knold 56 Skrevet 11. Maj, 2015 (edited) Lige en ændring daThai Smile MassageSmallegade 117400 Herning er blevet solgt så nyt navn og tlfnr er Nu-On Orginal Thai massagetlfnr 42 513 222 PS/ linket til hjemmesiden skal fjernes Redigeret 11. Maj, 2015 af knold Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. Maj, 2015 GodAften ODNyt her i Randers, men først pr. 1.7.2015Lotus Helkropsmassage, Østergrave 3, 8900 RandersTlf. 8192 3441 http://kaconsult.wix.com/lotus-kropsmassagehttps://www.facebook.com/lotushelkropsmassage?fref=tsvhPaafuglenGodaften Paafuglen.Så skulle opdateringen være på plads, tak. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. Maj, 2015 Lige en opdatering .Velvære CenterPriorgade 1a 9000 AalborgNy ejer og nyt nummer men samme gode service.50 35 73 99 eller 52 73 00 60Mandag til Fredag 10:00 - 20:00Lørdag 10:00 - 18:00Tak for det gode arbejde.Mvh.Julemand79Hej Julemand79 Tak for hjælpen, ændringen er udført. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 11. Maj, 2015 Lige en ændring daThai Smile MassageSmallegade 117400 Herning er blevet solgt så nyt navn og tlfnr er Nu-On Orginal Thai massagetlfnr 42 513 222 PS/ linket til hjemmesiden skal fjernes Så er den også på plads, tak for det knold. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 15. Maj, 2015 Hej OD.Nyt sted i Nørresundby.Jeg så annoncen i EB og ringede - så måtte jeg lige lave lidt research på stedet på en lidt kedelig fredag med overskyet vejr:Siam Thai MassageStrandgade 6, kld.,9400 Nørresundbytlf. 81946235Jeg traf Mutter selv og hendes assistent. De er nok begge omkring 40 - mutter måske 40+ og med nogle (for mange) kilo omkring maven.Der ydes massage kr. 300, HJ 700 og fuldpakke 1.200.Jeg forlod høfligst stedet igen uden videre.- - - -Gammelt sted, men ikke opdateret i Thailisten-Vest;Ubon Thai MassageDanmarksgade 49 kld., 9000 Aalborgtlf. 21523211.Jeg aflagde ikke et besøg, men telefonisk blev det oplyst, at der p.t. kun er mutter selv på stedet. Hun ville ikke snakke om ydelser og priser.- - - - -Da jeg i mandags aflagde besøg hos N&N på Oddervej var der opsat et skilt i vinduet om adresseændring pr. 15/5 2015 tilN&N ThaimassageHerluf Trolles Gade 35, kld.8200 Århus N samme telefonnummer.Jeg håber oplysninger måske kan glæde nogle brødre!!!Hilsen Aalborg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2011 Skrevet 16. Maj, 2015 Hej OD.Nyt sted i Nørresundby.Jeg så annoncen i EB og ringede - så måtte jeg lige lave lidt research på stedet på en lidt kedelig fredag med overskyet vejr:Siam Thai MassageStrandgade 6, kld.,9400 Nørresundbytlf. 81946235Jeg traf Mutter selv og hendes assistent. De er nok begge omkring 40 - mutter måske 40+ og med nogle (for mange) kilo omkring maven.Der ydes massage kr. 300, HJ 700 og fuldpakke 1.200.Jeg forlod høfligst stedet igen uden videre.- - - -Gammelt sted, men ikke opdateret i Thailisten-Vest;Ubon Thai MassageDanmarksgade 49 kld., 9000 Aalborgtlf. 21523211.Jeg aflagde ikke et besøg, men telefonisk blev det oplyst, at der p.t. kun er mutter selv på stedet. Hun ville ikke snakke om ydelser og priser.- - - - -Da jeg i mandags aflagde besøg hos N&N på Oddervej var der opsat et skilt i vinduet om adresseændring pr. 15/5 2015 tilN&N ThaimassageHerluf Trolles Gade 35, kld.8200 Århus N samme telefonnummer.Jeg håber oplysninger måske kan glæde nogle brødre!!!Hilsen Aalborg NN HøjbjergOg gib den dejlige pige flytter med.venligst 8000 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Maj, 2015 Hej OD.Nyt sted i Nørresundby.Jeg så annoncen i EB og ringede - så måtte jeg lige lave lidt research på stedet på en lidt kedelig fredag med overskyet vejr:Siam Thai MassageStrandgade 6, kld.,9400 Nørresundbytlf. 81946235Jeg traf Mutter selv og hendes assistent. De er nok begge omkring 40 - mutter måske 40+ og med nogle (for mange) kilo omkring maven.Der ydes massage kr. 300, HJ 700 og fuldpakke 1.200.Jeg forlod høfligst stedet igen uden videre.- - - -Gammelt sted, men ikke opdateret i Thailisten-Vest;Ubon Thai MassageDanmarksgade 49 kld., 9000 Aalborgtlf. 21523211.Jeg aflagde ikke et besøg, men telefonisk blev det oplyst, at der p.t. kun er mutter selv på stedet. Hun ville ikke snakke om ydelser og priser.- - - - -Da jeg i mandags aflagde besøg hos N&N på Oddervej var der opsat et skilt i vinduet om adresseændring pr. 15/5 2015 tilN&N ThaimassageHerluf Trolles Gade 35, kld.8200 Århus N samme telefonnummer.Jeg håber oplysninger måske kan glæde nogle brødre!!!Hilsen Aalborg Kørte forbi Herluf Trollesgade i den årle morgenstund på vejen hjem. N&N har fået skiltet op på facaden, og er tilsyneladende back in business. Det er egentlig lidt ærgerligt de flyttede. Ok, dette sted ligger mere diskret, men der er stadig et par hundrede vinduer hvorfra indgangen kan overskues - såfremt man går op i dette. Lokalerne er dog noget skod i forhold til Oddervej, medmindre stedet har undergået en større renovering på det seneste. Ser frem til en rapport fra stedet. Lige pt kommmer den ikke fra mig Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2015 Hej ODDenne Thaimassage i Hvam skal slettes på din liste. Dem som har fuldt med i de sidste par dage vil vide at indehaveren Ubon Mikkelsen er blevet myrdet mandag aften. En utrolig trist historie.https://www.facebook.com/leeyawellness http://ekstrabladet.dk/112/mor-blev-draebt-af-knivstik-fundet-i-stor-blodpoel/5570909 Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 20. Maj, 2015 Hej ODDenne Thaimassage i Hvam skal slettes på din liste. Dem som har fuldt med i de sidste par dage vil vide at indehaveren Ubon Mikkelsen er blevet myrdet mandag aften. En utrolig trist historie.https://www.facebook.com/leeyawellness http://ekstrabladet.dk/112/mor-blev-draebt-af-knivstik-fundet-i-stor-blodpoel/5570909 Hej Paafugl,Den er allerede pillet af listen.Ja, det er da meget chokerende og trist. Til jer andre der har opdateringer til listen, skal jeg nok få det opdateret snarest Del dette indlæg Link til indlæg
Bump00 11 Skrevet 21. Maj, 2015 www http://www.skanderborgwellness.dk/Navn: Skanderborg WellnessGade: Vestergade 119Postnr/by: 8660 / SkanderborgTlf.: 42 46 25 32^ Den kunne jeg ikke finde på thailisten. Ved dog ikke helt hvilken kategori de hører til, men har hørt røgter om der gives happy ending. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 25. Maj, 2015 Hej OD.Nyt sted i Nørresundby.Jeg så annoncen i EB og ringede - så måtte jeg lige lave lidt research på stedet på en lidt kedelig fredag med overskyet vejr:Siam Thai MassageStrandgade 6, kld.,9400 Nørresundbytlf. 81946235Jeg traf Mutter selv og hendes assistent. De er nok begge omkring 40 - mutter måske 40+ og med nogle (for mange) kilo omkring maven.Der ydes massage kr. 300, HJ 700 og fuldpakke 1.200.Jeg forlod høfligst stedet igen uden videre.- - - -Gammelt sted, men ikke opdateret i Thailisten-Vest;Ubon Thai MassageDanmarksgade 49 kld., 9000 Aalborgtlf. 21523211.Jeg aflagde ikke et besøg, men telefonisk blev det oplyst, at der p.t. kun er mutter selv på stedet. Hun ville ikke snakke om ydelser og priser.- - - - -Da jeg i mandags aflagde besøg hos N&N på Oddervej var der opsat et skilt i vinduet om adresseændring pr. 15/5 2015 tilN&N ThaimassageHerluf Trolles Gade 35, kld.8200 Århus N samme telefonnummer.Jeg håber oplysninger måske kan glæde nogle brødre!!!Hilsen Aalborg Hæj Aalborg, Så er opdateringen på plads, mange tak. