Hop til indhold
Guest Nemtøs

Jeg elsker dig

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Stærke  ord...

Jeg  har  for  nylig været  sammen med  en  mand,  har  vel  set  ham  5-6 gange  nu.  Overraskende  gentog  han  flere  gange  under  vores  kærlige  leg  at  han  elsker  mig. Det  fik  mig til  at  standse  op,  for  at  sikre  at  det  virkelig  var det  jeg  hørte.  Jeg  vidste  simpelthen  ikke  hvad  jeg  skulle  sige  udover  at  det  var  da  dejligt. 

Jeg  bliver  glad  og siger  tak,  når  jeg  får  at  vide  at  jeg  er  lækker, har  flotte  bryster, god til  at  sutte  og  andet  ros. Jeg  komplimentere tilbage,  såfremt  jeg  mener  det. 

Men  hvorfor  bruge så  store  ord,  han  er  en  velformuleret  intelligent  mand, som  i form  af  hans  faglige  baggrund  og erhverv bruger kommunikation som det  vigtigste  redskab. 

Jeg  kunne  selvfølgelig  have  spurgt, ham,  men  var  nok  en  smule  berøringsangst. 

Bruger  I andre  meget  værdiladet  ord  i dette  her  univers? Og  hvordan  takler  i  det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Besse

Jeg har i været i den omvendte situation, hvor jeg havde besøg af en gp som jeg havde fornøjesen af i flere år, kaldte mig et ikke så "stort ord", men kaldte mig skat.

Må indrømme at jeg stivnede lidt.

Hun var også meget velformuleret, men meget sker i kampens hede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Hvorfor skulle han ikke mener det? Fordi man betaler eller får betaling for sex gør jo ikke at man ikke har følelser som alle andre. Måske skulle det rigtige ord være forelsket, men mener absolut at følelsen kan være helt ægte. Nyd det og pas på ham <3

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, du skal spørge lidt ind til, hvad han mener, hvis han fortsætter med det næste gang.

Hvis han er rigtig forelsket, og du ikke har samme følelser, så kan det nemt ende med et drama!

Jeg ville være påpasselig, hvis jeg var dig (iøvrigt en spændende tanke - så kunne jeg lege med den lækre krop hver dag :P).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fortalt en GP jeg elskede hende! Så fik jeg karentæne! Så hende aldrig igen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ord er stærkt værdirelative, og de afhænger helt af, hvilken kontekst de er formuleret i.

Jeg kunne have forstået, hvis han havde sagt, at han var "forelsket" i dig. Men at elske er noget helt andet. Jeg er bange for, at kommunikationseksperten her er gået helt galt i byen.

Jeg har mødt glædespiger, jeg har været meget betaget af, men ikke forelsket i, endsige elsket. Hov, nu kom jeg til at bruge et andet værdirelativt ord – "betaget" – og hvilken værdi ligger der så i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rust in Peace skrev, for 20 minutter siden:

Hvorfor skulle han ikke mener det? Fordi man betaler eller får betaling for sex gør jo ikke at man ikke har følelser som alle andre. Måske skulle det rigtige ord være forelsket, men mener absolut at følelsen kan være helt ægte. Nyd det og pas på ham <3

Elsker  er  et  meget  stort  ord. 

Ingen  tvivl  om  at  jeg  har  god kemi med  ham,  og  vi  tydeligvis  er  tiltrukket   hinanden. 

Jeg  nyder  hans  selskab, både  sex  og  snak.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
jp skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har fortalt en GP jeg elskede hende! Så fik jeg karentæne! Så hende aldrig igen! 

Ude er livet er hårdt, men herinde på lille EG havde moderationen nok kun tildelt dig en mild advarsel :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
jp skrev, for 9 minutter siden:

Øv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Elsker  er  et  meget  stort  ord. 

Ingen  tvivl  om  at  jeg  har  god kemi med  ham,  og  vi  tydeligvis  er  tiltrukket   hinanden. 

Jeg  nyder  hans  selskab, både  sex  og  snak.  

Ret enig,, dog dejligt at blive bekræftet bare engang imellem 

Bare nyd det og tag imod og giv tilbage, du er jo en voksen kvinde og skal nok opdage hvis noget ikke virker helt reelt, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er forskellen på at "være forelsket i en person" og at "elske en person". Hvis man elsker en person er man vel samtidig forelsket i personen og omvendt? Eller hvad? Jeg kan ikke forestille mig at være forelsket i en jeg ikke elsker... Tsk tsk tsk... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

Forelsket er noget man er inden man opnår at få den man for alt i verden gerne vil have.at elske er hvis man har fået den man gerne vil have og stadig efter 10 år har de samme følelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Hvad er forskellen på at "være forelsket i en person" og at "elske en person". Hvis man elsker en person er man vel samtidig forelsket i personen og omvendt? Eller hvad? Jeg kan ikke forestille mig at være forelsket i en jeg ikke elsker... Tsk tsk tsk... 

