Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

.

Jeg ved det ikke. Har ikke selv været der. Det var derfor jeg spurgte efter andres erfaringer. Men nr 9 må da være der når du kan finde både 7 og 11 :)

Spændt på at høre noget om stedet, hvis da finder det.

Da jeg hader løse ender, og iøvrigt var i nærheden af Vesterbro Torv idag, kastede jeg mig frygtesløs ind i undersøgelsen.

Du har ret, der er intet andet end Gøglerskolen plus et par kommunale kontorer på Ceresvej nr 9.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

OD:

Kinaree, Ceres Alle 7 8000 Århus eksisterer ikke.

Vi er nu to der har været på adressen og kan konstaterer at der p adressen kun er en Gøglerskole, samt nolge kommunale kontorer.

Googler man Kinaree finder man også adressen Vesterborgade 16. Den kørte jeg forbi idag, og der er ganske rigtigt et erhvervlejemål, men der er ingen facade skilte, og der er brunt papir for vinduerne.

Den kan du altså godt slette fra listen.

Igen tak for dit store arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OD:

Kinaree, Ceres Alle 7 8000 Århus eksisterer ikke.

Vi er nu to der har været på adressen og kan konstaterer at der p adressen kun er en Gøglerskole, samt nolge kommunale kontorer.

Googler man Kinaree finder man også adressen Vesterborgade 16. Den kørte jeg forbi idag, og der er ganske rigtigt et erhvervlejemål, men der er ingen facade skilte, og der er brunt papir for vinduerne.

Den kan du altså godt slette fra listen.

Igen tak for dit store arbejde.

Du er sikker på der ikke gemmer sig en madras i et af baglokalerne? :)

...Okai den er slettet fra listen, tak for det.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nyt sted.

Thai massage

Herluf Trollesgade 35

8000 Århus

50337441

Anmeldelse følger efter påske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyt sted.

Thai massage

Herluf Trollesgade 35

8000 Århus

50337441

En mindre rettelse til ovenstående. Det er 8200 Århus N (ligger på Trøjborg). Der har været bordel på stedet i mange år efterhånden, men det er nyt at det er Thaimassage. Jeg var der sidste år og havde en halvkedelig oplevelse med en mørk (afrikansk) pige. Man må håbe de har fået gjort lidt ud af lokalerne, for de var absolut heller ikke for spændende. Der var dog mulighed for bad...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En mindre rettelse til ovenstående. Det er 8200 Århus N (ligger på Trøjborg). Der har været bordel på stedet i mange år efterhånden, men det er nyt at det er Thaimassage. Jeg var der sidste år og havde en halvkedelig oplevelse med en mørk (afrikansk) pige. Man må håbe de har fået gjort lidt ud af lokalerne, for de var absolut heller ikke for spændende. Der var dog mulighed for bad...

Rigtig 8200. Kan godt huske din lunkne anmeldelse. Det ser lidt trist ud udefra. Var forbi i morges.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyt sted.

Thai massage

Herluf Trollesgade 35

8000 Århus

50337441

Tak for det Aarhus, ....pudsigt samme tlf.nr. som Nørrebrogade 5 i Randers.

Der har vist været "sjov" på adressen i mange, mange år   http://stiften.dk

-OD

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for det Aarhus, ....pudsigt samme tlf.nr. som Nørrebrogade 5 i Randers.

Der har vist været "sjov" på adressen i mange, mange år http://stiften.dk

-OD

Ja det var vist der beboerne stod på fortovet og holdt alsang. Det hjalp dog ikke meget. De måtte ikke synge(larme) om natten, men bordellet måtte godt holde åbent. :)

Jamen så er det nok en filial af Randers klinikken

Du fik dem med postnummeret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej OD

En lille tilføjelse til Jasmin-thaimassage i frederiksgade, Århus

De har følgende facebookprofil:  facebook.com/jasminaarhus.dk

På forhånd tak for opdateringen og dit store arbejde med listen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD

En lille tilføjelse til Jasmin-thaimassage i frederiksgade, Århus

De har følgende facebookprofil:  facebook.com/jasminaarhus.dk

På forhånd tak for opdateringen og dit store arbejde med listen.

Hej påfuglen,

Så er der facebook på også :)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

www ??
Navn ??
Sønderskovvej 11
8520 Lystrup
Tlf ??

Der er et skilt med thaimassage 1 time for 250kr i forhaven på denne adresse. Har ikke selv været derinde, så kan ikke sige noget om ydelserne. Der har dog igennem længere tid været noget der ligner noget beauty/negle/wellness på adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

www ??

Navn ??

Sønderskovvej 11

8520 Lystrup

Tlf ??

Der er et skilt med thaimassage 1 time for 250kr i forhaven på denne adresse. Har ikke selv været derinde, så kan ikke sige noget om ydelserne. Der har dog igennem længere tid været noget der ligner noget beauty/negle/wellness på adressen.

