tilpas og det involverer, at hun ikke er sammen med andre. :)

Det er sjovt den der med, hvad sex betyder for en. For mig må jeg bare sige, at sex kan betyde vidt forskellige ting afhængigt af omstændighederne, personen og genren af sex. Jeg har selv haft en partner som ikke havde et problem med mit liv som GP, men på den anden side var han meget obs på, at tiden vi havde sammen skulle være anderledes end den tid jeg havde med mine gæster, så lidt har det nok alligevel trykket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...