Jansen 18 Skrevet 13. Februar, 2014 Et par rettelser i Århus Jeg var på Jordbrovej i går. Nr. 17 havde reklamer på vinduer men lokalerne var tomme så hun har nok lukket hjemmesiden er heller ikke aktiv. Den anden i Jordbrovej er i nr. 23 og ikke nr.28 Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. Februar, 2014 Et par rettelser i Århus Jeg var på Jordbrovej i går. Nr. 17 havde reklamer på vinduer men lokalerne var tomme så hun har nok lukket hjemmesiden er heller ikke aktiv. Den anden i Jordbrovej er i nr. 23 og ikke nr.28 Hej Jansen Tak for det, det er rettet til nu. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Februar, 2014 Det er trist med Relax på Jordbrovej. Desværre tror jeg flere følger efter. De par stykker jeg har besøgt indenfor de seneste måneder beretter om meget få kunder. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Februar, 2014 Århuselsker - du har ret, det er meget trist at Relax på Jordbrovej tilsyneladende er lukket. Men om hun er stoppet ved jeg ikke, da jeg mener at det var hende jeg så fornylig hos Egaa Wellness. Er der andre som kan bekræfte at hun måske hjælper i Egaa. ??? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Februar, 2014 Hej Od Lidt nyt til Vest-listen Supee Thai Massage Nygade 6, 8600 Viborg tlf. 6143 6959 http://www.supeethaimassage.dk NB. Ananda thai massage Nørrebrogade 29 i Vejle mangler rød markering på Jyllandskortet hilsen påfuglen Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 28. Februar, 2014 Hej Od Lidt nyt til Vest-listen Supee Thai Massage Nygade 6, 8600 Viborg tlf. 6143 6959 http://www.supeethaimassage.dk NB. Ananda thai massage Nørrebrogade 29 i Vejle mangler rød markering på Jyllandskortet hilsen påfuglen Hej påfuglen Endnu engang tak for dine input, ...Supee er kommet med på listen. Ananda i Vejle har en rød markering på Jyllandskortet, du kan måske ikke se det før du zoomer helt ind? Der ligger en anden lige ved siden af, der dækker over ananda når der ikke er zoomet ind. God weekend -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Marts, 2014 Hulk og snøft. Wat Po 8541 Skødstrup er lukket lokalerne er ryddede. Endnu en der bukkede under pga for få kunder. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. Marts, 2014 Hulk og snøft. Wat Po 8541 Skødstrup er lukket lokalerne er ryddede. Endnu en der bukkede under pga for få kunder. Hej Aarhuselsker. Den er hermed slettet den fra listen. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 5. Marts, 2014 Nu du er i gang med at slette: Wantip Thai Massage, Falen 18, 5000 Odense eksisterede kun kort og skal fjernes fra listen. Du kan derimod sætte denne på. Den har været anmeldt i 2012, men er ikke på listen: Sawatdee Thaimassage Søndergade 26 5000 Odense C Tlf: 5035 2558 http://www.sawatdee-thaimassage.dk For at de ikke skal få for mange utilfredstillede kunder, skal den foreløbig være grøn. Del dette indlæg Link til indlæg
trek 6 Skrevet 6. Marts, 2014 Hej OD Lige et par rettelser til Vejle: Dee Dee Thaimassage Ribegade 6, Vejle har ikke døgnåbent og bør derfor være rød på kortet. og stedet på Vardevej 54 kld., Vejle, er ikke et thaimassage sted og bør derfor slettes fra kortet. Pft. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. Marts, 2014 Nu du er i gang med at slette: Wantip Thai Massage, Falen 18, 5000 Odense eksisterede kun kort og skal fjernes fra listen. Du kan derimod sætte denne på. Den har været anmeldt i 2012, men er ikke på listen: Sawatdee Thaimassage Søndergade 26 5000 Odense C Tlf: 5035 2558http://www.sawatdee-thaimassage.dk For at de ikke skal få for mange utilfredstillede kunder, skal den foreløbig være grøn. Ok, tak, det er rettet. Hej OD Lige et par rettelser til Vejle: Dee Dee Thaimassage Ribegade 6, Vejle har ikke døgnåbent og bør derfor være rød på kortet. og stedet på Vardevej 54 kld., Vejle, er ikke et thaimassage sted og bør derfor slettes fra kortet. Pft. Ok, det er rettet, Tak. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 8. Marts, 2014 Jeg vil mene Siam thai massage i Holstebro burde gøres grøn da der ikke ydes ekstra ....har været der nogle gange efterhånden . Massage er derimod helt i top . Kan varm anbefale stedet. Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 10. Marts, 2014 Hej Jeg har med skiftende begejstring flere gange besøgt et par steder, som ikke fremgår af Thailisten. Begge steder "fortjener" en Rød markering!! Nokthaimassage Nytorv 3C 7700 Thisted telf. 71344869 http://nokthaimassage.qsite.dk/43252/Forside og Skavevej 1 7830 Vinderup telf. 5016 3916 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Marts, 2014 Rojana Nuad Thai tidligere i Hjerm Nu: Østergade 2. 1sal 7500 Holstebro Tel . 30 11 15 72 Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. Marts, 2014 Jeg vil mene Siam thai massage i Holstebro burde gøres grøn da der ikke ydes ekstra ....har været der nogle gange efterhånden . Massage er derimod helt i top . Kan varm anbefale stedet. Hej Anders, jamen så laver vi den grøn -OD Hej Jeg har med skiftende begejstring flere gange besøgt et par steder, som ikke fremgår af Thailisten. Begge steder "fortjener" en Rød markering!! Nokthaimassage Nytorv 3C 7700 Thisted telf. 71344869 http://nokthaimassage.qsite.dk/43252/Forside og Skavevej 1 7830 Vinderup telf. 5016 3916 Rojana Nuad Thai tidligere i Hjerm Nu: Østergade 2. 1sal 7500 Holstebro Tel . 30 11 15 72 Ok, tak det er hermed opdateret -OD Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Marts, 2014 Hej Anders, jamen så laver vi den grøn -OD Ok, tak det er hermed opdateret -OD Hvis rød betyder menu kort med alt hvad hjertet begærer, ja så skal skavevej, Vinderup være rød Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. Marts, 2014 Hvis rød betyder menu kort med alt hvad hjertet begærer, ja så skal skavevej, Vinderup være rød Det er den også, ...selv om rød betyder "ikke kategoriseret", eller at der endnu ikke er nogen der mener den skal være grøn. Nu var det Siam thai massage i Holstebro, Anders mente skulle være grøn, og det er den indtil videre. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Marts, 2014 Det er den også, ...selv om rød betyder "ikke kategoriseret", eller at der endnu ikke er nogen der mener den skal være grøn. Nu var det Siam thai massage i Holstebro, Anders mente skulle være grøn, og det er den indtil videre. -OD Siam i Holstebro kender jeg ikke noget til. Men altså rød kan så betyde alt fra svensk til udvalgte gæster, til fuld pakke ? hvis jeg har forstået det korrekt ? Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. Marts, 2014 Siam i Holstebro kender jeg ikke noget til. Men altså rød kan så betyde alt fra svensk til udvalgte gæster, til fuld pakke ? hvis jeg har forstået det korrekt ? Det er korrekt, ved det kan være lidt bøvlet med de farver, men prøver at gøre det så godt som muligt Der er heller ingen garanti for at man ikke kan får lidt ekstra på de grønne. Det er ikke så længe siden at jeg måtte lave en af de meget få grønne i København (Pink Orchid) rød. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Marts, 2014 Det er korrekt, ved det kan være lidt bøvlet med de farver, men prøver at gøre det så godt som muligt Der er heller ingen garanti for at man ikke kan får lidt ekstra på de grønne. Det er ikke så længe siden at jeg måtte lave en af de meget få grønne i København (Pink Orchid) rød. -OD Jeg takker for svarene Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 16. Marts, 2014 (edited) Hej du kan godt rette ved Velværecenteret Priorgade 1, Aalborg. Det er ikke et sted med kun "artig" massage. Jeg har fået et handjob der. Tak for øvrigt for dit arbejde med at opdatere kortet. Redigeret 16. Marts, 2014 af deralte Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 16. Marts, 2014 Sondoks Wellness i Viborg, Gravene 41 er kategoriseret som "rød" - men såvidt jeg ved er det ren wellnes - jvn. den eneste anmeldelse af stedet herinde. Link: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 16. Marts, 2014 Jeg kan se, at thaimassageklinikken i Glejbjerg (se kopi af Thailistens tekst nedenfor) er mærket rød. Men jeg kan ikke se, at der er nogen anmeldelser, eller blot omtale af stedet, her på sitet, der kan af- eller bekræfte dette. Har jeg overset noget, eller har OD denne viden andetsteds fra? På forsiden af stedets hjemmeside står der jo: "Note ! Ingen seksuelle ydelser, så spørg ikke"... Og jo, jeg skal være den første til at skrive under på, at det ikke er en garanti for at besøget kan udvikle sig i en erotisk retning, men andres konkrete erfaringer hermed er jo tit værdifulde... Thai Traditionel Massage & Wellnes Updated Apr 10, 2013 Borgergade 47 6752 Glejbjerg Tlf. 75 19 88 00 Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 16. Marts, 2014 Hej du kan godt rette ved Velværecenteret Priorgade 1, Aalborg. Det er ikke et sted med kun "artig" massage. Jeg har fået et handjob der. Tak for øvrigt for dit arbejde med at opdatere kortet. OK tak deralte, vi laver den om til rød, og tak fordi du bidrager med oplysningerne. -OD Sondoks Wellness i Viborg, Gravene 41 er kategoriseret som "rød" - men såvidt jeg ved er det ren wellnes - jvn. den eneste anmeldelse af stedet herinde. Link: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Ok, tak, den er lavet om til grøn. -OD Jeg kan se, at thaimassageklinikken i Glejbjerg (se kopi af Thailistens tekst nedenfor) er mærket rød. Men jeg kan ikke se, at der er nogen anmeldelser, eller blot omtale af stedet, her på sitet, der kan af- eller bekræfte dette. Har jeg overset noget, eller har OD denne viden andetsteds fra? På forsiden af stedets hjemmeside står der jo: "Note ! Ingen seksuelle ydelser, så spørg ikke"... Og jo, jeg skal være den første til at skrive under på, at det ikke er en garanti for at besøget kan udvikle sig i en erotisk retning, men andres konkrete erfaringer hermed er jo tit værdifulde... Thai Traditionel Massage & Wellnes Updated Apr 10, 2013 Borgergade 47 6752 Glejbjerg Tlf. 75 19 88 00 Hej Proffessor, Jeg har ingen konkret viden om stedet, men som udgangspunkt var de alle røde (Ikke nærmere defineret) Der er mange steder der skriver "ingen seksuelle ydelser" selv om de yder det i stor stil. Du må ned og teste stedet, så vi kan få noget information -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2014 Århus Byens Fiskespa på Tordenskjoldsgade er lukket. Lokale tomt og skilte på facaden fjernet. Del dette indlæg Link til indlæg