OKk, tak for det, jeg har lagt den på listen, så må vi se om de sidste oplysninger kommer med :)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære OD,

Hermed en lille rettelse til din fantastiske liste:

Phuket Thaimassage, Silkeborgvej 132, 8000 Aarhus C har ændret navn (for efterhånden længe længe siden).

Den hedder nu Arunratsamee Thaimassage (se her).

Tlf-nummeret er også forkert. Det skal i stedet være 91 99 20 69 (og altså også anderledes end angivet i ovenstående link).

Mvh Juipui

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været her et par gange

Sabaidee Traditionel Thai-massage
Updated May 8, 2013

Adelgade 71 
9500 Hobro
Tlf. 25 86 50 40

i Hobro

og der har ikke været skyggen af noget pirring, så må nok ændres til grøn, hvis ikke andre "dygtigere" anmeldere har et andet syn på sagen  :-P

Tak for din store indsats OD.

mvh

Bulder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære OD,

Hermed en lille rettelse til din fantastiske liste:

Phuket Thaimassage, Silkeborgvej 132, 8000 Aarhus C har ændret navn (for efterhånden længe længe siden).

Den hedder nu Arunratsamee Thaimassage (se her).

Tlf-nummeret er også forkert. Det skal i stedet være 91 99 20 69 (og altså også anderledes end angivet i ovenstående link).

Mvh Juipui

Tak for opdateringen juipui.  :smile:

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været her et par gange

Sabaidee Traditionel Thai-massage
Updated May 8, 2013

Adelgade 71 
9500 Hobro
Tlf. 25 86 50 40

i Hobro

og der har ikke været skyggen af noget pirring, så må nok ændres til grøn, hvis ikke andre "dygtigere" anmeldere har et andet syn på sagen  :-P

Tak for din store indsats OD.

mvh

Bulder

Hej Bulder, tak for det.

Du har jo snart lavet dem alle grønne, ..beholder du bukserne på når du går til thaimassage?   :smile:

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD

Nej jeg leder skam bare efter de gode grønne  massage steder !! - egentlig synes jeg, du burde gøre alle nye grønne, og så gøre dem røde, når stedet har gjort sig fortjent til det. Men det giver nu nok bare mere arbejde til dig  :-P .

Men her har jeg et  nyt sted

Randers Thaimassage

Mariagervej 68

8900 Randers

Tlf 50510277

og markeringen skal være blodrød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD

Nej jeg leder skam bare efter de gode grønne  massage steder !! - egentlig synes jeg, du burde gøre alle nye grønne, og så gøre dem røde, når stedet har gjort sig fortjent til det. Men det giver nu nok bare mere arbejde til dig  :-P .

Men her har jeg et  nyt sted

Randers Thaimassage

Mariagervej 68

8900 Randers

Tlf 50510277

og markeringen skal være blodrød.

Ok  :smile:

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et gammelt thai massage sted i Hammel, som af uransagelig grunde aldrig er blevet oprettet på LISTEN eller anmeldt på EG!

Hammel Thai Massage
Nørrevangsvej 3. kld. tv
8450 Hammel
(indgang fra gården - 3 trin ned)

Tel: 52 22 15 91 eller 33385555

http://www.hammelmassage.

Jeg har ikke været inde at få massage, men gået forbi. Det ser ud til, både udefra, annoncemæssigt og stil at være til en grøn markering, men andre mere aktive medlemmer af EG kan måske bidrage med en anden opfattelse  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var tomt lokale da jeg prøvede at finde denne ved sidste besøg i Vejle i denne uge:

Dueng Rung Thai og Sportsmassage
Vedelsgade 44
7100 Vejle
Tlf. 50 15 88 48

I samme gade er der andet sted som jeg ikke nåede at se navnet på - men modsatte side med ulige numre og snare omkring nr. 55...sådan cirka

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal vist snart til Vejle, der trænger til at blive lavet nogle grønne opdateringer  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ringkøbing / Holstebro

Er der nogle som kan hjælpe med om dette link stadig er gældende:

http://www.dba.dk/thai-massage-i-ringkoebing-h/id-1004897307/

Hvis det er gældende, så skal linket vel med på ODs liste.

Jeg tror at du skal på krak.dk og se om numrene giver et hit

Men massage både i Ringkøbing og Holstebro...Det lyder som det gamle jasmin massage

Jasmin massage er på OD's liste

Rettelse.... 2227 nummeret er til det der ligger i Holstebro kan jeg se i min telefonbog

Så det må være jasmin massage

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var tomt lokale da jeg prøvede at finde denne ved sidste besøg i Vejle i denne uge:

Dueng Rung Thai og Sportsmassage
Vedelsgade 44
7100 Vejle
Tlf. 50 15 88 48

I samme gade er der andet sted som jeg ikke nåede at se navnet på - men modsatte side med ulige numre og snare omkring nr. 55...sådan cirka

Ok, den er slettet, tak.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...