lovingboobs 358 Skrevet 5. Juni, 2020 https://annoncelight.dk/showad/296834 Tjek lige billederne her. Et par af dem, hvor hun er fotograferet i undertøj og fremviser bagdelen. Højre balle - tatovering. Hvad fanden sker der lige for Hei(Au)di? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. Juni, 2020 lovingboobs skrev, for 56 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/296834 Tjek lige billederne her. Et par af dem, hvor hun er fotograferet i undertøj og fremviser bagdelen. Højre balle - tatovering. Hvad fanden sker der lige for Hei(Au)di? Hej @lovingboobs Hun er da sponsoreret af Audi. Hvad, er der galt i det. God dag. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 5. Juni, 2020 hvad mener du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 5. Juni, 2020 kanonkongen skrev, for 34 minutter siden: Hun er da sponsoreret af Audi. Hvad, er der galt i det. Det er der intet galt i overhovedet. Men nu får jeg konstant dette billede på nethinden, hvor man "gennembanger" hende bagfra, samtidig med man klasker hendes baller og på skift råber FREUDE AM FAHREN og DAS BESTE ODER NICHTS! (For de uindviede er det slogans for henholdsvis BMW og Mercedes) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 5. Juni, 2020 Hold da kæft hun er lækker. Det kvindelige svar på en ny Audi.... (Behøver jeg at fortælle at jeg kører Audi) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 5. Juni, 2020 Heidi, kan du lige få startet den Audi og så komme til København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 5. Juni, 2020 Er der nogen der ved om billeder er ægte, eller er der nogen der har besøgt skønheden og vil dele dette med vi andre?? - Er sku selv mere end fristet...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Token skrev, for 10 timer siden: Er der nogen der ved om billeder er ægte, eller er der nogen der har besøgt skønheden og vil dele dette med vi andre?? - Er sku selv mere end fristet...! Billederne er ægte. Besøgte hendes for et par uger siden. Var ikke tilfreds. Hun er i den dyre end af prisskalaen , men efter min mening var det en middel service. Kommer ikke igen. Redigeret 6. Juni, 2020 af Hardrock_west Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg