Hop til indhold
Stenalder

❤️Lina. Den sødeste voksen pige i Kolding 6000.

Recommended Posts

Hej, var på besøg hos Line:

https://annoncelight.dk/showad/297236

Er ret sikker på det er hende på billederne, også selv om hun ikke havde make up på og tror også alderen passer. Hendes fortrin er helt som billederne fortæller, de er dejlige, fyldige og man må gerne lege med dem. Hun er lidt stor, men det havde jeg nok også forventet. Det var let at tale med hende, både på tysk og engelsk, hun har humor og virker sød. Om hun er den sødeste i Kolding? for mig er hun for jeg har ikke prøvet andre ;)

Havde bestilt 30 min til 800,- og spurgte til 2 x sex, men det var ikke en del af prisen selvom jeg henviste til annoncen(på dansk). Ikke det store problem, kunne nok alligevel ikke have klaret 2 gange på 30 min. Synes det er trist at annoncen ikke er afstemt med hende man møder. 

Sex'en var rimelig hurtig, men det var min egen skyld, mister kontrollen med sådan et par der klasker på mit ansigt :) 

Stedet er ok, det er rent, der er en seng og man bliver tilbudt bad (havde dog ikke behovet). Parkeringsplads var der nok af og for mig var adgangen tilstrækkeligt diskret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenalder skrev, for 9 timer siden:

Er ret sikker på det er hende på billederne, også selv om hun ikke havde make up på og tror også alderen passer. Hendes fortrin er helt som billederne fortæller, de er dejlige, fyldige og man må gerne lege med dem. Hun er lidt stor, men det havde jeg nok også forventet. Det var let at tale med hende, både på tysk og engelsk, hun har humor og virker sød. Om hun er den sødeste i Kolding? for mig er hun for jeg har ikke prøvet andre ;)

Havde bestilt 30 min til 800,- og spurgte til 2 x sex, men det var ikke en del af prisen selvom jeg henviste til annoncen(på dansk). Ikke det store problem, kunne nok alligevel ikke have klaret 2 gange på 30 min. Synes det er trist at annoncen ikke er afstemt med hende man møder. 

Sex'en var rimelig hurtig, men det var min egen skyld, mister kontrollen med sådan et par der klasker på mit ansigt :) 

Stedet er ok, det er rent, der er en seng og man bliver tilbudt bad (havde dog ikke behovet). Parkeringsplads var der nok af og for mig var adgangen tilstrækkeligt diskret. 

Opdagede hende i går. Puha, hun ser dejlig ud fra isse til fod! :-) Men der er sgu langt til Kolding, når det er med togbus, der varer godt 4 timer - hver vej! :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var glat. Smagte ikke på varerne, har ikke de bedste erfaringer mht. hygiejne ved store piger. Ikke en generalisering, men turn-off for mig, så jeg undlader bare den del.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, og jeg smagte på varerne. Kan kun sige at de smagte dejligt, og dejligt glat var hun.

Fik 30 min for 800 og det var noget andet end det sædvandlige med de små stramme tøser. Hende her er en på alle måder voksen kvinde, der er meget erfaren. Hun er nok lidt ældre end angivet. men det ved vel enhver.

Hun er sådan en Q man kan anbefale til enhver ung mand med 800 til overs og lyst til en fræk tur med nabokonen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenalder skrev, for 22 timer siden:

Hun ser rigtig dejlig ud. :rolleyes: om hun er et par år ældre gør ikke så meget hvis hun er pæn, sød og fræk at være sammen med. 
Er hendes bryster virkelig så store, naturlige og flotte som på billederne, eller er der foto- shoppet lidt med størrelsen ? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brysterne er som billederne viser, der er ikke pyntet på dem.

Hun er ikke så pæn som på billederne, nok lidt fordi hun ikke havde make-up på, men hun er rigtig sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenalder skrev, for 20 timer siden:

Brysterne er som billederne viser, der er ikke pyntet på dem.

Hun er ikke så pæn som på billederne, nok lidt fordi hun ikke havde make-up på, men hun er rigtig sød.

Ok tak det lyder godt. De bryster kan man næsten ikke modstå. Træffes hun i en privat lejlighed i Kolding, rimelig 

diskret eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...