Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 (edited) Dette en sand historie , skete sidste år da jeg var på et besøg, vælger IKKE at nævne eller udgive den konkrete GP, også derfor jeg har valgt at ligge den under hyggesnak,,, Jeg ankommer frisk lige fra badet ( som altid ) og hun skal så lige ned og "dufte" eller nærmere lugte til min pik,,,hun bruger mere tid end normalt og jeg spørger hvad som evt. er problemet,,, hun svarer at hun helst havde set at jeg ankom uvasket og gerne efter en 8 timers hård arbejdsdag,,,øhhhh nåhhhh ,,, ja hun er den første jeg har mødt som oprigtigt nyder de forskellige dufte som vi mænd nu udskiller især hvis vi ikke vasker os i et stykke tid,,, resten af mødet blev ret akavet , men det hele sluttede ok godt alligeveller, hun var i øvrigt ganske pæn og ren, men jeg fik en større skideballe for at dufte "alt for ren" mit spørgsmål mest til jer kvinder, men mænner må også gerne lige give deres mening : 1. foretrækker i ikke at vi møder op nyvaskede, og gerne kortklippede negle, og hvis muligt frisk mund hygiene 2. har i det bedst med at vi tager det bad hos jer og derved ( måske) undgår en lille kedelig overraskelse når nu tøjet er smidt, jeg kan sagtens forestille mig at den pæneste mand som ser frisk ud påklædt, sagtens kan lugte også uden at han selv lige er 100 % bevidst om dette ( igen måske) 3. Hvad gør i hvis en kunde dukker op alt for usoigneret, med klistret hår og en fæl stank fra de nedre regioner og i øvrigt beskidt 4. Har i nogensinde måtte afvise en kunde, og eller er de blevet fornærmet og gået igen , hvis i pænt har bedt dem om at tage et bad fx. 5. nogle sveder / lugter jo mere end andre, hvad gør i under kampens hede hvis der opstår for meget "lugt", stopper i eller fortsætter bare,,, 6. hvad gør i mænd hvis i ikke lige synes at den kvinde i møder IKKE lever op til jeres egne kriterier mht. hygiene 7. med fare for at såre et andet menneske, synes jeg selv personligt at det er bedst at vi siger vores mening, da det jo i sidste ende godt kan være en fordel for den vedkommende person, men ja MEGA svært valg, da de jo ligeså godt kan blive temmelig såret og sure eller kede af det 8. Jeg ville da til enhver tid selv foretrække at pigen siger fra overfor mig i stedet for bare at køre den 100 % professionelt er godt klar over at dette emne godt kan være temmelig ømfindigt men kan i evt. prøve at svare så ærligt som muligt på trods,, PFT. / H. Redigeret 5. Juni, 2020 af Hunting for beaver kommer snart med et ÆGTE profil billede, ligesom de fleste andre annoncer og brugere herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 5. Juni, 2020 Kvinder smager jo også forskelligt uden, at det skyldes forskel i hygiejnen. De få gange jeg er slikket ind i en mindre god smag, har jeg undladt at sige noget til min partner, men slikket hastigt videre med den gamle vittighed kørende i baghovedet: "Hvad er forskellen på at slikke fisse og drikke en Albani ? Fissen holder op med at smage af pis." 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 5. Juni, 2020 Jeg er endnu aldrig gået igen, men har været ude gør lidt af hvert, fra skarp lugt til svag luft og sågar toiletpapir mv. Som oftest kommer lugten fra fissen.. Voldsom lugt fra fissen er ikke særligt lækkert så bliver der ikke slikket fisse og andre tankeŕ løber gennem hovedet og besøget er hurtigt overstået, ligesom når kemien ikke er der. Mindre lugt, kan nogle gange være frækt alt afhængigt af hvad der dufter af.. Toiletpapir, fjernes og ja, det er hvad der sker - jeg er nok ikke så snart som andre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 5. Juni, 2020 Parfume på ens håndryggen forhindre lugt ved oral.. Bare et lille trick man hurtigt lærer i denne branche.. Endnu en grund til at jeg er sååå taknemmelig for at øko fransk er så lidt udbredt i det danske segment som det er.. Synes jeg en gæst ser snuset ud beder jeg til Thor, Odin og alle de andre guder for at det bare er overfladisk.. Jeg må indrømme at jeg er skide dårlig til at bringe det på bane fordi jeg netop selv ville føle det gav anledning til en akavet stemning hvilket ingen af os ønsker.. Og så længe man holder ens egen hånd tæt på ens ansigt så det sku ikke fordi man dør af det heller.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 5. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden: Og så længe man holder ens egen hånd tæt på ens ansigt så det sku ikke fordi man dør af det heller Jeg er nysgerrig: Hvor tit oplever du det? - Bare et slag på tasken... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 5. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 6 minutter siden: Jeg er nysgerrig: Hvor tit oplever du det? - Bare et slag på tasken... Måske en eller to gange pr vagt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 5. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Måske en eller to gange pr vagt OK, det er oftere end jeg havde troet. Er der noget mønster i forhold til gæstens alder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden: Måske en eller to gange pr vagt OK det lyder da ret vildt, jeg havde gættet på et par gange højest pr. måned, men du tager da også de der laaaaange vagter ikke J.RO Fint i saunaclubben så kan du jo lige sørge for at vaske ham grundigt både i spaen og i bruseren bagefter Jeg tænker lige højt her nu, og at jo ældre dine kunder er jo mere hygiejniske er de , selvf. til en vis alder så går det sikkert den anden vej igen ,,, correct me if im wrong, kan vi mænd måske toppe omkring de 50 år , altså den alder hvor vi er mere omhyggelige på det område, bruge mere tid på at gøre sig ren og lækker for en kvinde end i resten af livet,,, Redigeret 5. Juni, 2020 af Hunting for beaver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Parfume på ens håndryggen forhindre lugt ved oral.. Bare et lille trick man hurtigt lærer i denne branche.. Endnu en grund til at jeg er sååå taknemmelig for at øko fransk er så lidt udbredt i det danske segment som det er.. fint trick,,kendte jeg ikke, men lugter sådan et gummi ikke ret dårligt og smager det ikke også ret surt, i stedet for den ægte vare en ren kødfløjte så at sige,,, ikke at vi skal diskutere ØKO.,,, desuden så har jeg selv oplevet at have meget sved ( lugt ) i perioder omkring skridtet og ikke så meget fra selve pikhovedet / skaftet, tror ligeså meget at min lugt godt kan komme dernede fra og derfor foretrækker jeg selv at vaske mig grundigt, alt andet ville da være den rene ondskab imod den stakkels kvinde som jeg nu engang er sammen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 5. Juni, 2020 Ha ha @Hunting for beaver- to sjæle en tanke, og tilmed på samme tid Men hvorfor tænker du (hvis vores formodning altså holder vand) at det skulle gå nedad med hygiejnen efter de 50? Det tror jeg ikke er tilfældet - men det er bare et gæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 1 minut siden: Ha ha @Hunting for beaver- to sjæle en tanke, og tilmed på samme tid Men hvorfor tænker du (hvis vores formodning altså holder vand) at det skulle gå nedad med hygiejnen efter de 50? Det tror jeg ikke er tilfældet - men det er bare et gæt. Ja det var bare for at sætte et tal på det kunne lige så godt være 55 år,,, Jeg synes faktisk selv at jeg er noget mere påpasselig og renlig og bevidst herom, end da jeg fx var 20 år Ikke at jeg IKKE var renlig dengang, mere at nu kan jeg fx finde på at barbere boller, gjorde jeg aldrig førhen, men det er en dejlig opvarmning til en god sutter, og hvis kvinden så også er helt glat så er der da ikke et øje tørt,,,JMHO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 5. Juni, 2020 Jeg elsker duften af kvinde. Men der er forskel på hvem kvinden er. En ægte GP’er skal helt klart være nyvasket dernede. En som ikke har besøg af flere, feks PD som kun har besøg af en enkelt, eller en SB som man har for sig selv, må meget gerne ikke være total nybadet og dufte naturligt af kvinde. Selvklart ikke flere dages uvaskethed. Men et morgenbad og vi mødes om aftenen, det er rigtig fint. Omkring mig selv, så sætter jeg en ære i, at være nybadet/vasket. Både under armene og i de nedre regioner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 5. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 22 minutter siden: Ja det var bare for at sætte et tal på det kunne lige så godt være 55 år,,, Jo, men det var ikke lige tallet jeg hæftede mig ved... Jeg undrede mig over, at du tænker, at hygiejnen skulle gå nedad for mænd, efter at de har været midaldrende... Jeg vil tro at den opretholdes. Vi må have nogle kvinder på banen (eller andre køn, naturligvis) som har erfaring på dette område og kan kaste lys over vores teorier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. Juni, 2020 (edited) MickeyM skrev, for 55 minutter siden: Vi må have nogle kvinder på banen (eller andre køn, naturligvis) som har erfaring på dette område og kan kaste lys over vores teorier forstår alt hvad du skriver , jeg har selv et par fordomme indenfor denne købesex verdenen, havde flere inden jeg oprettede mig herinde, så det er da blevet "bedre", men ja kunne da være rart at høre et par gode råd og fortællinger fra det virkelige liv, man behøver jo ikke udgive nogen som helst , bare sådan mere generel info og viden og hvem andre end de kvindelige har sådanne svar De lyserøde,,, der er jo nok af tage af , men de har måske for travlt med job og eller familien i aften måske stilhed før storm ,,, hvem ved ,, i øvrigt J-ROs svar kom meget bag på mig 1-2 pr vagt,, ret tankevækkende eller vildt svært at sætte det helt rigtige ord på lige her,,, Redigeret 5. Juni, 2020 af Hunting for beaver tilføjet,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 5. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Parfume på ens håndryggen forhindre lugt ved oral Hmm.. Jeg håber ikke det er nakkeost vi taler om , og skulle det være det, så er slaget tabt for så er hygiejnen lig nul all over. Når det er sagt, så er al lugt til syvende og sidst et spørgsmål om vand og sæbe med ganske få undtagelser. Vi taler stadigvæk kun mænd ! Jeg er en dyr dreng som står under den varme bruser 10 - 12 min. dagligt med masser af shampoo og sæbe. Mange andre for ikke at sige flertallet klarer det på 3-4 min. ( erfaring fra flere FKK clubber i Tyskland ). Personligt er jeg meget lidt behåret i armhuler og på bryst. Dette fjernes når det er synligt. Kønsbehåringen kræver daglig fjernelse og trimning. 4 cm omkring roden er alt glat det gælder også pungen og omkring anus. Jeg er ikke i tvivl om ( for ikke at sige jeg ved ) at mange af mænds ubehagelige dufter stammer fra bakterievæksten omkring behåringen og det kan en klat vask ikke klare. Hvad angår damerne så kan vi tage det på et andet tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 5. Juni, 2020 Tja…. Der er vist delte meninger omkring duft med eller uden kønsbehårring Fundet på nettet Betegnelse for hårvækst omkring kønsorganerne. Kønsbehåringen tjener hos mennesket en række vigtige formål: den beskytter kønsorganerne mod kulde og varme, nedsætter risikoen for rifter eller sår på huden, yder beskyttelse mod fremmedlegemer og sygdomsfremkaldende bakterier, samt leder duftstoffer bort fra kønsorganerne. Disse vigtige funktioner har gjort at vi gennem menneskets evolution har beholdt kønsbehåringen - selvom vi har mistet så meget af vores øvrige behåring, at mennesket under tiden kaldes den "nøgne abe". Fjernelse af kønsbehåringen giver således typisk anledning til eksem eller betændelse i hårsækkene, kløe og andre former for hudirritation [1], og nedsætter ikke (som mange fejlagtigt tror) risikoen for infektioner [2]. Tværtimod øges risikoen for forskellige former for infektioner (typisk med stafylokok-bakterier [3]), herunder også med de såkaldte multiresistente bakterier (som ikke reagerer på antibiotika) [4] - efter alt at dømme som følge af fjernelse af kønsbehåring, den såkaldte "intimbarbering". Fjernelse af kønsbehåringen kan derfor med rette betragtes som uhygiejnisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 6. Juni, 2020 Nogen kommer jo direkte fra arbejdet og har kun lige et kvarter.. Jeg har ikke personligt kunne se noget mønster i alderen på gæsterne sammenlignet med deres hygiejne.. I saunaen er vi helt fri for det fordi man bader så meget med gæsten.. Og så appellerer konceptet derude også til mere tid og ikke til den hurtige i frokostpausen pga åbningstiderne.