Jeg ser, at du er "erfaren bruger", men jeg tillader mig alligevel:

Forelskelse er en pludseligt opstået lykkerus i mødet med et andet menneske, hvor man 24/7 ikke tænker på andet end objektet for rusen. At elske er noget meget dybere, en følelse af varm samhørighed, der opstår over tid og ikke pludselig eller spontan.

Nærmere kommer jeg det ikke, men måske andre kan tage faklen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
22 cm and thick skrev, for 19 minutter siden:

Jeg  har  været  forelsket  uden  at  have  elsket..  og  jeg  elsker  uden  at  have  oplevet  forelskelse  først. 

Fx. Jeg  elsker  mine  børn  og  vil  altid  gøre  det,  men  det  ville  være  sygeligt  hvis jeg  var  forelsket  i dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nemtøs jeg har fornemmelsen at det er nemt at elsker dig, selvom jeg har aldrig mødt dig kan læse her om dig at du er er nemt piger som er intelligent og oveni smukt piger/kvinden , så det undrer  mig ikke at herren havde det følelser for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

En verden til forskel .

Jeg elsker mine børn , men er ikke forelsket i dem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Besse skrev, for 2 timer siden:

Jeg har i været i den omvendte situation, hvor jeg havde besøg af en gp som jeg havde fornøjesen af i flere år, kaldte mig et ikke så "stort ord", men kaldte mig skat.

Det er der altså kvinder, både GPer og andre, som kalder alle mænd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sebmus skrev, for 33 minutter siden:

@Nemtøs jeg har fornemmelsen at det er nemt at elsker dig, selvom jeg har aldrig mødt dig kan læse her om dig at du er er nemt piger som er intelligent og oveni smukt piger/kvinden , så det undrer  mig ikke at herren havde det følelser for dig

Tak,  det er sødt skrevet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg elsker en gp, helt bogstaveligt, elsker hende og alt ved hende, men jeg er ikke forelsket, det ville være otopi og umuligt på mange plan.. Så ja jeg kan godt elske uden at være forelsket.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvis du er heldig mente han det kontekstuelt. Elsker er et meget stærkt ord, men det er jo ikke alle der tænker på det som sådan. Nogen elsker en burger, nogen elsker analsex, nogen elsker 100% sikkert at have sex med dig, og måske er der for nogen ikke så langt mellem at sige at de elsker dit blowjob, til at sige at de elsker dig, uden at det betyder så meget mere end, at han elsker dig i agten eller som GP. 

Eller også er han ved at brænde lidt for varm på dig, men det finder du nok ud af hvis han er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

50 shades of gray, men millionvis nuancer af kærlighed, og uanset hvilken nuancer af det millionvis kærlighed du får eller giver, alle vidunderlige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der er noget jeg er blevet vild med efter at have forsøgt mig ud i af købe sex, så er det når der er god kemi imellem mig og pigen. Jeg har svævet på lyserøde skyer gentagende gange, og der er kommet mange utilsigtede ord ud af min mund i kampens hede. "Jeg elsker dig" er bestemt ikke iblandt, og det er nu også noget jeg har haft svært ved at sige højt til både min kone og x'er gennem tiden. Jeg synes bare det er et udtryk der så let kan miste sin værdi, og jeg har virkelig ikke lyst til at sige det bare en eneste gang hvor det er fake. Det kan være jeg så er i den helt anden grøft end ham @Nemtøs var sammen med, og at jeg måske skal lade udtrykket komme til sin ret bare en gang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense

“Elsker” er et kæmpestort ord og en bekendelse som jeg tror man skal passe på med at der går inflation i. I denne købesex verden tror jeg ikke på at nogen elsker nogen, men jeg er sikker på at man kan være utrolig fascineret af det andet køn - sådan har jeg det med en skøn, smuk kvinde jeg har givet penge for at være sammen med adskillige gange. Jeg elsker hende ikke, jeg er ikke forelsket i hende, men jeg har en dyb fascination af hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Hvis der er noget jeg er blevet vild med efter at have forsøgt mig ud i af købe sex, så er det når der er god kemi imellem mig og pigen. Jeg har svævet på lyserøde skyer gentagende gange, og der er kommet mange utilsigtede ord ud af min mund i kampens hede. "Jeg elsker dig" er bestemt ikke iblandt, og det er nu også noget jeg har haft svært ved at sige højt til både min kone og x'er gennem tiden. Jeg synes bare det er et udtryk der så let kan miste sin værdi, og jeg har virkelig ikke lyst til at sige det bare en eneste gang hvor det er fake. Det kan være jeg så er i den helt anden grøft end ham @Nemtøs var sammen med, og at jeg måske skal lade udtrykket komme til sin ret bare en gang imellem.

Jeg  har  det  på  samme  måde med  ordet  og  andre  mennesker.... meen  jeg  kan  sagtens  sige  og  mene  at  jeg  elsker  at  du  knepper  mig,  jeg  elsker  solskin, jeg  elsker  havet.  Jeg  elsker  du  bruger  mig  som  din  tøs ect.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...