Hop til indhold
Guest Indiske Devina

10 ting jeg hader ved at være gp'er

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Det her opslag er generelt negativt og meget brokkende. Så ved du det på forhånd inden du læser videre.

Som jeg skrev foroven er det negativ og brokkende. Det er om 10 ting jeg hader.

Jeg hader:

At jeg har perioder hvor jeg ikke kan sove, og sjovt nok er de perioder de fleste vil have en tid hos mig. Og jeg sjovt nok selv er mere liderlig der.

Jeg hader:

At vejret er fantastisk

Jeg elsker forår og sommer, men jeg hader at være overvægtig, når vejret er godt. Fordi jeg sveder mere og føler mig mindre attraktiv. Han er nødt til at arbejde mere...damnnn

Jeg hader :

Når en kunde, kommer med blomster eller gaver til mig og jeg ikke har noget til ham. Det er akravet.

Jeg hader:

når min ærlighed tager over, hvilket mest sker når jeg bliver nervøs. Så kommer der lidt for mange sandheder og alt for mange infomationer ud. Hvilket jeg arbejder med.

Jeg hader:

At tage imod en kunde der er for lækker. Der bliver jeg både nervøs og genert. Det er ikke en god blanding. Minder mest om en skole pige med en kæmpe crush.

Jeg hader :

At have en kunde der er så fantastisk dejlig i sengen at jeg fuldstændig glemmer tiden og vil have at han bliver der forevigt.

Jeg hader:

At putte perfekt make-up på og det efterfølgende bliver tværet ud.

Jeg hader:

At vente på en kunde, der er forsinket. Når man nu er så damn trængende

Jeg hader:

At jeg kommer alt for tidligt og får ekstrem mange orgasmer og føler mig fuldstændig dehyderet efter.

Og jeg virkelig hader at på trods af det overnævnte at  jeg ikke hader mine kunder. Ikke det mindste. Slet ikke<3

Redigeret af Indiske Devina
Bare for sjov

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at du ikke skriver med store bogstaver, så var jeg blevet bekymret :P

Nu venter jeg på 10 ting, du elsker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
mignuigen skrev, for 13 minutter siden:

Den kommer senere:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig formidabelt at have styrken til at blotlægge sin sjæl på den måde. Man kan kun lovprise dig for dit enorme mod, Devina. Håber du får en god dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hader nogen af de samme ting men at helt andre grunde:lol:.. 

Jeg hader også at vejret er fantastisk når tiden bruges på arbejde.. Især hvis det er en sløv vagt.. Hvem gider sidde og vente og bruge tid på det imens solen skinner udenfor.. 

Jeg hader også de gæster jeg ved samfundet ville kategoriserer som lækre men det mest pga deres attitude.. Og så er de sjældent særlig opmærksomme på pigernes behov eller tilfredsstillelse fordi de ikke har haft brug for seksuel kundskab for at kunne scorer.. Nu det meget bredt skåret over en kam.. Selvfølgelig findes der undtagelser.. Men der er jeg så selvbevidst at nervøsiteten nok ikke forbedre min formåen:lol:.. 

Jeg hader også at vente på gæster.. Men det har noget at gøre med at det er respektløst at spilde min tid.. Jeg har som regel ikke lyst til en person før jeg har mødt dem og det har jeg jo ofte ikke når de kommer i forretningsøjemed.. Og jeg kender dem altså ikke udfra deres navne.. 

Når jeg føler at tiden er gået for hurtigt så er det som regel pga fantastisk samtale og en gæst der har fået mig til at have det sjovt og dejligt i hans selskab.. 

Jeg er nok bare ikke den gængse "nymfoman" glædespige fordi jeg har altså på ingen måder lyst altid og især ikke før nogen har rørt ved mig:P.. Jeg kan slet ikke forstår man kan føle lyst imod et menneske bare når aftalen er lavet.. Jeg skal altså tændes før jeg er tændt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, den 2.6.2020 at 05:58:
mignuigen skrev, den 2.6.2020 at 05:44:

Den kommer senere

Arbejder du stadig på den liste?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MickeyM skrev, for 5 timer siden:

Arbejder du stadig på den liste?:)

Hehe den kommer efter næste uge:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...