Guest Svpe1970 Skrevet 7. Juni, 2020 bomelum skrev, for 49 minutter siden: Kan ikke skrive privat til dig? Jeg er på! Der går 24 timer fra oprettelse til du kan sende besked. Bare så du ved hvorfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 13. Juni, 2020 Hvad så. Hvem vil anmelde. Hvem var forbi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LetsDoThis 12 Skrevet 13. Juni, 2020 just sent you a msg. Im very Much intrested Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 15. Juni, 2020 reply skrev, den 3.6.2020 at 21:14: Drømmer du om sex med en 27 årig mellemøstlig pige på 167 cm og 63 kg, så har du nu chancen. Pigen er amatør og har kun prøvet sex med sin ex-mand. Vi søger derfor kun to deltagere - jeg vil være den tredje person Det kommer til at foregå på sjælland en times kørsel fra København i vestgående retning.. (nærmere info følger senere) For at deltage skal en række krav være opfyldt. 1. højst 35 år 2. Du skal være en blid gentleman 3. respektere et nej 4. Du skal se godt ud 5. Du skal være helt eller delvis omskåret - hun tænder ikke på forhud Jeg besvarer kun seriøse henvendelser. Skriv derfor " jeg er omskåret i emnefeltet" Beskeder, der ikke er navngivet "jeg er omskåret" vil ikke blive læst. årsagen hertil er, at jeg vil være sikker på, at I har læst hele annoncen og opfylder hendes krav. Tilmelding sker ved besked til mig Hej er du selv omskåret i der er omskåret hvordan føles pikhoved så er der utrolig følsomt eller er det blevet mindre følsom tænker om det bliver mere eller mindre følsom fortæl det syntes hun selv skulle skrive efter fyre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reply 23 Skrevet 15. Juni, 2020 grå skrev, for 6 timer siden: Hej er du selv omskåret i der er omskåret hvordan føles pikhoved så er der utrolig følsomt eller er det blevet mindre følsom tænker om det bliver mere eller mindre følsom fortæl det syntes hun selv skulle skrive efter fyre Hvad mener du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LetsDoThis 12 Skrevet 15. Juni, 2020 grå skrev, for 14 timer siden: Hi are you yourself circumcised in what is circumcised how dick head feels then is it incredibly sensitive or has it become less sensitive thinking about it becoming more or less sensitive tell it she thought she should write for guys i think it becomes more sensitive im not sure but because extra skin is removed from Tip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. Juni, 2020 LetsDoThis skrev, for 14 timer siden: i think it becomes more sensitive im not sure but because extra skin is removed from Tip. It's the opposite. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LetsDoThis 12 Skrevet 16. Juni, 2020 Bebop skrev, for 54 minutter siden: It's the opposite. Really? well i thought it becomes more sensitive lol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. Juni, 2020 LetsDoThis skrev, for 8 timer siden: Really? well i thought it becomes more sensitive lol It's a controversial issue, with little and dubious research. Some say no change, others say reduced sensitivity. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Juni, 2020 Bebop skrev, for 16 minutter siden: It's a controversial issue, with little and dubious research. Some say no change, others say reduced sensitivity. For me it's the last. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: For me it's the last. Everybody I have ever heard from, who where circumcised when they were old enough to have had experience with the sensitivity, says the same. But some research says no statistical difference. I have a very hard time believing it, but I cannot reject it completely. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 17. Juni, 2020 billeder af dem kunne være fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 17. Juni, 2020 Bebop skrev, for 10 timer siden: Everybody I have ever heard from, who where circumcised when they were old enough to have had experience with the sensitivity, says the same. But some research says no statistical difference. I have a very hard time believing it, but I cannot reject it completely. Not to turn this thread in to a discussion about circumcision and sensitivity, but one benefit for me was that since the sensitivity has gone down for me, i can last for so much longer now. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clockwise 12 Skrevet 18. Juni, 2020 Jeg kan heller ikke sende en PB Opfylder ellers kravene, og kunne være spændende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 19. Juni, 2020 Clockwise skrev, for 5 timer siden: Jeg kan heller ikke sende en PB Opfylder ellers kravene, og kunne være spændende! @Clockwise du kan ikke sende besked før efter 24 timer fra du oprettede din profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 19. Juni, 2020 Det vertikale smil skrev, den 6.6.2020 at 22:00: Mange gamle ræve i denne tråd, der synes, at rønnebærerne er sure... Jeg synes, at arrangementet lyder frækt og ville ønske, jeg kunne komme i betragtning, men er desværre for gammel og kan næppe nå at blive omskåret i tide. Men god fornøjelse til ts og pigen! Wow - den dummeste kommentar i strengen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 19. Juni, 2020 Bebop skrev, den 17.6.2020 at 00:02: Everybody I have ever heard from, who where circumcised when they were old enough to have had experience with the sensitivity, says the same. But some research says no statistical difference. I have a very hard time believing it, but I cannot reject it completely. Tror nu ærlig talt, at det der bekymrer forskerne indenfor dette emne, er del de omskæringer der går galt, og hvor barnet enten vansires for livet eller dør! Herudover er der også spørgsmålet om fratagelsen af barnets ret til at afvise denne dybt, dybt vanvittige sædvane blandet muslimer og jøder. Endelig, er der altså også en del som påstår at deres sexliv er ødelagt af mishandlingen. Og så mener jeg iøvrigt, at enhver annonce, der forudsætter at der blevet, eller skal begås, vold mod et menneske, burde være forbudt på dette board! Erindrer i denne forbindelse en anmeldelse fra, tror det var Tyskland, hvor en af deltagerne i et gruppearrangement havde oplevet at en pige fik tæsk, fordi hun ikke havde lyst til den form for sex, en anden deltager krævede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. Juni, 2020 Det vertikale smil skrev, den 6.6.2020 at 22:00: Mange gamle ræve i denne tråd, der synes, at rønnebærerne er sure... Jeg synes, at arrangementet lyder frækt og ville ønske, jeg kunne komme i betragtning, men er desværre for gammel og kan næppe nå at blive omskåret i tide. Men god fornøjelse til ts og pigen! Så du vil lade dig omskære for at komme i betragtning til et GB som måske/måske ikke bliver til noget. Så har jeg hørt det med... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 20. Juni, 2020 Pogo skrev, den 19.6.2020 at 07:46: Tror nu ærlig talt, at det der bekymrer forskerne indenfor dette emne, er del de omskæringer der går galt, Det er begge dele. Pogo skrev, den 19.6.2020 at 07:46: denne dybt, dybt vanvittige sædvane blandet muslimer og jøder. Og amerikanere, sydøstasiater samt sorte afrikanere - uafhængigt af religion. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 20. Juni, 2020 Bebop skrev, 1 time siden: Det er begge dele. Og amerikanere, sydøstasiater samt sorte afrikanere - uafhængigt af religion. Yep! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 22 timer siden: Så du vil lade dig omskære for at komme i betragtning til et GB som måske/måske ikke bliver til noget. Så har jeg hørt det med... Ahhh. Mon ikke det var et forsøg på at være morsom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg