Guest Lady C Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) powerpoint skrev, for 3 timer siden: Hold da kæft Lady C - jeg er målløs ! De tanker havde jeg aldrig tiltænkt dig og jeg bøjer mig andægtigt i støvet og siger undskyld - mange gange. Helt ærligt og det viser jo bare hvordan vi mennesker er indrettet , rent faktisk så har du aldrig været min kop te, og det er associeret med navnet fra VL ( Venus logen ) som måske er ? eller ikke er ? samme person doesn't matter. Uanset hvad, så er du med dette skriv steget voldsomt i min agtelse og jeg vi i fremtiden nok læse lidt mere af hvad du skriver . Tilgiv mig min tidligere forudindfatttethed . interessant med den forudindtagethed Vil bare lige sige at jeg aldrig har været en del af venuslogen. Den var før min tid i denne branche . Og vidste ikke der var noget der hed Venuslogen før jeg blev medlem på EG og læste debatter hvor VL blev nævnt. Anede heller ikke at der var en der havde samme nick som Jeg. Det er da egentlig lidt irriterende Redigeret 9. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg