deralte 2239 Skrevet 20. Oktober, 2013 Hej igen deralte. Det er omkring 4 måneder siden, jeg sidst var på besøg, og jeg må indrømme, at det var indehaveren selv, der betjente mig. Jeg har ikke set andre, men hun har sagt, at der "nogle gange" også er en lidt yngre afløser på stedet. Hende vil jeg da gerne have beskrevet, samt hendes ydelser, hvis nogen kommer forbi.... Indehaveren er for tiden på ferie hjemme i Thailand. Til mig har hun sagt, at hun ikke mere vil have afløsere og hjælpere, da det er svært at finde nogen, der kan massage med tilstrækkelig kvalitet. Interessant med din oplysning om at indehaveren også giver HJ. Tak for oplysningen. Det må jeg prøve. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 22. Oktober, 2013 Nyt Thaisted i Aalborg. Jeg har i dag været lidt på research og herunder fundet ud af, at der er et nyt sted i Aalborg. Red House thaimassage Reberbansgade 16b, 1. tv., (indgang fra Svendsgade gennem porten) 9000 Aalborg tlf. 60908257 (døgnåben) Det er i øvrigt indehaveren af det tidligere Maraya, Danmarksgade 13, der har åbnet her. Jeg fik ikke afprøvet stedet, da den yngre, som oplyst i telefonen, ikke pt.t. var til stede, men indehaveren oplyste, at man selv skal afklare massagen mm med den pågældende selv. Jeg spurgte ikke til, hvad hun selv yder, men hun har tidligere været til "det hele" i Maraya. Det vil være dejligt, såfremt nogen aflægger den yngre en visit og anmelder dette med alder, bygning, udseende, ydelser og priser. Så må jeg så selv efterprøve... Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 22. Oktober, 2013 Nyt Thaisted i Aalborg. Jeg har i dag været lidt på research og herunder fundet ud af, at der er et nyt sted i Aalborg. Red House thaimassage Reberbansgade 16b, 1. tv., (indgang fra Svendsgade gennem porten) 9000 Aalborg tlf. 60908257 (døgnåben) Det er i øvrigt indehaveren af det tidligere Maraya, Danmarksgade 13, der har åbnet her. Jeg fik ikke afprøvet stedet, da den yngre, som oplyst i telefonen, ikke pt.t. var til stede, men indehaveren oplyste, at man selv skal afklare massagen mm med den pågældende selv. Jeg spurgte ikke til, hvad hun selv yder, men hun har tidligere været til "det hele" i Maraya. Det vil være dejligt, såfremt nogen aflægger den yngre en visit og anmelder dette med alder, bygning, udseende, ydelser og priser. Så må jeg så selv efterprøve... Hej Aalborg, Tak for oplysningerne, Red House er med på kortet nu. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2013 Godaften OD Relax Thai Massage på Jordbrovej 17, Århus, Tlf. nr. 5274 4000 skal slettes, og i stedet skal det være 5225 9193, som også er det nummer der er på hjemmesiden Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 25. Oktober, 2013 Godaften OD Relax Thai Massage på Jordbrovej 17, Århus, Tlf. nr. 5274 4000 skal slettes, og i stedet skal det være 5225 9193, som også er det nummer der er på hjemmesiden Godaften(nat) påfuglen, Tak for det, stedet er hermed opdateret. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Oktober, 2013 Hej OD Lidt til Vest-listen: Wat Po thaimassage i Skødstrup har følgende facebookside: https://www.facebook.com/watpo.thaimassage.12?fref=ts Hilsen påfuglen Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 30. Oktober, 2013 Hej OD Lidt til Vest-listen: Wat Po thaimassage i Skødstrup har følgende facebookside: https://www.facebook.com/watpo.thaimassage.12?fref=ts Hilsen påfuglen Hej Påfugl. Tak for det, FB link er tilført. (Synes dog ikke der er så meget information at hente på siden) -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2013 Wat Po Løgten Den smukke pige på første foto er ejeren. Hun er rent faktisk smukkere i virkelighed, men der er ingen pjank i den klinik - suk. Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 126 Skrevet 1. November, 2013 Info til OD til rettelse på Thailisten vest: Pyng Thaimassage i Odense er flyttet fra Glentevej 27 til Heltzensgade 28. Det er fantastiske flotte lokaler. Jeg tvivler stærkt på at der kan fås andet end massage dér, så den burde nok også være grøn. Da jeg var der i går, fik jeg en fantastisk og meget hår massage, som jeg aldrig har oplevet det før. Havde lidt problemer med ryggen, som blev klaret. Faktisk var der flere gange, hvor jeg måtte bede hende om lige at slappe lidt af, for tårrene trillede ud af hovedet på mig. Hun er bare stærk det lille pigemenneske. Jeg gav kr. 350 for en time, og hun skrev en regning på det, uden at jeg bad om det. Hun sagde også at jeg skulle tage alt tøjet af, UNDTAGEN underbukserne. Og tror faktisk at alle mænd vil have svært ved at få hejst flaget, så hårdt som hun masserer. Så det er faktisk OK. http://www.pyngthaimassage.dk/ Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 2. November, 2013 Info til OD til rettelse på Thailisten vest: Pyng Thaimassage i Odense er flyttet fra Glentevej 27 til Heltzensgade 28. Det er fantastiske flotte lokaler. Jeg tvivler stærkt på at der kan fås andet end massage dér, så den burde nok også være grøn. Da jeg var der i går, fik jeg en fantastisk og meget hår massage, som jeg aldrig har oplevet det før. Havde lidt problemer med ryggen, som blev klaret. Faktisk var der flere gange, hvor jeg måtte bede hende om lige at slappe lidt af, for tårrene trillede ud af hovedet på mig. Hun er bare stærk det lille pigemenneske. Jeg gav kr. 350 for en time, og hun skrev en regning på det, uden at jeg bad om det. Hun sagde også at jeg skulle tage alt tøjet af, UNDTAGEN underbukserne. Og tror faktisk at alle mænd vil have svært ved at få hejst flaget, så hårdt som hun masserer. Så det er faktisk OK. http://www.pyngthaimassage.dk/ Tak for det Ronaldo, den er korrigeret -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2013 Godmorgen OD I sidste uge besøgte jeg Ban-Wellness thaimassage på Silkeborgvej i Århus. En rigtig god og seriøs massage hvor man bliver bedt om at beholde underhakkerne på - dejlige lyse lokaler med mulighed for efterfølgende bad. Den bør ændres til grøn. *Og elles en stor tak til dig for en fantastisk side - bruger den altid inden jeg tager i byen. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. November, 2013 Godmorgen OD I sidste uge besøgte jeg Ban-Wellness thaimassage på Silkeborgvej i Århus. En rigtig god og seriøs massage hvor man bliver bedt om at beholde underhakkerne på - dejlige lyse lokaler med mulighed for efterfølgende bad. Den bør ændres til grøn. *Og elles en stor tak til dig for en fantastisk side - bruger den altid inden jeg tager i byen. Godmorgen Påfuglen Jamen så laver vi den grøn, Tak. *Og tak for alle dine input, jeg har også altid listen ved hånden når jeg er på farten God dag -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 5. November, 2013 Hej OD Du kan godt køre slet på Royal Thai Massage i Odense, da stedet lukker den 10. november 2013. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. November, 2013 Hej OD Du kan godt køre slet på Royal Thai Massage i Odense, da stedet lukker den 10. november 2013. Ja det er rigtigt, den bliver slettet mds. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 7. November, 2013 Hej OD Her er en nogenlunde opdateret liste på steder i Horsens (klippet fra et svar jeg har givet en anden i dag): Natcha Thaimassage Kattesund 24, Horsens. Ikke særlig diskret, men god service og mulighed for fuld pakke. Lady Thaimassage Sønderbrogade 11B, st. Diskret, ok massage, kun mulighed for HJ Elefant Thai Massage Borgergade 15B st. Ikke super diskret, men rigtig god massage og mulighed for fuld pakke (dog måske kun efter gentagne besøg) Welcome Thaimassage Nørregade 41. Ikke særlig diskret, men ok massage og mulighed for fuld pakke Sunisah Thai Massage Åboulevarden. Nok byens bedste massage - super HJ, og mulighed for fuld pakke ved 2. eller 3. besøg Nam Thai Massage Borgergade 23 C, st.tv. Rigtig god massage, ok service, ikke diskret, kun HJ Mai Thai massage Smedegade 26 i kælderen. Rigtig god massage. Mai arbejder også på Elephant, mulighed for fuld pakke Lilry Thaimassage Smedegade 19 st. Måske de smukkeste piger, ok service og massage, gode lokaler, kun HJ On Thai (Bøghsgade) og Deedi (Vestergade) er lukket. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. November, 2013 Hej OD Her er en nogenlunde opdateret liste på steder i Horsens (klippet fra et svar jeg har givet en anden i dag): Natcha Thaimassage Kattesund 24, Horsens. Ikke særlig diskret, men god service og mulighed for fuld pakke. Lady Thaimassage Sønderbrogade 11B, st. Diskret, ok massage, kun mulighed for HJ Elefant Thai Massage Borgergade 15B st. Ikke super diskret, men rigtig god massage og mulighed for fuld pakke (dog måske kun efter gentagne besøg) Welcome Thaimassage Nørregade 41. Ikke særlig diskret, men ok massage og mulighed for fuld pakke Sunisah Thai Massage Åboulevarden. Nok byens bedste massage - super HJ, og mulighed for fuld pakke ved 2. eller 3. besøg Nam Thai Massage Borgergade 23 C, st.tv. Rigtig god massage, ok service, ikke diskret, kun HJ Mai Thai massage Smedegade 26 i kælderen. Rigtig god massage. Mai arbejder også på Elephant, mulighed for fuld pakke Lilry Thaimassage Smedegade 19 st. Måske de smukkeste piger, ok service og massage, gode lokaler, kun HJ On Thai (Bøghsgade) og Deedi (Vestergade) er lukket. Hej Professoren, Tak for nogle nyttige input, rart at vide når man er på turne gennem Jylland. Listen er hermed opdateret. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2013 Hej Fessor. Det egentlig et imponerende opbud af massage klinikker i den bette by. Har du indtryk af om de har nok at "rive" i? Er selv gammel Horsens borger for mange, mange år siden. Man kan ikke sige at kllinikker der ligger i Smedgade, Borgergade eller Åboulevarden ligger diskret. Det er da ret traffikerede og levende gader? Undrer mig over de ikke har placeret sig diskret i de mere ydmyge sidegader til Smedegade og Allegade. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 7. November, 2013 :shock: hejsa professoren skriver vel også at de fleste steder ikke er særlig diskret, den på sønderbro ligger med indgang i en port så den er diskret, du må tage på en rundtur i din gamle by århuselsker den er vokset ganske meget M.V.H Knaldehunden Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Godaften OD Siam Thaimassage i Herning har følgende Facebookside: https://www.facebook.com/SiamThaiMassage.dk?fref=ts Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 8. November, 2013 Godaften OD Siam Thaimassage i Herning har følgende Facebookside: https://www.facebook.com/SiamThaiMassage.dk?fref=ts Hej Påfuglen Så er der også link til deres facebook side, tak for det. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 8. November, 2013 Hej Fessor. Det egentlig et imponerende opbud af massage klinikker i den bette by. Har du indtryk af om de har nok at "rive" i? Er selv gammel Horsens borger for mange, mange år siden. Man kan ikke sige at kllinikker der ligger i Smedgade, Borgergade eller Åboulevarden ligger diskret. Det er da ret traffikerede og levende gader? Undrer mig over de ikke har placeret sig diskret i de mere ydmyge sidegader til Smedegade og Allegade. Efter min erfaring, er Smedegade ikke særlig befærdet. Det kommer selvfølgelig an på hvor kendt et ansigt man er, men for mig er det som sådan diskret nok. I stedet for at klinikkerne flytter væk fra disse gader, synes jeg de skulle indrette sig så det ikke var nødvendigt at stå ved hoveddøren og ringe på mens den gemene hob står og kigger på... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 9. November, 2013 Nyt Thai-sted i Aalborg. Sakura Thai Wellnes Rantzausgade 13, st 9000 Aalborg tlf. 5025 0656 Har jeg i dag set annoncere i EB, men under Østjylland mellem de øvrige annoncer for Århus. Jeg besøgte stedet i dag. De tilbyder INGEN former for ekstra, men deres priser ligger 100-200 kr. højere end normalt for samme ydelser. Forretningen åbnede for 3 dage siden iflg. personalet. Betjeningen så ellers ud til at være i orden. Håber de ændrer politik mht ydelser. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 9. November, 2013 Nyt Thai-sted i Aalborg. Sakura Thai Wellnes Rantzausgade 13, st 9000 Aalborg tlf. 5025 0656 Har jeg i dag set annoncere i EB, men under Østjylland mellem de øvrige annoncer for Århus. Jeg besøgte stedet i dag. De tilbyder INGEN former for ekstra, men deres priser ligger 100-200 kr. højere end normalt for samme ydelser. Forretningen åbnede for 3 dage siden iflg. personalet. Betjeningen så ellers ud til at være i orden. Håber de ændrer politik mht ydelser. Ok, Aalborg Jeg har ført den på Thailisten vest som grøn Tak for det. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. November, 2013 Hej Od Malis Thaimassage i Viby bør ændres til grøn. Jeg har været der flere gange, og det er en rigtig god massage og ikke noget hanky panky. hilsen pf. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. November, 2013 Hej Od Malis Thaimassage i Viby bør ændres til grøn. Jeg har været der flere gange, og det er en rigtig god massage og ikke noget hanky panky. hilsen pf. Hek Påfuglen, så er er den grøn, takker. -OD Del dette indlæg Link til indlæg