OrganDonor 315 Skrevet 25. Juli, 2013 nr 5 er heller ikke noteret på ODs ellers fantastiske superkort. Det er kun thaisteder der er på kortet, nr. 5 er det ikke et traditionelt bordel (Stjernebabes?) -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 25. Juli, 2013 Det er kun thaisteder der er på kortet, nr. 5 er det ikke et traditionelt bordel (Stjernebabes?) Ok, troede århuselsker havde set et nyt thaisted ved siden af det meget gamle på Randersvej. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 25. Juli, 2013 Iøvrigt tror jeg godt du kan gøre Mons sports og thaimassage i Knudrisgade, Århus grøn. Har været der flere gange, og der har ikke været nogen tegn på ekstraydelser af nogen art. I hvert fald ikke for mit vedkommende. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Juli, 2013 Bulder. Ja det var nok lidt klodset skrevet, men for de lokalt kendte er nr 5 et berømt sted. Ked af jeg blandede det ind i thai tråden, og skabte forvirring. Ja nr 7 er meget gammelt, derfor undrede det mig også det ikke var på kortet, da jeg igår lavede research på samme kort for den kommen ekspedition udi i Århus mindre kendte thai klinikker :D Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 26. Juli, 2013 Bulder. Ja det var nok lidt klodset skrevet, men for de lokalt kendte er nr 5 et berømt sted. Ked af jeg blandede det ind i thai tråden, og skabte forvirring. Ja nr 7 er meget gammelt, derfor undrede det mig også det ikke var på kortet, da jeg igår lavede research på samme kort for den kommen ekspedition udi i Århus mindre kendte thai klinikker En sjov og måske lidt dyr opgave du har påtaget dig der. Jeg følger den helt bestemt på nært hold. Du kunne jo passende lige køre forbi Pen, for at se om der er en klinik, og om den udmærker sig i forhold til alle de andre. Selv har jeg sat mig for at finde nogle klinikker på ODs kort, der kan gøres grønne. Alt for mange er røde :o Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Juli, 2013 @ Bulder Er egentlig ikke tilhænger af den der rød/grøn mærkning. Om man tilbydes mere end alm massage beror i høj grad på tillid og kemi. I min læretid som thaimassagekunde ( flot ord ikk?) oplevede jeg at jeg ikke blev tilbudt andet en massage de første mange gange jeg besøgte et sted. Når pigerne så var overbeviste om at jeg ikke var "spion" fra ordensmagten, kom der helt andre toner. Senere i min karriere som kunde, har jeg lært at sende de rigtige signaler under massagen, og oplever derfor stort set aldrig at der ikke kan foretages tilkøb. Derfor mener jeg man skal være meget forsigtig med den markering. Der ER steder hvor man ikke kan forvente ekstra, men det er iht min foreløbige research kun få. Mht research i området: Jo der er dyrt, men når man nu har valgt at fyre med mahogny, så koster det jo kassen Pen? I første omgang har jeg besluttet at prøve at ringe først. Så tager jeg den derfra. Det varer lidt, for i næste uge er der en plan A, med en fantastisk dansk pige - og det håber jeg sandelig lykkes, ellers er plan B at forsøge Marius Simonsensvej igen, eller i tilfælde af jeg ikke opnår kontakt, er der to andre i back up hukommelsen. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 26. Juli, 2013 @ Bulder Er egentlig ikke tilhænger af den der rød/grøn mærkning. Om man tilbydes mere end alm massage beror i høj grad på tillid og kemi. I min læretid som thaimassagekunde ( flot ord ikk?) oplevede jeg at jeg ikke blev tilbudt andet en massage de første mange gange jeg besøgte et sted. Når pigerne så var overbeviste om at jeg ikke var "spion" fra ordensmagten, kom der helt andre toner. Senere i min karriere som kunde, har jeg lært at sende de rigtige signaler under massagen, og oplever derfor stort set aldrig at der ikke kan foretages tilkøb. Derfor mener jeg man skal være meget forsigtig med den markering. Der ER steder hvor man ikke kan forvente ekstra, men det er iht min foreløbige research kun få. Jeg er helt enig med Åhuselsker, og håber ikke at folk fravælger de steder vi har valgt at gøre grønne. Det kan også være rart ind imellem med en god gang massage, uden at tænke på om man nu har lyst til ekstra, om hun nu bliver ked af det hvis man ikke vælger ekstra etc. God weekend -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 26. Juli, 2013 Jeg er helt enig med Åhuselsker, og håber ikke at folk fravælger de steder vi har valgt at gøre grønne. Det kan også være rart ind imellem med en god gang massage, uden at tænke på om man nu har lyst til ekstra, om hun nu bliver ked af det hvis man ikke vælger ekstra etc. God weekend -OD Synes ellers denne rød/grønne ide er alletiders, også selvom det har sine ulemper. Personligt kunne jeg aldrig fravælge en grøn markering, hvis det kun var massage, jeg ville have. Til gengæld vil jeg sommetider fravælge en rød, hvis det var massagen jeg gik efter. Personligt har jeg det som Århuselsker, man kan næsten selv bestemme om klinikken er rød eller grøn. Men nogle klinikker er meget røde og kun ude efter ekstra ydelserne, og der bliver jeg noget sur, når jeg møder det, hvis jeg ikke har lagt op til det med ord eller handling. Så jeg kunne godt tænke mig, at der var flere markeringer for de klinikker der ikke åbenlyst går efter det ekstra. ---- jajaja jeg ved godt det kan være både kundebaseret og massøse-baseret om det er det ene eller andet, men i flere "grønne" klinikker er det kemien mellem kunde og massøse der er afgørende. Håber alt dette giver mening :D Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 27. Juli, 2013 En lille opdatering i Randers: Kanoknan, Borgergade 3 i Randers eksisterer ikke mere. Var forbi i dag og der er nu en anden butik med sundhedspleje. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 27. Juli, 2013 En lille opdatering i Randers: Kanoknan, Borgergade 3 i Randers eksisterer ikke mere. Var forbi i dag og der er nu en anden butik med sundhedspleje. Ok tak Bulder, den er taget af tapetet. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
