Hop til indhold
sarsar

Seductions girls hvem skal man besøge?

Recommended Posts

Ser på de dejlige piger hos seductionsgirls, jeg er bare i tvivl om hvem man skal vælge. Har dog 3 favoritter som er Stella Start, Ella Evora og Line C. 

Ville høre om nogle har nogle gode oplevelser med en af disse pige som de vil dele og dermed gøre valget for hvilken pige man skal vælge nemmere. 

Stella http://seductiongirls.dk/pigerne/stella/

Ella http://seductiongirls.dk/pigerne/ella/

Line C http://seductiongirls.dk/pigerne/line-c/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @sarsar

Jeg har ikke besøgt nogen af pigerne eller stedet i Rødovre, men jeg kan dog ikke forestille mig andet end at der kunne ligge en god oplevelse der.

@Line c skriver af og til lidt her på siden, og har haft en "Fræk Fredag" - tråd med billeder af hende som tændte mig en del (inden den blev lukket ned).

@Ellaevoraer nævnt som en dygtig deep-throater https://www.eroguide.dk/forum/topic/118226-deep-throat-københavn/?tab=comments#comment-1144117

Der står om @Stella Star SeductionGirls at hun har fregner, hvilket er et kæmpe turn-on for mig.

Alle tre piger har et stort og varieret menukort. Stella har vist ikke noget med græsk til pigen hvis det er det du efterspørger. Line c lader til at kunne få sprøjteorgasmer hvilket også er en kæmpe favorit hos mig. Man kan vist få en form for urin/GS hos dem alle.

Ved ikke om det var til nogen hjælp, men håber dog at du vil skrive lidt om dit møde med den pige du laver en fræk aftale med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja. Du kan jo læse min anbefaling af Stella her:

Jeg vender i hvertfald tilbage og kysser med hende :P

Line C. og Ella ser også spændende ud, med min præference nok mest for Line C. Håber hun får flere aftenvagter.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Tja. Du kan jo læse min anbefaling af Stella her:

Jeg vender i hvertfald tilbage og kysser med hende :P

Line C. og Ella ser også spændende ud, med min præference nok mest for Line C. Håber hun får flere aftenvagter.

Har godt læst den anmeldelse, det var der jeg også syntes om Stella, hun lyder virkelig skøn :wub: virkede som en rigtig god oplevelse du havde med hende. 
Det vigtigste med en af de piger er at få en dejlig kæresteoplevelse med tungekys ;)

Må indrømme jeg er vild med blondiner men Stella tænder alt andet i mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Hej @sarsar

Jeg har ikke besøgt nogen af pigerne eller stedet i Rødovre, men jeg kan dog ikke forestille mig andet end at der kunne ligge en god oplevelse der.

@Line c skriver af og til lidt her på siden, og har haft en "Fræk Fredag" - tråd med billeder af hende som tændte mig en del (inden den blev lukket ned).

@Ellaevoraer nævnt som en dygtig deep-throater https://www.eroguide.dk/forum/topic/118226-deep-throat-københavn/?tab=comments#comment-1144117

Der står om @Stella Star SeductionGirls at hun har fregner, hvilket er et kæmpe turn-on for mig.

Alle tre piger har et stort og varieret menukort. Stella har vist ikke noget med græsk til pigen hvis det er det du efterspørger. Line c lader til at kunne få sprøjteorgasmer hvilket også er en kæmpe favorit hos mig. Man kan vist få en form for urin/GS hos dem alle.

Ved ikke om det var til nogen hjælp, men håber dog at du vil skrive lidt om dit møde med den pige du laver en fræk aftale med.

Ja de er skønne på hver sin måde, det gør det meget svært. 
Stella virker bare som den perfekte kæreste.

Ella som den meget vilde og tanken om græsk til hende tænder mig 

Line som den frække blondine som jeg tænder på 

Skal nok skrive en anmeldelse når jeg har været hos en af dem ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 2.6.2020 at 21:16:

I skal være velkommen hos os alle jeg er helt sikker på at i vil få en fantastisk oplevelse uanset hvem det er hos af os :)<3

Tak dejlige Line, jeg er sikker jeg har valgt den rigtige pige som jeg valgte at besøge i dag;) Du var bare så fantastisk dejlig og i dit selskab nød jeg hver sekund jeg havde med dig, jeg var meget genert i dag men du skal bare vide jeg gerne vil have flere dejlig oplevelser med dig hvis jeg er velkommen hos dig igen <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
sarsar skrev, for 3 timer siden:

