Guest Thaimig Skrevet 3. Juni, 2020 Såfremt der bliver startet flere tråde i Anmeldelser under Jylland om hende, så SKRIGER jeg så højt at i må log af! Åh jo ku jo bare deltage i tråden og nej, savner ej en sviner, så velkommen til de nye, i gør det godt og som de Grønne skriver, i er hjertelig velkommen, bare skriv, sålænge i holder vores regler, Tak for kaffe Eg Go aften derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 3. Juni, 2020 Hvad betyder: Tak for kaffe Eg? Måske du skulle kigge på hvad du skriver, inden du lægger op. God aften..nat, til dig også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 4. Juni, 2020 Thaimig skrev, for 8 timer siden: Såfremt der bliver startet flere tråde i Anmeldelser under Jylland om hende, så SKRIGER jeg så højt at i må log af! Åh jo ku jo bare deltage i tråden og nej, savner ej en sviner, så velkommen til de nye, i gør det godt og som de Grønne skriver, i er hjertelig velkommen, bare skriv, sålænge i holder vores regler, Tak for kaffe Eg Go aften derude Du er med andre ord så træt af de mange tråde om Melinda, at du har valgt at starte en ny... 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 4. Juni, 2020 Dagens bedste kommentar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 530 Skrevet 4. Juni, 2020 Thaimig skrev, for 21 timer siden: Såfremt der bliver startet flere tråde i Anmeldelser under Jylland om hende, så SKRIGER jeg så højt at i må log af! Åh jo ku jo bare deltage i tråden og nej, savner ej en sviner, så velkommen til de nye, i gør det godt og som de Grønne skriver, i er hjertelig velkommen, bare skriv, sålænge i holder vores regler, Tak for kaffe Eg Go aften derude Tjaaa. Andre brugere herinde bliver jo mopsede hvis ikke man skriver bynavnet i overskriften og da hun jo flytter lidt omkring er man jo som minimum tvunget til at starte en ny tråd for hvert sted hun besøget for ikke at få en sviner fra den gruppe, så hvad skal man så gøre? /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. Juni, 2020 Tutankhamon skrev, for 23 timer siden: Tjaaa. Andre brugere herinde bliver jo mopsede hvis ikke man skriver bynavnet i overskriften og da hun jo flytter lidt omkring er man jo som minimum tvunget til at starte en ny tråd for hvert sted hun besøget for ikke at få en sviner fra den gruppe, så hvad skal man så gøre? /Tutankhamon Åh jo hva man så ska gøre vil jeg ej klogeåge men det er dog helt hen i skoven at der er 4 tråde på side 1 om den samme Gp Problemet er at de samme D spørgsmål gentager sig gang på gang dvs i stedet for 40 lige gyldig spørgsmål vil man ku nøjes med 10 såfremt der var 1 tråd om pigen Det vil blot gøre det hele nemmere at læse Forum (det var egentlig poienten) og mon ikk Vestjyderne finder pigen uanset hvor hun er i Vestjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 7. Juni, 2020 Thaimig skrev, den 5.6.2020 at 20:53: Åh jo hva man så ska gøre vil jeg ej klogeåge men det er dog helt hen i skoven at der er 4 tråde på side 1 om den samme Gp Problemet er at de samme D spørgsmål gentager sig gang på gang dvs i stedet for 40 lige gyldig spørgsmål vil man ku nøjes med 10 såfremt der var 1 tråd om pigen Det vil blot gøre det hele nemmere at læse Forum (det var egentlig poienten) og mon ikk Vestjyderne finder pigen uanset hvor hun er i Vestjylland Lad være med at læse mere end en af trådene om hende, så er problemet løst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg