Gæst Skrevet 6. August, 2013 Her OD Sunisah thai massage i Horsens har følgende hjemmeside: www.sunisah.dk hilsen påfuglen Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 6. August, 2013 Tak for det påfuglen, hjemmesiden er tilføjet. VH OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2013 Var i god tid på vej til min ynglingsthai pige, og ville lige checke Teglværksgade vedr. gadenumre, navne på klinikkerne osv. Der har været en del rokeren. Alt passede dog med ODs fantastiske liste, med følgende korrektioner. Dejlina i Teglværksgade har 52653488 Aromatic, ligeledes i Teglværksgade har 91985875 Begge telefonnumre er taget fra facadeskiltene. Iøvrigt er Pi Mek, som ligger for enden af gaden, men med adresse på Grønningen, blevet mindre arealmæssigt. Det passer meget godt med at det er tynde tider i branchen pt. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. August, 2013 Tak for korrektionerne, pudsigt at der ligger tre stk. på stribe lige efter hinanden. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2013 Tak for korrektionerne, pudsigt at der ligger tre stk. på stribe lige efter hinanden. -OD Ja, med Pi Mek er det faktisk 4. Gaden ligger nu også tæt på centrum, men er ikke særligt traffikeret, så de ligger centralt og diskret. Der er mange små tidligere kælderbutikker, og supermarkederne har vel taget livet af grønthandlerne, slagterne osv, og udlejes til bolig kan lokalerne ikke. Måske samme ejer af de 5-10 end ejendomme?? Har nu ikke prøvet nogle af stederne i nyere tid. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. August, 2013 Nej, jeg har kun prøvet Hedemannsgade, Laksamun, N&N samt Nana i Solbjerg, det ligger lidt tilbage i tiden. Det kunne være man snart skulle tage et par dage på Royal, i jeres smukke by. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2013 Nej, jeg har kun prøvet Hedemannsgade, Laksamun, N&N samt Nana i Solbjerg, det ligger lidt tilbage i tiden. Det kunne være man snart skulle tage et par dage på Royal, i jeres smukke by. -OD Så giver jeg en fadbamse ved åen, medens vi kigger på livet der passerer forbi :P Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. August, 2013 Pi Mek, Grønningen, har følgende mail adresse: http://www.pimekthaimassage.dk mvh påfuglen Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 7. August, 2013 Manassanan Thaimassage Søndergade 20 St Th 6500 Vojens Den skal have farven GRØN Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. August, 2013 Så giver jeg en fadbamse ved åen, medens vi kigger på livet der passerer forbi Det ser jeg frem til måske du kunne guide lidt rundt i byen -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. August, 2013 Pi Mek, Grønningen, har følgende mail adresse: http://www.pimekthaimassage.dk mvh påfuglen Tak påfuglen, den er opdateret -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 7. August, 2013 Manassanan Thaimassage Søndergade 20 St Th 6500 Vojens Den skal have farven GRØN Tak for det Onslow, jeg fandt et telefon nr., håber det er OK at bringe det. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 8. August, 2013 Vedrørende: Nøj Thai Massage Updated May 8 Granvænget 18 6920 Videbæk Tlf. 29 80 39 99 Stedet er ikke åbent, jeg har været på adressen og har snakket med Nøj og hun siger at de kun har åbent i Herning. Så ingen thai massage i Videbæk hilsen denventende Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 8. August, 2013 Vedrørende: Nøj Thai Massage Updated May 8 Granvænget 18 6920 Videbæk Tlf. 29 80 39 99 Stedet er ikke åbent, jeg har været på adressen og har snakket med Nøj og hun siger at de kun har åbent i Herning. Så ingen thai massage i Videbæk hilsen denventende Ok, den bliver slettet så. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 8. August, 2013 Ok, den bliver slettet så. -OD Hej Nu markeringen for Nøj i Videbæk er fjernet så ville det jo være dejligt at få den rigtige adresse lagt ind i Herning...ss Nøj Thai massage Søndergade 21 7400 Herning Tlf..2980 3999 Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 8. August, 2013 Nyt sted i Herning iflg. annonce i den lokale avis Thai Smile Massage Smallegade 11 7400 Herning tlf. 9176 9591 De kører med et åbningstilbud resten af august Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 9. August, 2013 Hej et nyt sted i Aalborg Sjællandsgade 48, Aalborg. Se min anmeldelse under Thai massage. Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 9. August, 2013 Hej Nu markeringen for Nøj i Videbæk er fjernet så ville det jo være dejligt at få den rigtige adresse lagt ind i Herning...ss Nøj Thai massage Søndergade 21 7400 Herning Tlf..2980 3999 Ok tak, den er kommet på. Der ligger også en i Søndergade 22, (Siam) eller det er måske den samme? -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 9. August, 2013 Nyt sted i Herning iflg. annonce i den lokale avis Thai Smile Massage Smallegade 11 7400 Herning tlf. 9176 9591 De kører med et åbningstilbud resten af august Tak knold, der er taget med. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 9. August, 2013 Hej et nyt sted i Aalborg Sjællandsgade 48, Aalborg. Se min anmeldelse under Thai massage. Tak for det, den er nu kommet med på listen. -OD Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 9. August, 2013 Der ligger også en i Søndergade 22, (Siam) eller det er måske den samme? OD spurgte om Nøj i Herning var den samme. NEJ det er det ikke, de ligger lige overfor hinanden mvh Knold Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 15. August, 2013 Fandt en mere til listen. Ivrigt et glimrende værktøj TAKKER Sairung Schleppegrellsgade 27 kl. 8000 Århus c 91944006 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. August, 2013 Fandt en mere til listen. Ivrigt et glimrende værktøj TAKKER Sairung Schleppegrellsgade 27 kl. 8000 Århus c 91944006 Fik mig til at kigge på kortet. Mener bestemt den har været med, men det er nok ikke rigtigt. Nå, men så samtidig at jeg har givet forkerte oplysninger på: Thai Wat-Po Massage Trepkasgade 21 8000 Århus C tlf 2374 1142 Husnummer er 33, og ikke 21. Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 16. August, 2013 Fik mig til at kigge på kortet. Mener bestemt den har været med, men det er nok ikke rigtigt. Nå, men så samtidig at jeg har givet forkerte oplysninger på: Thai Wat-Po Massage Trepkasgade 21 8000 Århus C tlf 2374 1142 Husnummer er 33, og ikke 21. Kan se den i læsøgade hedder sairung. Det er nok den samme men annoncere i Århus onsdag med anden adresse. Sairung i læsøgade var glimrende da der var en pige fra Cambodia der lev ydelser Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. August, 2013 @ 8000. Ja det er den samme. Synes nok den var på. Den officielle adresse er Schrpppppppp osv. Godt det ikke er mig der har er så umuligt efternavn Har været der en gang for længe siden. Sjovt sted med bruskabine for enden af briksen. Dengang var det en ung pige, der ikke rigtig gad, men gerne ville tjene pengene. Meget uengageret HJ - men det er ca 2 år siden. Sidst jeg kørte forbi stor der en mega stor thai dame i rød kjole i døren og smøgede den. Del dette indlæg Link til indlæg