Huntersen 49 Skrevet 28. Maj, 2020 https://annoncelight.dk/showad/229889 Vil lige dele en oplevelse med jer. Efter at have læst nogle anbefalinger herinde af Nana på Nørrebrogade, besluttede jeg mig for et besøg. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Efter 1 times god og tiltrængt massage, spurgte hun, hvad jeg ellers ville have. Og det endda uden at der inden havde været nogen form for antydning af mere end massage. Jeg spurgte, hvad hun kunne tilbyde og svaret kom med det samme: HJ, BJ og fuld pakke. Jeg valgte fuld pakke, som var den bedste oplevelse jeg endnu har fået på en thai klinik. Nana er meget nærværende, smuk og sød at snakke med og hun både taler og forstår mere dansk end gennemsnittet af thaier som jeg har mødt. Bestemt en oplevelse værd og jeg kommer gerne igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 28. Maj, 2020 Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 29. Maj, 2020 Søgerlidtsjov87 skrev, for 6 timer siden: Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? En tusse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 29. Maj, 2020 Huntersen skrev, for 8 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/229889 Vil lige dele en oplevelse med jer. Efter at have læst nogle anbefalinger herinde af Nana på Nørrebrogade, besluttede jeg mig for et besøg. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Efter 1 times god og tiltrængt massage, spurgte hun, hvad jeg ellers ville have. Og det endda uden at der inden havde været nogen form for antydning af mere end massage. Jeg spurgte, hvad hun kunne tilbyde og svaret kom med det samme: HJ, BJ og fuld pakke. Jeg valgte fuld pakke, som var den bedste oplevelse jeg endnu har fået på en thai klinik. Nana er meget nærværende, smuk og sød at snakke med og hun både taler og forstår mere dansk end gennemsnittet af thaier som jeg har mødt. Bestemt en oplevelse værd og jeg kommer gerne igen. https://annoncelight.dk/showad/229889 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 1. Juni, 2020 Hvor gammel er Nana? Er hun slank? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Ja, lille slank og køn dame, alder nok midt i fyrrerne, sød og rar, god massage, snyder ikke med tiden, men hendes hj er noget brutalt og ensformigt. Redigeret 4. Juni, 2020 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 21. Juni, 2020 jeg kommer lige der fra nu, og kan 100% tilslutte mig Huntersens beskrivelse, jeg havde en fuldstændig identisk oplevelse. Mest forskellig fra andre steder jeg har besøgt er det jo at evt. ekstra ydelser først kommer EFTER den tid som er aftalt, og så at der INGEN antydninger af noget frækt er under massagen, men at hun bare spørger bagefter om der er andet man har lyst til. Hun er en utroligt sød og frisk pige med en dejlig ligefrem humor. Hun mente at mine alt for hårde muskler ville have godt af en behandling mere om 1-2 uger, så jeg bliver jo nødt til at tage der hen igen...... hvad gør man ikke for sundheden? hehe Jeg kan kun varmt anbefale stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mister Skrevet 22. Juni, 2020 Hej, det lyder spændende... men jag har mange gange forsøgt at komme i kontakt med Nana uden held. Hvordan er I andre kommet igennem til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 22. Juni, 2020 Mister skrev, for 15 minutter siden: Hej, det lyder spændende... men jag har mange gange forsøgt at komme i kontakt med Nana uden held. Hvordan er I andre kommet igennem til hende? Hun vil gerne have at man skriver en sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 22. Juni, 2020 Mister skrev, for 10 timer siden: Hej, det lyder spændende... men jag har mange gange forsøgt at komme i kontakt med Nana uden held. Hvordan er I andre kommet igennem til hende? Jeg skrev bare sms, og fik svar i løbet af en times tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 25. Juni, 2020 Huntersen skrev, den 22.6.2020 at 12:41: Hun vil gerne have at man skriver en sms. Det er også min oplevelse Modsat mange thaipiger, så snyder hun bestemt ikke med tiden, jeg tror jeg brugte 1½ time i butikken, godt nok med en del sludren, hun skulle også lige vaskes, men en rigtig positiv oplevelse. Jeg bad om massage til den hårde side, det kan hun også finde ud af. Jeg synes hun er meget service minded 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 27. Juni, 2020 Huntersen skrev, den 29.5.2020 at 07:18: En tusse. For både massage og fuldpakke efterfølgende? Hvor lang tid?Hvor stor er hun og er det naturlige bryster og hvad med størrelse Kysser hun også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymann 6 Skrevet 29. Juni, 2020 Jeg har besøgt Nina et par gange. Det er godt nok en fornøjelse, hun er meget fokuseret på massagen, når du ligger på maven, så er der ikke meget der undgår hendes opmærksomhed. Når hun efter en time beder dig vende dig om, er det som om hendes fokus ændres fuldstændig, hun spørger hvad du vil have, og det du vælger får du. Jeg har bedt om gensidig fransk. Hun går så ud og vasker sig. Jeg har en fornemmelse af, at hun lige skal varmes op, efter opvarmning er hun lad os sige meget indlevende, og en stor fornøjelse, men sådan er det jo med de fleste af os. At hun så er meget, kan man kalde det prisvenlige? Det er jo bare et plus Jeg vil ikke nævne den pris jeg gav, men jeg var tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 29. Juni, 2020 Desværre er fransk/69 kun med kondom. Ang. priser, oplyser hun dem gerne, når man spørger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 30. Juni, 2020 Samba skrev, den 27.6.2020 at 20:37: For både massage og fuldpakke efterfølgende? Hvor lang tid?Hvor stor er hun og er det naturlige bryster og hvad med størrelse Kysser hun også? 1) Ja 2) lang tid nok 3) Alm. Thai str. 4) Ja, iflg hende selv 5) størrelsen passer til resten af kroppen 6) Har ikke oplevet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg