justeat100 9 Skrevet 3. Juni, 2020 Kort sagt: Svindel. Hold jer væk. Aftalte nogle pikante billeder i mod et par små lommepenge. Hun forlangte først en straksoverførsel, hvortil jeg svarede at jeg kun havde mobilepay. Fik 50198534 oplyst som mobilepay nummer - overførte de aftalte penge og blev herefter blokeret. Hold jer væk fra marijamonroe1 / Marija Monroe Har sendt mine screenshots til syd og sønderjyllands politi - inden i begynder på "meld det" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 3. Juni, 2020 Hvad har du så lært af det ? ALDRIG overføre penge til nogle du ikke kender, det ved alle nu til dages..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justeat100 9 Skrevet 3. Juni, 2020 The_Man skrev, for 2 timer siden: Hvad har du så lært af det ? ALDRIG overføre penge til nogle du ikke kender, det ved alle nu til dages..... Tænkte jeg godt kunne ofre de småpenge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 3. Juni, 2020 The_Man skrev, for 4 timer siden: Hvad har du så lært af det ? ALDRIG overføre penge til nogle du ikke kender, det ved alle nu til dages..... Han kommer med en advarsel, du behøver ikke tvære i det. Det var da godt nok utroligt. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 4. Juni, 2020 Esbjerghanhund skrev, for 10 timer siden: Han kommer med en advarsel, du behøver ikke tvære i det. Det var da godt nok utroligt. Når folk er dumme så jo 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justeat100 9 Skrevet 4. Juni, 2020 The_Man skrev, for 10 timer siden: Når folk er dumme så jo Undskyld Far. Har lært det nu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 5. Juni, 2020 The_Man skrev, den 4.6.2020 at 11:40: Når folk er dumme så jo Når folk bare er så kloge som dig. Oh store leder The Man, hvad skulle vi dog gøre uden dig. Tak til @justeat100 for brugbar oplysning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg