Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Så er der “lukket” i Vejle

Recommended Posts

Lykkelige Dan skrev, for 6 timer siden:

Ok det var da et argument af de helt store :-)  

kan tilslutte mig Aarhuselskers påstand om at det er nogle få som er står for rigtig mange butikker /thaibordeller 

det samme gør sig gældende i Aarhus, hvor nogle af dem også administrere nogle piger i andre byer som kunne være  randers og Esbjerg ;) 

altså hvis du ringer til en fra AL som er i foreksempel Esbjerg bliver telefonen svaret i århus og aftalen bliver sendt videre til hende i Esbjerg som ikke kan et ord dansk og måske også har meget dårligt engelsk kundskaber  

(det her var selvfølgelig helt tænkte eksempler :)  )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er flere tidligere Vejlepiger der husere i Aarhus pt.  Tror ikke at de selv står for alt det praktiske. Og der er mange penge i at have et par gode piger i en lejlighed.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, den 4.6.2020 at 10:56:

Damn. Så kan det godt blive en lang tur hjem fra job i dag.  Det er før sket at pigerne på thaibordeller er sprunget ud af vinduet.  Ved ikke om dette er thai. 
8000

Det er Thaier i følge denne 

https://vafo.dk/artikel/14-anholdt-i-rufferisag-på-seks-adresser-i-vejle

Uroen har bredt sig på annoncelight hvor en del af pigerne er blevet fjernet fra annoncerne, har set en kombi annonce hvor den ene pige er fjernet men den anden ikke er, måske den ene har opholds og arbejdstilladelse i Danmark. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 12 timer siden:

kan tilslutte mig Aarhuselskers påstand om at det er nogle få som er står for rigtig mange butikker /thaibordeller 

det samme gør sig gældende i Aarhus, hvor nogle af dem også administrere nogle piger i andre byer som kunne være  randers og Esbjerg ;) 

altså hvis du ringer til en fra AL som er i foreksempel Esbjerg bliver telefonen svaret i århus og aftalen bliver sendt videre til hende i Esbjerg som ikke kan et ord dansk og måske også har meget dårligt engelsk kundskaber  

(det her var selvfølgelig helt tænkte eksempler :)  )

Ja at en pige/dame ikke kan et kvæk dansk, og måske er meget dårlig til engelsk, og ikke ligefrem ser ud til at være fra EU,  er gode tegn på at der arbejdes illegalt. 

Det er faktisk utroligt at der er så få razziaer mod disse steder. Det er ikke småpenge der omsættes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Øv ser først det her nu. Havde tænk mig at give mig selv en dejlig farsdags gave med en ung sprød Thai. Men udvalget er skrumpet væk og pt. kun en annonce med billede på som desværre ikke tiltaler mig. Så må man vente oh håbe på der snart kommer friske forsyninger til byen. 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 4 timer siden:

Øv ser først det her nu. Havde tænk mig at give mig selv en dejlig farsdags gave med en ung sprød Thai. Men udvalget er skrumpet væk og pt. kun en annonce med billede på som desværre ikke tiltaler mig. Så må man vente oh håbe på der snart kommer friske forsyninger til byen. 

Det er dælme skidt Lurik.

Jeg har hørt, at også de to private lejligheder, de også opererede fra, er blevet nappet også. 

De polske operarationer i Vejle er en skygge af sig selv. Vingsted pigerne eksisterer ikke mere. 

Vejle er bestemt ikke længere et attraktivt sted, hvad angår smukke kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Statham skrev, for 1 minut siden:

Det er dælme skidt Lurik.

Jeg har hørt, at også de to private lejligheder, de også opererede fra, er blevet nappet også. 

De polske operarationer i Vejle er en skygge af sig selv. Vingsted pigerne eksisterer ikke mere. 

Vejle er bestemt ikke længere et attraktivt sted, hvad angår smukke kvinder. 

true, true, det er gået stærkt ned ad bakke siden Coronaen, og nu denne razzia oveni, så er det godt nok tyndt... Ville egentlig have haft en tur her til aften, men der er ikke nogen tilbage i byen jeg gider at bruge min penge på, og det er ikke kun Thai der er tyndt, det er helt generelt.... ærgelig og trist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 41 minutter siden:

Tag et weekend tilbud på hotel i København, og slå jer løs :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jaah, men ikke sikkert, at konen synes, at det er en god ide. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Statham skrev, for 14 minutter siden:

Jaah, men ikke sikkert, at konen synes, at det er en god ide. ;)

Nej lige præcis. Tænker det forklaringer til. Så er det nemmere når man er forretningsrejser hvilket sjældent sker i weekenden ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 2 minutter siden:

Nej lige præcis. Tænker det forklaringer til. Så er det nemmere når man er forretningsrejser hvilket sjældent sker i weekenden ;) 

Mulighederne er da lige så gode i hovedstaden på hverdage, som i weekenden, hvis du kan slippe af sted med en tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Mulighederne er da lige så gode i hovedstaden på hverdage, som i weekenden, hvis du kan slippe af sted med en tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja det er der og det har jeg også benyttet mig af flere gange :D Der er jo mange dejlige piger spredt ud over den strækning fra Jylland til Kbh.

Men af ren dovenskab(og i visse tilfælde akut anfald af liderlighed) kunne det være rart at have et lokalt udvalg at besøge også. Men det skal der nok komme igen.

-lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Energy skrev, den 4.6.2020 at 15:56:

Hvad sker der vis man ligger midt i akten. Og de kommer ind

Så får du selvfølgelig lov at gøre dig færdig, mens et par betjente tager sig en spiller :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
moeffe skrev, for 1 minut siden:

Så får du selvfølgelig lov at gøre dig færdig, mens et par betjente tager sig en spiller :-)

Hvis det så er kvindelige betjente, får du en bonus ;)

Nøj, hvis kvindelige betjente kunne læse en midaldrende mands lumre tanker, når vi færdes ude i samfundet, det kunne nok ende galt nogen gange :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...