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Nogen kommer jo direkte fra arbejdet og har kun lige et kvarter ja ok sandt nok, bare utroligt at man kan nøjes med 15 min. i dit selskab, de første 5 min. skulle jo helst foregå under bruseren,,, JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Jeg har ikke personligt kunne se noget mønster i alderen på gæsterne sammenlignet med deres hygiejne. Okay takker for infoen JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: I saunaen Har været der et par gange og kørte igen , ja desværre faldt de piger ikke lige i min smag, no offence, men man har vel lov til at være kræsen især i min alder ( og det burde i GP`ere også være !!! ) og her snakker jeg IKKE alder men 100 % hygiejne eller mangel på samme forstås ,,, dog har jeg skam også været indendøre og hygge, og jov ja jeg er glad for hele konceptet, fed omvarmning til det frække senere, startende med turen i spaaen, ja varmen gør at man bliver mere liderlig , måske 20 -25 min., for dernæst at gå på rum Jeg var i øvrigt sammen med en rigtig dejlig dansk pige , det ligger år tilbage inden jeg oprettede en profil herinde, altså også før jeg opdagede dig kære J-RO har heller ikke lavet en anm. af besøget anyways takker kære fordi du lige ville skrive lidt i denne tråd, Knus / H. Redigeret 6. Juni, 2020 af Hunting for beaver tilføjet,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 6. Juni, 2020 Hunting for beaver skrev, for 17 timer siden: Dette en sand historie , skete sidste år da jeg var på et besøg, vælger IKKE at nævne eller udgive den konkrete GP, også derfor jeg har valgt at ligge den under hyggesnak,,, Jeg ankommer frisk lige fra badet ( som altid ) og hun skal så lige ned og "dufte" eller nærmere lugte til min pik,,,hun bruger mere tid end normalt og jeg spørger hvad som evt. er problemet,,, hun svarer at hun helst havde set at jeg ankom uvasket og gerne efter en 8 timers hård arbejdsdag,,,øhhhh nåhhhh ,,, ja hun er den første jeg har mødt som oprigtigt nyder de forskellige dufte som vi mænd nu udskiller især hvis vi ikke vasker os i et stykke tid,,, resten af mødet blev ret akavet , men det hele sluttede ok godt alligeveller, hun var i øvrigt ganske pæn og ren, men jeg fik en større skideballe for at dufte "alt for ren" mit spørgsmål mest til jer kvinder, men mænner må også gerne lige give deres mening : 1. foretrækker i ikke at vi møder op nyvaskede, og gerne kortklippede negle, og hvis muligt frisk mund hygiene 2. har i det bedst med at vi tager det bad hos jer og derved ( måske) undgår en lille kedelig overraskelse når nu tøjet er smidt, jeg kan sagtens forestille mig at den pæneste mand som ser frisk ud påklædt, sagtens kan lugte også uden at han selv lige er 100 % bevidst om dette ( igen måske) 3. Hvad gør i hvis en kunde dukker op alt for usoigneret, med klistret hår og en fæl stank fra de nedre regioner og i øvrigt beskidt 4. Har i nogensinde måtte afvise en kunde, og eller er de blevet fornærmet og gået igen , hvis i pænt har bedt dem om at tage et bad fx. 5. nogle sveder / lugter jo mere end andre, hvad gør i under kampens hede hvis der opstår for meget "lugt", stopper i eller fortsætter bare,,, 6. hvad gør i mænd hvis i ikke lige synes at den kvinde i møder IKKE lever op til jeres egne kriterier mht. hygiene 7. med fare for at såre et andet menneske, synes jeg selv personligt at det er bedst at vi siger vores mening, da det jo i sidste ende godt kan være en fordel for den vedkommende person, men ja MEGA svært valg, da de jo ligeså godt kan blive temmelig såret og sure eller kede af det 8. Jeg ville da til enhver tid selv foretrække at pigen siger fra overfor mig i stedet for bare at køre den 100 % professionelt er godt klar over at dette emne godt kan være temmelig ømfindigt men kan i evt. prøve at svare så ærligt som muligt på trods,, PFT. / H. 1: ja renlighed er vigtigt for mig, god mundhygiejne og kortklippet negle ellers gør det ondt:) 2:ja jeg er meget insisterende på at kunden tager et bad her inden vi går igen:) 3:siger at han skal tage et bad inden vi går igang:) 4:ja det er sket at jeg har været nødt til at afvise en kunde der ikke ville tage et bad inden. Jeg prøver at give 100 procent i mine besøg og det kan jeg ikke hvis jeg føler mig aftændt 5:det er heldigvis ikke sket fornyeligt 7: jeg tror det kommer an på hvordan vi siger vores mening. Hvis man gør det på en pæn og respekterende måde:) 8:fuldstændig enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 14. Juni, 2020 Kender en kvinde der for år tilbage arbejde som prostitueret. Hun kan mange historier, sjove og ikke så sjove. Hun havde vagt på en klinik en dag og det ringede på døren. Hun gik ud og der stod en ældre mænd i undertrøje og i underbukser + et par beskidte gummistøvler Hun lukkede ham ind og spurgte hvorfor han kom anstigende i den mondering. Han havde slagtet mink og ville ikke gå ind i det beskidte tøj. Hun fik ham i bad, men efter hans besøg, måtte hun lukke og få godt luftet ud, da stanken af døde mink hang overalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 15. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, den 6.6.2020 at 11:30: 1: ja renlighed er vigtigt for mig, god mundhygiejne og kortklippet negle ellers gør det ondt:) 2:ja jeg er meget insisterende på at kunden tager et bad her inden vi går igen:) 3:siger at han skal tage et bad inden vi går igang:) 4:ja det er sket at jeg har været nødt til at afvise en kunde der ikke ville tage et bad inden. Jeg prøver at give 100 procent i mine besøg og det kan jeg ikke hvis jeg føler mig aftændt 5:det er heldigvis ikke sket fornyeligt 7: jeg tror det kommer an på hvordan vi siger vores mening. Hvis man gør det på en pæn og respekterende måde:) 8:fuldstændig enig Devina, er så enig i at renlighed ved sex er vigtig og så er vi tilbage ved en af mine kæpheste hvorfor bliver gæsterne uden undtagelse ikke bare sendt i bad for legen begynder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Juni, 2020 sn57 skrev, for 5 timer siden: Devina, er så enig i at renlighed ved sex er vigtig og så er vi tilbage ved en af mine kæpheste hvorfor bliver gæsterne uden undtagelse ikke bare sendt i bad for legen begynder? Hvad mener du?:) mine kunder bliver sendt i bad lige meget hvad:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 743 Skrevet 15. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 8 minutter siden: Hvad mener du?:) mine kunder bliver sendt i bad lige meget hvad:) Dejligt at hører, det er bestemt ikke alle GPer som sender deres gæster i bad, har enda oplevet at måtte betale ekstra for håndklæde og Brug af varmt vand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 15. Juni, 2020 sn57 skrev, for 10 minutter siden: Dejligt at hører, det er bestemt ikke alle GPer som sender deres gæster i bad, har enda oplevet at måtte betale ekstra for håndklæde og Brug af varmt vand Okay det lyder lidt trist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 15. Juni, 2020 sn57 skrev, for 3 timer siden: betale ekstra for håndklæde og Brug af varmt vand ja ok det lyder da ret underligt, det burde da bare indgå i prisen på mødet samlet set, istedet for at det skal pensles sådan ud,, ja varmt vand og sæbe er jo ikke gratis, men mon ikke de fleste skynder sig lidt og max. bruger det som svarer til at bunde en lunken guldøl,, altså max 3 min.,,ha ha hun ligger jo ikke derinde og venter for sjovt skyld,,, vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg