DannyP 16 Skrevet 5. Juni, 2020 (edited) Når jeg klikker på nogle links til piger, får jeg kun en sort side, eventuelt en hvid side. Fx her: Og øverst på skærmen, der hvor der normalt står Titlen på siden, står der "294577 (GIF Image, 1 x 1 pixels)" Jeg bruger Firefox, men det er det samme, hvis jeg bruger Chrome og Microsoft Edge. Det har ikke altid været sådan. Hvad pokker er der galt? Redigeret 5. Juni, 2020 af DannyP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Juni, 2020 De links virker fint for mig. Bruger du evt en adblock'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 5. Juni, 2020 Virker også fint her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 5. Juni, 2020 Jamen det er da dejligt, at det virker fint for jer, men jeg kan ikke rigtig se, hvad det har med mig at gøre. Ja, bruger Adblocker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 5. Juni, 2020 DannyP skrev, for 7 minutter siden: Jamen det er da dejligt, at det virker fint for jer, men jeg kan ikke rigtig se, hvad det har med mig at gøre. Ja, bruger Adblocker Prøv at disable din adblock'er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 5. Juni, 2020 DannyP skrev, 1 time siden: Jamen det er da dejligt, at det virker fint for jer, men jeg kan ikke rigtig se, hvad det har med mig at gøre. Ja, bruger Adblocker Jamen du kan konkludere (med lidt hjælp) at det er et lokalt problem og altså ikke en fejl på websitet. Hvis du har adblocker aktiveret i alle 3 browsere, så er det sgu nok den. Hvis det ikke er og det er 3 af hinanden uafhængige browsere, så er det ikke der fejlen er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 5. Juni, 2020 DannyP skrev, 1 time siden: Jamen det er da dejligt, at det virker fint for jer, men jeg kan ikke rigtig se, hvad det har med mig at gøre. Ja, bruger Adblocker Det er faktisk ret værdifuldt information, at vide at det virker fint for andre brugere. På den måde kan det nemmere blive konstateret om der er tale om et generelt problem eller et lokalt problem hos dig. Der kan være flere årsager til problemet. Det kan være din Adblocker der skaber problemet. Er der børnefilter på den computer eller internetforbindelse du benytter? Så kan det også skabe problemer. Hvis du benytter en VPN, kan det også være den som skaber problemer. Prøv evt. at besøge siden på en anden enhed, hvis du har mulighed for dette. Det kan være en anden computer eller smartphone. Hvis det ikke løser problemet, så prøv vi en anden internetforbindelse, f.eks. via din mobiludbyder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 5. Juni, 2020 Jeg bruger Adblocker - ikke nogle problemer. Har også testet med forsk VPN - ikke heller nogle problemer. Så det er nok en eller anden indstilling lokalt i din computer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 5. Juni, 2020 Jeg har slået adblocker fra, intet børnefilter, intet vpn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Juni, 2020 DannyP skrev, for 2 timer siden: Når jeg klikker på nogle links til piger, får jeg kun en sort side, eventuelt en hvid side. Fx her: Og øverst på skærmen, der hvor der normalt står Titlen på siden, står der "294577 (GIF Image, 1 x 1 pixels)" Jeg bruger Firefox, men det er det samme, hvis jeg bruger Chrome og Microsoft Edge. Det har ikke altid været sådan. Hvad pokker er der galt? Prøv at check om der er opdateringer til dit styresystem du ikke har fået indlæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 6. Juni, 2020 Hvis du bruger en arbejdscomputer, kan det også være at arbejdsgiveren har lagt et filter ind. Måske også hvis du bor i en boligforening med fælles internet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Hvis han nu gav et eksempel på hvad han ikke kan se, og et skærmbillede, så kunne folk måske hjælpe. Hvis han har postet links så kan jeg ikke se dem Redigeret 6. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 19 minutter siden: Hvis han nu gav et eksempel på hvad han ikke kan se, og et skærmbillede, så kunne folk måske hjælpe. Hvis han har postet links så kan jeg ikke se dem Der er 2 links op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Det er temmelig underligt. Kan godt se hans links i en udgave af Firefox men ikke i Firefox Nightly eller Safari eller Tor Browser. Det kan også være DNS blockering - f.eks. Adguards DNS blokkerer for annoncelight.dk. Der findes også andre der også kan sættes i routeren og blokkerer for reklamer til alle enheder på samme router. Han har et eller andet på sin PC der blokkerer for annoncelight gætter jeg på Redigeret 6. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 4 timer siden: Hvis han nu gav et eksempel på hvad han ikke kan se, og et skærmbillede, så kunne folk måske hjælpe. Hvis han har postet links så kan jeg ikke se dem Har du ikke fantasi til at forestille dig en sort hhv. en hvid side, eller SKAL jeg uploade et skærmbillede af en? Redigeret 7. Juni, 2020 af DannyP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 7. Juni, 2020 DannyP skrev, for 6 timer siden: Har du ikke fantasi til at forestille dig en sort hhv. en hvid side, eller SKAL jeg uploade et skærmbillede af en? Du løser bare selv dine problemer. Færdig med at hjælpe herfra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) DannyP skrev, for 8 timer siden: Har du ikke fantasi til at forestille dig en sort hhv. en hvid side, eller SKAL jeg uploade et skærmbillede af en? Åbenbart ikke. En skærmbillede indeholder en adresse i adressefeltet. De link du postede, som det lykkedes mig at se til sidst, ser underlige når man kigger på den underliggende kode og bliver fjernet af flere browsere. Så du har gang i et eller andet der erstatter billeder fra annoncelight med et 1x1 pixel billeder. Jeg og andre har givet eksempler på hvad muligvis kan gøre det. Men med din aggressive tilgang må du vist hellere hjælpe dig selv. Redigeret 7. Juni, 2020 af Lasselarseb tilføjet et e 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 7. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 4 timer siden: Åbenbart ikke. En skærmbillede indeholder en adresse i adressefeltet. De link du postede, som det lykkedes mig at se til sidst, ser underlige når man kigger på den underliggende kode og bliver fjernet af flere browsere. Så du har gang i et eller andet der erstatter billeder fra annoncelight med et 1x1 pixel billeder. Jeg og andre har givet eksempler på hvad muligvis kan gøre det. Men med din aggressive tilgang må du vist hellere hjælpe dig selv. Ja, og i adressefeltet står det link, som jeg har angivet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) DannyP skrev, den 5.6.2020 at 18:12: Når jeg klikker på nogle links til piger, får jeg kun en sort side, eventuelt en hvid side. Fx her: Og øverst på skærmen, der hvor der normalt står Titlen på siden, står der "294577 (GIF Image, 1 x 1 pixels)" Jeg bruger Firefox, men det er det samme, hvis jeg bruger Chrome og Microsoft Edge. Det har ikke altid været sådan. Hvad pokker er der galt? Sådan ser det ud her! Intet link (Hvilket skyldes dit linktekst består af 1x1pixel billede) Et link ser sådan her ud https://www.eroguide.dk/forum/topic/121669-kan-ikke-se-sider/?tab=comments#comment-1153666 Det er helt uforståeligt hvad du prøver - derfor smid da et skærmbillede af browservinduet i stedet for. Jeg har allerede skrevet at der kan være tale om DNS blokering. F.eks. Adguard kan blokere via DNS og Annoncelight er på deres liste. Derfor smid det skærmbillede i stedet for at spilde tiden Redigeret 7. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 7. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, 1 time siden: Sådan ser det ud her! Intet link (Hvilket skyldes dit linktekst består af 1x1pixel billede) Et link ser sådan her ud https://www.eroguide.dk/forum/topic/121669-kan-ikke-se-sider/?tab=comments#comment-1153666 Det er helt uforståeligt hvad du prøver - derfor smid da et skærmbillede af browservinduet i stedet for. Jeg har allerede skrevet at der kan være tale om DNS blokering. F.eks. Adguard kan blokere via DNS og Annoncelight er på deres liste. Derfor smid det skærmbillede i stedet for at spilde tiden Hvis det er uforståeligt for dig, hvad jeg prøver, er du næppe den rette til at hjælpe mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) DannyP skrev, for 3 minutter siden: Hvis det er uforståeligt for dig, hvad jeg prøver, er du næppe den rette til at hjælpe mig Du er ikke i stand til at forstå eller levere nødvendige oplysninger. Derfor god rejse til hvor end du ender. Adios muchacho, og *plonk* Redigeret 7. Juni, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DannyP 16 Skrevet 7. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 9 minutter siden: Du er ikke i stand til at forstå eller levere nødvendige oplysninger. Derfor god rejse til hvor end du ender. Adios muchacho, og *plonk* Jeg har givet nøjagtig de oplysninger, som et PrtScr vil give. Slut herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg