Hop til indhold
Orgasmic

Slikke bryster

Recommended Posts

Jeg kan godt lide at slikke/sutte bryster. Det er som regel ikke noget der står på menukortene, men er det efter jeres erfaring noget der som regel er inkluderet, eller er der også mange kvinder som ikke vil have at man gør det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en naturlig del af et pigebesøg.

Jeg har kun en enkelt gang oplevet, at pigen var lidt reserveret/forsigtig, men forklaringen var, at hun var ret "ny-restaureret" på den legemsdel.

Jeg kan slet ikke lade være med at pille og sutte, da jeg selv er meget fascineret af denne kropsdel, og mit indtryk er, at pigerne godt kan lide at blive rørt dér. Ganske som vi mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er aldrig hændt mig at jeg har fået forbud mod at lege med brysterne. Måske tænker mange piger at da mænd pr. definition ikke kan multitaske, så holder mændene fingerne væk fra hendes køn, så længe de er beskæftiget med brysterne. Men, men det er en skrøne at vi ikke kan gøre flere ting på samme tid :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan slet ikke lade være med at pille og sutte, da jeg selv er meget fascineret af denne kropsdel, og mit indtryk er, at pigerne godt kan lide at blive rørt dér. Ganske som vi mænd.

Det er generelt rigtigt. Men er du i Tyskland og vil have erotisk massage kan man komme ud for, at der er kvinder der ikke vil have at man rører brysterne. Derfor kan det godt betale sig at spørge inden man går i gang med massagen.

Men, men det er en skrøne at vi ikke kan gøre flere ting på samme tid :lol:

Det har du nok ret i, men vi kan sgu kun have blod i et hoved af gangen. Bruger vi det ene er det andet på standby. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er bryster jo helt fantastisk dejlige :) Jeg kan til stadighed facineres over at pigerne har sådan nogle fantastiske legemsdele.

Jeg kan som alle andre godt lide at røre og nogle gange sutte. Det er kun blevet nægtet to gange nogen sinde. Den ene gang var mit allerførste .. og aller dårligste besøg.. Der måtte jeg stort set ingenting og naturligvis heller ikke røre brysterne - den anden gang havde pigen lige fået en piercing.. fair nok..... allers har pigerne aldrig haft noget imod det... så tror du skal være uheldig hvis pigen ikke vil have det..... men i tvivlstilfælde kan man jo altid spørge.. under alle omstændigheder er jeg overbevist om at pigen nok skal sige til hvis hun vil være fri.

held og lykke med det.... bryster er fantastiske!

http://www.youtube.com/watch?v=lp2QM6nwr5M

God dag!

Hugoaben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er bryster jo helt fantastisk dejlige :) Jeg kan til stadighed facineres over at pigerne har sådan nogle fantastiske legemsdele.

Hugoaben

Ja kæmper boller er også nogle fantastiske legemsdele. Dem har pigerne desværre ikke :lol:

Jeg kender en pigen som har indadvendte brystvorter, lige meget hvor meget jeg kælede og suttede på dem strittede de ikke, hun havde advaret mig men jeg troede ikke på hende før jeg prøvede det selv. Hun siger at hun vil gerne opereres så de bliver "normale" som andre piger. Hun siger det føles rart når jeg suttede og slikkede på brysterne, men brystvorter forblev indadvendte...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er generelt rigtigt. Men er du i Tyskland og vil have erotisk massage kan man komme ud for, at der er kvinder der ikke vil have at man rører brysterne. Derfor kan det godt betale sig at spørge inden man går i gang med massagen.

Det kan jeg genkende, BTB ;)

På FKK Atmos havnede jeg en gang i seng med en meget indladende rumænsk ca. 30 årig pige med store ægte bryster - hun havde ikke noget imod, at jeg rørte/kærtegnede brysterne med hænder og fingre, men det var strengt forbudt at kysse og slikke brystvorterne, selv om jeg var ekstremt blid og forsigtig...!

Den slags ødelægger oplevelsen fuldstændig for mig, og jeg var tæt på at afbryde seancen og gå uden at betale hende.. :evil:

Hvis man har forbehold over for noget SÅ uskyldigt og almindeligt forekommende, så bør man i al fairness som pige informere om det på forhånd, så jeg kunne have fravalgt hende :idea:

Det samme gælder selvfølgelig i endnu højere grad, hvis en pige har forbehold mod at blive rørt på brysterne.

Heldigvis kun oplevet noget så "akward" 2 gange i hele mit liv (2. gang var også i Tyskland, på Artemis og med en rumænsk pige!), men de 2 erfaringer gør, at jeg nærmest har gjort det til en regel at spørge om kys/slik på brysterne, inden jeg laver en aftale med en ny og for mig ukendt pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På FKK Atmos havnede jeg en gang i seng med en meget indladende rumænsk ca. 30 årig pige med store ægte bryster - hun havde ikke noget imod, at jeg rørte/kærtegnede brysterne med hænder og fingre, men det var strengt forbudt at kysse og slikke brystvorterne, selv om jeg var ekstremt blid og forsigtig...!

Den slags ødelægger oplevelsen fuldstændig for mig, og jeg var tæt på at afbryde seancen og gå uden at betale hende.. :evil:

Min oplevelse i Hamburg for en del år siden (kan ikke huske stedet) var, at jeg måtte ikke røre brysterne. Det ødelage det totalt for mig. :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad synes jeg man skal spørge pigerne hvordan de gerne vil røres på brysterne for der er jo mange forskellige præferencer

nogle vil gerne slikkes blidt på vorterne, og andre vil helst have man holder sig langt væk fra vorterne fordi de er alt for følsomme hvorimod man kan kramme brysterne for vildt sålænge man ikke niver i vorterne

det hele kommer jo an på hvordan pigens krop fungerer og hvad hun kan lide vi gør.... langt de fleste krav jeg har mødt har bundet i at det gjorde ondt hvis jeg fx nev i vorten eller tog fat i undersiden af brystet...

jeg kan godt lide at nusse bryster - men jeg vil da helst gøre noget pigen kan lide - så er jeg ligeglad med hvordan hun kan lide det. Bare det jeg gør føles godt for hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide at slikke/sutte bryster. Det er som regel ikke noget der står på menukortene, men er det efter jeres erfaring noget der som regel er inkluderet, eller er der også mange kvinder som ikke vil have at man gør det?

Det kan forekomme, at pigen ikke vil have det. Skægstubbe eller skæg kan være en faktor. Derudover har nogen den regel, at ved 'enkelt ydelser' er det ikke med. For eksempel fransk har jeg købt et par gange, hvor alt var nix pille. En 'dansk' kan også være ret begrænset. Men det er lidt gamle erfaringer, jeg har ikke købt enkelt ydelser længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ville jeg give nille rate at slike en pige er noget af det bedste

Det er ikke det samme hvis ikke man får gjordt det

Syntes faktisk at det er noget af det bedste man kan lave med pigen :D

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

skal vi så også tage fissen med

jeg elsker at slikke mis, det er næsten turn off hvis jeg ikke får lov

Har hørt at de søger en fast på St. Kødløst, Borbjerg :D

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

De gange jeg har mødt piger der er overdrevet forsigtige med at lade mig nusse med brysterne, har det udelukkende handlet om piger med kunstige bryster. En af mange grunder til at jeg synes det er kedeligt med kunstige bryster.

Er der måske noget med at kunstige bryster også laver noget med pigernes bryste-nusse-lyst?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hørt at de søger en fast på St. Kødløst, Borbjerg :D

Javist, alle de kvindelige beboere over 80 klager over, at de mangler noget, eftersom vi andre har sat os på personalet. Især natsygeplejersken må holde for.

Måske Nille var interesseret i at blive låst inde hos forstanderinden? Her kunne han virkelig skrive verdenshistorie :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Javist, alle de kvindelige beboere over 80 klager over, at de mangler noget, eftersom vi andre har sat os på personalet. Især natsygeplejersken må holde for.

Måske Nille var interesseret i at blive låst inde hos forstanderinden? Her kunne han virkelig skrive verdenshistorie :lol::lol:

Du kan sige til hende at hvis hun er interesseret i GB kan hun bare stille op i klubben. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

De gange jeg har mødt piger der er overdrevet forsigtige med at lade mig nusse med brysterne, har det udelukkende handlet om piger med kunstige bryster. En af mange grunder til at jeg synes det er kedeligt med kunstige bryster.

Er der måske noget med at kunstige bryster også laver noget med pigernes bryste-nusse-lyst?

B

Da jeg var i Berlin sidste gang måtte jeg røre ved brysterne men kun forsigtigt. Hun havde fået lavet en hård D-skål og havde derfor et par uger tidligere fået sprøjtet noget fedt ind. Det fedt skulle have lov til at sætte sig og man måtte derfor kun klemme blødt på dem. Det kan måske være gruden:?:

Mvh

BTB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender heller ikke årsagen. Kunne man forestille sig, at en for hårdhændet behandling kunne få dem til at sprænge?

Jeg kommer nemlig i tanke om, at jeg engang i Viborggade blev mødt med argumentet, at jeg ikke måtte røre, fordi hun kort forinden var blevet opereret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er i så fald det ultimative argument for ikke at få fikset barmen.

I øvrigt må jeg konstatere at den måde man fikser bryster på idag, er så flot at selv mistænksomme lille mig ikke opdager det. Det er faktisk først når jeg bagefter sidder og drømmer lidt om hele oplevelsen, både syd og nord på, at jeg resonnerer at brysterne må være rettet op på, sammenlignet med lidt løst mavseskin og så videre. Vil helst have dem ufiksede og dermed lidt påvirket af tyngde kraften. På den anden side lader jeg mig ofte snyde, uden det ødelægger oplevelsen.

Bryster er f... dejlige at kysse på, og jeg synes ikke man skal spørge sig frem. Man bør føle sig frem, og lytte til reaktionerne :P:P Og ja, kysse bryster kan ikke stå alene, det bør krydres med kys på mandelen. Det er så dejligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kvinder er alle forskellige, nøjagtigt ligesom jer mænd. Det bedste man kan gøre er at spørge pigen hvordan hun bedst kan li forløbet.

Jeg ved ikke om opererede bryster normalt er mere følsomme end ægte bryster, jeg kan kun gi min erfaring videre.

Indtil for 2 år siden havde jeg ægte bryster. Mine vorter var stort set følelsesløse og et par piercinger var faktisk det eneste der gjorde at jeg kunne mærke bare lidt.

Da jeg skulle opereres gjorde kirurgen mig opmærksom på at man godt kunne miste meget af følelsen efterfølgende. Det gjorde mig ikke så meget eftersom følelsen nærmest var ikke eksisterende ;)

Men idag 2 år efter operationen er jeg super lykkelig :D Piercingerne er fjernet, da mine brystvorter nu er dejligt følsomme. De er yderst nusse og kysseglade, og jeg kan nu blive tændt blot ved at man leger med mine bryster. Sådan var det ikke førhen. Tro mig, det er operationen og pengene værd i sig selv at jeg har følelsen tilbage. At jeg så har nogle yderst naturtro bryster der kan narre de fleste, ja det tager jeg bare som et ekstra plus ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Sanne

Nå nu kom du selv ud af busken, ville ikke næve navne, men du er en af dem der har narret mig. Dine to dejligheder er nemlig fantastisk flotte og narurtro. Og at de er meget glade for opmærksomhed vil gerne skive under på. Det er simpelthen en fest i sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...