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 25. Maj, 2015 www http://www.skanderborgwellness.dk/Navn: Skanderborg WellnessGade: Vestergade 119Postnr/by: 8660 / SkanderborgTlf.: 42 46 25 32^ Den kunne jeg ikke finde på thailisten. Ved dog ikke helt hvilken kategori de hører til, men har hørt røgter om der gives happy ending.Hej Bump0 Så er den med på vores liste, tak skal du have. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2015 Hej OD Hornslet Wellness har denne profil på facebook: https://www.facebook.com/pages/Hornslet-Wellness/349392721899160 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 2. Juni, 2015 Hej OD.Hermed lidt opdatering til din udmærkede kort.Steder i Randers, (nye eller ?) der ikke er på dit kort: W-Oliemassage og WellnessVestergade 2,8900 Randerstlf. 5025 7222(Den skal nok være grøn - i hvert fald indtil det modsatte er bevist og afprøvet)- - - -Siam MassageHoumeden 198900 Randers92266746- - - -Supplerende telefonnummer til: BaangaanSt. Voldgade 18, kld.8900 Randers.52700666 (det var i hvert fald skrevet på et af vinduerne til lokalet.- - - -Telefonnumre til Asian ClubKirkedammen 9, kld.8000 Aarhus87440094 og 86194047 (Jeg har ikke ringet til stedet for at kontrollere de anførte numre.hilsen Aalborg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 3. Juni, 2015 Hej OD Hornslet Wellness har denne profil på facebook: https://www.facebook.com/pages/Hornslet-Wellness/349392721899160 Tak paafuglen, den er opdateret. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 3. Juni, 2015 Hej OD.Hermed lidt opdatering til din udmærkede kort.Steder i Randers, (nye eller ?) der ikke er på dit kort: W-Oliemassage og WellnessVestergade 2,8900 Randerstlf. 5025 7222(Den skal nok være grøn - i hvert fald indtil det modsatte er bevist og afprøvet)- - - -Siam MassageHoumeden 198900 Randers92266746- - - -Supplerende telefonnummer til: BaangaanSt. Voldgade 18, kld.8900 Randers.52700666 (det var i hvert fald skrevet på et af vinduerne til lokalet.- - - -Telefonnumre til Asian ClubKirkedammen 9, kld.8000 Aarhus87440094 og 86194047 (Jeg har ikke ringet til stedet for at kontrollere de anførte numre.hilsen Aalborg Hej Aalborg Mange tak for alle oplysningerne -OD Del dette indlæg Link til indlæg
homeenter75 4 Skrevet 4. Juni, 2015 W-oliemassage vestergade 2 randers den skal ændres til grøn det er 100% massage hvor man beholder underbukser på retter du det organ. ☺MvhHomeenter75 Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 4. Juni, 2015 (edited) Maliwan Sookwong har åbnet klinik Østergade 6 i Hammel (Tlf.?). Hun har tidligere arbejdet på Skovlundgårdsvej 90 8260 Viby. Skal ikke forveksles med klinikken på Nørrevangsvej 3 Hammel, som lukkede for nylig.Maliwan Sookwong foran sin nye klinik, hvor der tidligere var “negleklinik”.Foto Erling BaastrupThai-massør har åbnet i ØstergadeValget stod mellem at starte i Skanderborg eller i Hammel. Hammel vandt.Af Erling Baastrup Udskriv Del Tweet NyhedsbrevHun er uddannet i Thai-massage i Thailand. For fem år siden kom hun til Danmark for at arbejde med sit håndværk. Det gjorde hun i Viby.Nu har hun åbnet en klinik med Thai-massage på Østergade i Hammel. Hun hedder Maliwan Sookwong.Allerede mindre end en uge efter åbningen havde de første kunder fundet ved til klinikken.Thai-massage er god mod ondt i hovedet, smerter i ryggen og skuldrene og mod søvnløshed.Men det gælder f.eks. også for folk, der løber meget.Det foregår ved tryk med fingre, albuer og knæ og fødder! Jo, Maliwan går ret faktisk oven på sine kunder og bruger sin vægt til at udføre trykkene med.Maliwan er god til at finde ud af, hvor ondet kommer fra, så hun kan gå ind og tage lidt hårdt fat.Men man kan også få en særlig behagelig oplevelse, hvis man bestiller en oliemassage. Her masseres med flad hånd i bløde bevægelser. Redigeret 4. Juni, 2015 af Steenborg Del dette indlæg Link til indlæg
