ppd 7847 Skrevet 6. Juni, 2020 Efter vi er gået ind i juni måned og solsortene synger lidt højere om aftenen, så må man godt forkæle sig selv lidt oftere så da undertegnede så at italienske Mia efter 1,5-2 år? er vendt tilbage til Dinamarca og hovedstaden, ja så måtte jeg lige finde scorehabitten frem.. Ikke noget opkald til stedet denne gang, da jeg jo kender pigen så en skraber på pikken, lidt pomade i det tilbagestrøget hår og en frisk T-shirt på, i samme farvematch som skoene. Forbi en cashmaskine (Glæder mig til den dag lysrhusene tager Dankort eller Mobilepay ) En tur med det hvide tog og så var jeg tæt på. Ikke så meget pjat. Ind i porten og forbi boligblokken og så ding-dong ved den åbne dør og det levende lys mens naboerne skramlede lidt med gryder fra lørdagsopvasken. "Jeg skal møde Mia" sagde jeg til damen som noget paf, viste mig ind i det store rum med den ovale seng , hvor der igen som på andre lysthuse var lidt stemningsmusik over højtaleren. Jeg når kun at få sat skoene inden Mia banker på. Intet glas vand denne gang. En pige omkring 165-170 og 54-58 kg og med skulderlangt blond/leverpostejfarvet hår (måske med lidt lyse striber?) kommer ind. "Hello. Hey I know you" siger hun straks og lyser op. Det har hun ret i. Selvom det som før skrevet er 1,5-2 år siden studinen tog tilbage til Italien. (Kindbenene måske knap så skarpe som på billederne men absolut en pige hvis blik kan få pikken til at eksplodere) Lidt smalltalk hvor hun lyser op over gamle jokes og efter kontant afregning er hun tilbage i rummet mens jeg har smidt trøjen, så den veltrænede krop ( I wish!) næsten forblænder pigen.. Hun kunne godt minde om filmstjernerne Adagio krydset med Alexis Adams i en knap så høj udgave Der er faktisk også en spids Ditte Haue, journalist og oplæser på tv2 nyhederne, over hende..(Me Like) Mia var måske lidt mindre end jeg huske det og hofterne måske et par millimeter bredere, men stadig en slank pige med en fantastisk hudtoning. "I would like to lick you. Can you teach me that?" siger jeg med hæs, næsten Darth Vader-agtig stemme. "Of Course" siger Mia med en let kvidrende stemme som om det var det mest naturlige at spørge en, næsten ukendt pige om... Hun sætter sig på sengekanten og vi kysser hinanden intenst. Faktisk så meget at kun vores tunger og mundvand (!) mødes. Det er altid rart når pigen lyser op i gensynsglæde. Men nakken bagover og lukkede øjne kysser jeg hendes hals og befamler hendes øretip og begynder, underligt nok, at viske italienske ord i hendes øre. Eller ord jeg syntes lyder italienske for med et, begynder Mia at smile og klukgrine.. Nå, men efter hun får lagt sig ned på ryggen og krænget sin BH af, kommer smukke, men ikke så strittende B skål, tror jeg, frem (Ved godt der står C skål i menuen) og i kraft af kærlig, berøring og tungekys lykkes det brystvorterne at blive ok stive (men der skal arbejdes for det) Mia's krop følger med og hun tager gerne skiftevis tungekys, nuldren af bryster samt brystvorter, og igen tungekys. Jeg får kysset hendes mis og området rundt om. Mia spinder og er en smule våd, og selv da jeg tager 1 finger, derefter 2 fingre i brug, og laver "Kom her bevægelsen med pegefingeren udbryder hun blot stille: "Oh Yeah.." Kan kun elske piger med den attitude. Da seancen allerede nu, har varet godt 15-20 minutter er det klart at Mia ønsker at se min pik folde sig ud i dens lange 7 cm, så af med underdrengene og så var det hér at Mia skulle have taget grenen i munden iklædt regnfrakke. Men nej. Kondomet kommer på og hun sidder med ryggen i puderne med spredte ben og mens jeg skråt overbøjet får drejet min pik ind i hendes åbne herlighed. Frem og tilbage. Jeg kunne fornemme på Mia at det var en udsøgt fornøjelse at have mig indenfor i varmen selvom hun ikke var så våd. Efter 2 minutter, skiftede hun position som en soldat i kamphandling, så på alle fire, befordrede hun mig til at tage hende bagfra. Det var dejligt at se og mærke de små bryster dingle op og ned selvom ens udsyn er lettere blokeret. Mia må være i god form selvom hun lige er vendt tilbage for ingen svedperler på ansigt eller ryg. *Klask*, *Klask* lød det da mine kugler ramte hende under bevægelsen og spat..Pludselig sivede der sperm ud i kondomet og jeg måtte gøre hende opmærksom på at det var slut. (Jeg har åbenbart sådan en lille pik at pigerne åbenbart ikke bemærker når jeg kommer/min sæd fylder kondomet.) Godt nok kan en mis/fisse udvide sig meget, men lidt ærgeligt hvis pigerne ikke bemærker at de fyldes op med sæd . Bank på døren så det passede meget godt med groft sagt 7 minutters samtale, 15 minutters opvarmning/kys/intimitet/ stimulere klitoris og godt 8 minutter (+/-) inde i den hellige hal/det mest hellige. Vådservietter til at tøre dyret af, mens Mia morede sig af mine italienskkunskaber mens jeg klædte mig på mens vi også nåede at vende det fantastiske italienske køkken inden Mia fulgte mig til døren og så sluttede drømmen. For denne gang. Dejlige GFE's, smukke piger og tungekys kan man aldrig som and få nok af. Det booster ens libido når man er middelaldrene. http://pussygalores.dk/ og navnet Mia. Som sagt: Hedder også Dea på Romantica. PS: Vildt nok at Mia kunne genkende mig efter så lang tid med tanke på hvor mange der potentielt kunne være kommet forbi. Det er rart at man kan gøre indtryk på nogle piger Håber du fortsætter Mia og endnu engang tak for din service. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 7. Juni, 2020 ppd skrev, for 18 timer siden: Mia's krop følger med og hun tager gerne skiftevis tungekys, nuldren af bryster samt brystvorter, og igen tungekys. Hun reklamerer ikke med tungekys... ved du om det er noget hun tilbyder, eller var du bare heldig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 7. Juni, 2020 Blue man skrev, for 16 minutter siden: Hun reklamerer ikke med tungekys... ved du om det er noget hun tilbyder, eller var du bare heldig? Jeg syntes selv at jeg ser o.k. ud (spejlet har aldrig løjet) så jeg tror at Mia var heldig. Ej, med lidt smalltalk og nussen i hendes nakke og lidt ord som lyder italiensk, kom jeg langt. Ser du rimelig ud og velsoigneret så tror jeg hun er frisk nok.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 7. Juni, 2020 Taler i dansk sammen - eller engelsk Det er en fin anmeldelse og en god oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) fiskermanden skrev, for 22 minutter siden: Taler i dansk sammen - eller engelsk Det er en fin anmeldelse og en god oplevelse Vi talte engelsk sammen. Ja det kunne PG måske godt have skrevet på hjemmesiden.. Mia startede vist nok (forhåbentlig udleverer jeg ikke for meget) på et tidspunkt som italiensk studine her i landet og heldigvis får vi danske mænd glæde af at møde hende. Mia kan stort set ikke tale dansk, og heller ikke forstå så meget, men hun ved godt at jeg var kommet for at få fisse/mis/ fica taget trykket etc. Og fortalte med sine brune øjne og italienske hvordan hun bedst kunne lide at få ."mangia una fica"..slikket mis. Det er så dejligt at se når pigen skælver af overstrømsk følelse, når man slikker og glubber lige det rigtige sted. Grazie Mia, fordi du gav mig lov. Redigeret 7. Juni, 2020 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Juni, 2020 Mia/Dea har fået godt med vagter på både Romantica og PG. Håber at hun kan håndtere de mange pikke og ikke går mentalt træt..!! Modtager også "lettere avanceret " og "frække fantasier og forslag". Da jeg ikke fik spurgt. Gad vide hvad det dækker over? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 221 Skrevet 8. Juni, 2020 Tak for en fremragende anmeldelse! Den unge dame er også at finde som Maja på Citygirls: https://www.citygirls.dk/citygirl_profile.php?id=96 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 8. Juni, 2020 Mia and Maja are busy and with all these shifts she has 2 years older. https://annoncelight.dk/showad/278560 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg