Hop til indhold
jydskfyr

Klinik, samme rum samme tid

Recommended Posts

Hej, jeg har prøvet at efterlyse det her før men det er altid faldet til jorden igen af forskellige årsager. Men jeg ville høre om der er en gut derude der er med på at tage på klinik sammen, være sammen med hver sin pige, i samme rum på samme tid. 

Jeg forestiller mig det kunne blive nu på torsdag i dagtimerne. Skriv gerne pb for detaljer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det forekommer faktisk utrolig tit nede i saunaen.. Der kommer tit vennepar hvor de vælger at være i samme rum med hver deres pige.. Et par gange er det faktisk sket at disse venskaber er opstået i venteværelset i fuldskab og ud af øjeblikkelig god kemi.. Vi piger plejer at finde det skide hyggeligt.. Det skaber en lidt mere afslappet atmosfære.. 

Så mit råd er at evt spørge en ven hvis du har en du er så tæt med altså.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var for nogle år siden i Saunaen med to venner og tre piger - tror ikke der var nogen af os, der kedede sig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 8 minutter siden:

@JenniferRomantica Or he can follow his thread see who replies and arrange at a clinic. Be cause it is possible. Plus he said Thursday in the daytime! Read Jennifer 

Stop dig selv.. Jeg kom med et forslag der faktisk er relevant for tråden.. Endnu engang finder du anledning til at kommenterer på min kommentar.. Vil du ikke være venlig at stoppe med det.? Vi er alligevel aldrig enige om noget så ser slet ikke nogen grund til at vi skal have de her møder i tråde..... 

Hvis du synes min kommentar er out of order så kan du jo melde den til admins så dejlig nemt er det.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Not attacking at all. She should not be involved with all of our reviews/search. 
Why do you Think he mentioned Thursday daytime? Just because?

Redigeret af dongding

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 1 minut siden:

Not attacking at all. She should not be involved with all of our reviews/search. 
Why do you Think he mentioned Thursday daytime? Just because?

Han forestiller sig.. I det danske sprog er det ikke det samme som "jeg kan udelukket i dagtimerne".. Hvis jeg ikke skal kunne deltage i de tråde så synes jeg du skal snakke med admins om at pigerne ikke skal have den mulighed længere:D.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rooster skrev, for 8 timer siden:

Tilbage til det der blev efterlyst!

Fnidder kan i tage på pm!

Tak @Rooster. Det er så træls at se ens tråd køre af sporet som den her og det hjælper mig ikke på nogen måde.

@JenniferRomantica Tak for dit forslag. Selv om det ikke er helt irrelevant i forhold til min efterlysning så er det ikke relevant for mig, af flere forskellige årsager.

@dongding I appreciate your recognition that I was quite specific in this post and your dedication to keeping discussions on track. And I also agree that in general a lot of suggestions in threads like these are pointless. 

Redigeret af jydskfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
jydskfyr skrev, for 4 timer siden:

@JenniferRomantica Tak for dit forslag. Selv om det ikke er helt irrelevant i forhold til min efterlysning så er det ikke relevant for mig, af flere forskellige årsager

Foreslaget fra mig gik på at finde en kammerat fordi det fjerner en del nervøsitet i stedet for en fremmed man ikke ved om man har nogen venskabelig kemi med.. Og det fjerner også lidt mere risikoen for at det ikke bliver til noget som du skriver det før ikke er.. Det lyder lidt som om i dit opslag at det efterhånden er sket flere gange.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, den 6.6.2020 at 18:39:

Det forekommer faktisk utrolig tit nede i saunaen.. Der kommer tit vennepar hvor de vælger at være i samme rum med hver deres pige.. Et par gange er det faktisk sket at disse venskaber er opstået i venteværelset i fuldskab og ud af øjeblikkelig god kemi.. Vi piger plejer at finde det skide hyggeligt.. Det skaber en lidt mere afslappet atmosfære.. 

Så mit råd er at evt spørge en ven hvis du har en du er så tæt med altså.. 

Er det også sket at de har byttet undervejs? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Tror det bliver regnet som afsporing hvis jeg svarer:ph34r:.. 

Skriv detaljerne i en pm :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Foreslaget fra mig gik på at finde en kammerat fordi det fjerner en del nervøsitet i stedet for en fremmed man ikke ved om man har nogen venskabelig kemi med.. Og det fjerner også lidt mere risikoen for at det ikke bliver til noget som du skriver det før ikke er.. Det lyder lidt som om i dit opslag at det efterhånden er sket flere gange.. 

Det er ikke som sådan et dårligt forslag men hvis jeg havde en ven jeg kunne gøre det med så havde jeg ikke skrevet en efterlysning herinde. Har skam overvejet det selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...