frækriko 11 Skrevet 27. Juli, 2013 kom forbi et nyt sted i vejle Dueng Rung thai og sportsmassage Vedelsgade 44 vejle 50158848 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2013 Til Bulder. Nej Mons sports massage skal ikke gøres grøn, - jeg har været der 5 gange ialt, og de sidste 4 gange har jeg fået en ekstra god behandling. Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 27. Juli, 2013 Til Bulder. Nej Mons sports massage skal ikke gøres grøn, - jeg har været der 5 gange ialt, og de sidste 4 gange har jeg fået en ekstra god behandling. ok, den må jeg så tage på min kappe Hvad har du fået af ydelser? Handjob, blowjob eller hele pakken Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 27. Juli, 2013 kom forbi et nyt sted i vejle Dueng Rung thai og sportsmassage Vedelsgade 44 vejle 50158848 Dueng er kommet med på kortet, tak for det frækriko. Til Bulder. Nej Mons sports massage skal ikke gøres grøn, - jeg har været der 5 gange ialt, og de sidste 4 gange har jeg fået en ekstra god behandling. Der har vi problematikken, ..men vi gør den rød igen påfuglen -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 27. Juli, 2013 Dueng er kommet med på kortet, tak for det frækriko. Der har vi problematikken, ..men vi gør den grøn rød igen påfuglen -OD Du er en guttermand OD :) Del dette indlæg Link til indlæg
trek 6 Skrevet 29. Juli, 2013 Lige en rettelse i Vejle, hvis du gider OD: BANGKOK THAIMASSAGE Vardevej ? 7100 Vejle Tlf. 52631244 www.vejle.wix.com/bangkokthai ændres til: Thai massage Vardevej 54 kld. 7100 Vejle Tlf 52631244 (døgnåbent) og hjemmesiden www.vejle.wix.com/bangkokthai tilhører: Bangkok Thai Massage Koldingvej 2 7100 Vejle Tlf. 52526107 www.vejle.wix.com/bangkokthai Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 29. Juli, 2013 Det kan du tro, det er rettet til -OD Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 30. Juli, 2013 Faldt over dette sted, kender det ikke endnu. PHAPADA T. PEDERSEN HORNSYLDVEJ 10A 7140 STOUBY ( ligger mellem Vejle-Juelsminde og Horsens ) DENMARK -------------------------------------------- Tlf. 81908670 http://phapada.siam2web.com/?cid=1523390 Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 30. Juli, 2013 Faldt over dette sted, kender det ikke endnu. PHAPADA T. PEDERSEN HORNSYLDVEJ 10A 7140 STOUBY ( ligger mellem Vejle-Juelsminde og Horsens ) DENMARK -------------------------------------------- Tlf. 81908670 http://phapada.siam2web.com/?cid=1523390 Tak for det, den er med på vores liste nu. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Juli, 2013 En sjov og måske lidt dyr opgave du har påtaget dig der. Jeg følger den helt bestemt på nært hold. Du kunne jo passende lige køre forbi Pen, for at se om der er en klinik, og om den udmærker sig i forhold til alle de andre. Selv har jeg sat mig for at finde nogle klinikker på ODs kort, der kan gøres grønne. Alt for mange er røde Har forgæves ringet til PEN flere gange. Telefonen er ikke tilgængelig. Kørte istedet til Marius Simonsensvej. Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 2. August, 2013 Ville det ikke være en ide at have links til anmeldelser på de forskellige steder på kortet hvis det er muligt? Her er min anmeldelse af Aroma Massage på Vestre Ringgade 172. viewtopic.php?f=44&t=6683#p43547 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. August, 2013 Ville det ikke være en ide at have links til anmeldelser på de forskellige steder på kortet hvis det er muligt? Her er min anmeldelse af Aroma Massage på Vestre Ringgade 172. viewtopic.php?f=44&t=6683#p43547 det kan man vel sagtens, der er jo også links til stedets hjemmeside, når man trykker på markeringen inde i googlemaps. Dog er der jo herinde nogen gange flere anmeldelser, tråde på samme sted. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 2. August, 2013 Ville det ikke være en ide at have links til anmeldelser på de forskellige steder på kortet hvis det er muligt? Her er min anmeldelse af Aroma Massage på Vestre Ringgade 172. viewtopic.php?f=44&t=6683#p43547 Som jeg har skrevet tidligere er det muligt, men anmeldelserne ligger spredt på Eroguide, så det bliver hurtigt noget rod, eller ikke komplet. F.eks ligger din anmeldelse under efterlysninger af thai. Men jeg har ført den på kortet, så kan du se hvordan det virker. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 2. August, 2013 Jeg har en rettelse til Frederikshavn. Relax Massage Rimmensgade 31 9900 Frederikshavn Tlf. 20 68 85 56 har skiftet navn og telefon nummer. Det nye er Bualuang Thai Massage Rimmensgade 31 9900 Frederikshavn Tlf : 52 90 84 10 Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 2. August, 2013 Jeg har en rettelse til Frederikshavn. Relax Massage Rimmensgade 31 9900 Frederikshavn Tlf. 20 68 85 56 har skiftet navn og telefon nummer. Det nye er Bualuang Thai Massage Rimmensgade 31 9900 Frederikshavn Tlf : 52 90 84 10 Tak BTB, den er hermed opdateret -OD Del dette indlæg Link til indlæg