Tak dejlige Line, jeg er sikker jeg har valgt den rigtige pige som jeg valgte at besøge i dag;) Du var bare så fantastisk dejlig og i dit selskab nød jeg hver sekund jeg havde med dig, jeg var meget genert i dag men du skal bare vide jeg gerne vil have flere dejlig oplevelser med dig hvis jeg er velkommen hos dig igen <3

Hej søde selv tak jeg nød det mindst lige så meget og selvfølig er du velkommen igen er glad for du fik dejlig oplevelse <3

Og glæder mig til at se dig knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, den 7.6.2020 at 00:23:

Hej søde selv tak jeg nød det mindst lige så meget og selvfølig er du velkommen igen er glad for du fik dejlig oplevelse <3

Og glæder mig til at se dig knus 

Jeg fik en så dejlig oplevelse sammen med dig, og du siger du nød det, så må det ikke have været helt dårligt :)

Glæder mig virkelig også til at se dig igen, forhåbentlig kan det bliver til en gentagelse meget snart <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
sarsar skrev, for 6 minutter siden:

Jeg fik en så dejlig oplevelse sammen med dig, og du siger du nød det, så må det ikke have været helt dårligt :)

Glæder mig virkelig også til at se dig igen, forhåbentlig kan det bliver til en gentagelse meget snart <3

Ville ikke være dårligt at ses snart igen så det vil jeg se meget frem til :D

Men ind til da må vi nøjes med tanken om den dejlige stund vi havde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 2 timer siden:

Ville ikke være dårligt at ses snart igen så det vil jeg se meget frem til :D

Men ind til da må vi nøjes med tanken om den dejlige stund vi havde :wub:

Nej vel, syntes det ville være en fantastisk ide som jeg vil se endnu mere frem til end første gang fordi nu kender man hinanden lidt mere og så er jeg forhåbentlig mere afslappet:)

De er i mine tanker tit, kan slet ikke få vores dejlige stund ud af hovede :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..

Ærgeligt at lyshårede Ella Evora er stoppet og det samme er mørkhårede Stella Star. Og Dina Dream er der heller ikke mere.

Savner den der følelse af at møde en ung pige første gang. Ved ikke om det bliver hos SG. 

Måske kommer nogle af de nævnte tilbage med tiden?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ppd så vidt jeg kan forstå det så kan man møde Ella hos Carabella i Rødovre (og Dina har været aktiv på annoncelight.dk mens mange andre var inaktive). Om man møder pigen hos SG er vel irrelevant medmindre man er SG og vil ha kunder :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 10 timer siden:

Måske kommer nogle af de nævnte tilbage med tiden?

Du finder en snart 2 år gammel tråd frem, for at påpege, at nogen af dem, der er nævnt er stoppet? Det er vel ikke så mærkeligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Electra på Seductiongirls vil jeg så gerne besøge, men der er, min min store fortvivlelse og undren,  ingen fast vagt og når hun har vagt er den sene aftentid fra kl.22 hvilket er drønærgeligt, når arbejdet kalder tidligt næste dag. En weekendvagt ville være rart i ny og næ?

Derfor har jeg lagt Seductiongirls lidt på is, da jeg også savner nogle urutinerede brunetter med A/B-skål, men håber bare Electra får flere tidligere vagter, da de første billeder på hendes profil vækker interesse, samt hendes dominerende adfærd lyder lokkende.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/electra/

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja...

I lang tid stod Electra på vagtplanen til på torsdag (den 14/9, red.) og så pludselig 2-3 dage før vagten, så er navnet erstattet med en anden pige som mere regelmæssigt er på vagtplanen..:unsure:

Ved ikke rigtig hvad der skal til for at få Electra Celina og Nicole til at få nogle flere eftermiddage/aftenvagter/weekendvagter. At sende et par mails for omkring en måned siden  til Seductiongirls har øjensynligt  ikke hjulpet meget...

Jo jo. Skønhederne have et par dobbeltvagter, som undertegnede ikke var opmærksom på. Håber de vil overveje og kan finde tid i kalenderen til en fast vagt hvor de vil modtage en masse nydelse, blive forkælet og samtidig se penge rulle ind på kontoen. Egentlig ikke et dårligt udgangspunkt for en GP?

Dog skal der lyde en varm TAK til Daisy for at holde fast i sin eftermiddag/aftenvagt før kl. 22, så man kan nå at komme hjem inden det er midnat.

Elsker Matador Mix ligeså meget som en vagtplan med mix af Gæstevisitter som faste studiner.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...