helios 17 Skrevet 4. Juni, 2015 Nyt i AarhusNørrebrogade 4, 8000 Aarhus Cnyt sted, skal være grøn (behold underbukser på). En ikke helt ung kvinde; sød, smilende og ikke mindst meget kompetent til at finde alle de ømme punkter og bearbejde dem. Om det er introduktionsrabat får tiden vise, men 250 kr for en time (som oven i købet er på 60 min).mvhhelios Del dette indlæg Link til indlæg
helios 17 Skrevet 5. Juni, 2015 Nørrebrogade 4, 8000 Aarhus CNavnet er Just-Massage(telefonnummer kræver lige en tur forbi med pen og blæk) Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 5. Juni, 2015 (edited) Nyt i AarhusNørrebrogade 4, 8000 Aarhus Cnyt sted, skal være grøn (behold underbukser på). En ikke helt ung kvinde; sød, smilende og ikke mindst meget kompetent til at finde alle de ømme punkter og bearbejde dem. Om det er introduktionsrabat får tiden vise, men 250 kr for en time (som oven i købet er på 60 min).mvhheliosDen er også anmeldt her.Gad vide om der er nogen relation til den Just Massage, der for et års tid siden åbnede i Thorvaldsensgade, og som ret kort tid derefter lukkede igen?Den er stadig på Thailisten og skal slettes igen, eller jo så nok udskiftes med den nye. Redigeret 5. Juni, 2015 af juipui Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. Juni, 2015 W-oliemassage vestergade 2 randers den skal ændres til grøn det er 100% massage hvor man beholder underbukser på retter du det organ. ☺MvhHomeenter75 Ok tak, den er blevet grøn nu. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. Juni, 2015 Maliwan Sookwong har åbnet klinik Østergade 6 i Hammel (Tlf.?). Hun har tidligere arbejdet på Skovlundgårdsvej 90 8260 Viby. Skal ikke forveksles med klinikken på Nørrevangsvej 3 Hammel, som lukkede for nylig.Maliwan Sookwong foran sin nye klinik, hvor der tidligere var “negleklinik”.Foto Erling BaastrupThai-massør har åbnet i ØstergadeValget stod mellem at starte i Skanderborg eller i Hammel. Hammel vandt.Af Erling Baastrup Udskriv Del Tweet NyhedsbrevHun er uddannet i Thai-massage i Thailand. For fem år siden kom hun til Danmark for at arbejde med sit håndværk. Det gjorde hun i Viby.Nu har hun åbnet en klinik med Thai-massage på Østergade i Hammel. Hun hedder Maliwan Sookwong.Allerede mindre end en uge efter åbningen havde de første kunder fundet ved til klinikken.Thai-massage er god mod ondt i hovedet, smerter i ryggen og skuldrene og mod søvnløshed.Men det gælder f.eks. også for folk, der løber meget.Det foregår ved tryk med fingre, albuer og knæ og fødder! Jo, Maliwan går ret faktisk oven på sine kunder og bruger sin vægt til at udføre trykkene med.Maliwan er god til at finde ud af, hvor ondet kommer fra, så hun kan gå ind og tage lidt hårdt fat.Men man kan også få en særlig behagelig oplevelse, hvis man bestiller en oliemassage. Her masseres med flad hånd i bløde bevægelser. Tak for det, den er hermed optaget på listen. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. Juni, 2015 Nyt i AarhusNørrebrogade 4, 8000 Aarhus Cnyt sted, skal være grøn (behold underbukser på). En ikke helt ung kvinde; sød, smilende og ikke mindst meget kompetent til at finde alle de ømme punkter og bearbejde dem. Om det er introduktionsrabat får tiden vise, men 250 kr for en time (som oven i købet er på 60 min).mvhheliosOk, tak, den er med nu. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 5. Juni, 2015 Den er også anmeldt her.Gad vide om der er nogen relation til den Just Massage, der for et års tid siden åbnede i Thorvaldsensgade, og som ret kort tid derefter lukkede igen?Den er stadig på Thailisten og skal slettes igen, eller jo så nok udskiftes med den nye.Jeg har slettet den i Thorvaldsensgade, takker. -OD Del dette indlæg Link til indlæg