Sanne 82 Skrevet 14. April, 2013 Jeg kunne ha narret mange hvis jeg ville. Har ofte hørt sætningen "Mmmmm nogle dejlige ægte bryster", hvorefter jeg har fortalt dem at det altså ikke er helt rigtigt. Mange er meget overraskede over hvor flot det kan laves i dagens Danmark. Lige når det kommer til brystoperation, så er det ekstremt dumt at være nærig. Jeg står gerne ved at mine er en kirurgs værk og godt håndværk må man sgu gerne prale med ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 14. April, 2013 Vi kvinder er alle forskellige, nøjagtigt ligesom jer mænd. Det bedste man kan gøre er at spørge pigen hvordan hun bedst kan li forløbet. **snip** Men idag 2 år efter operationen er jeg super lykkelig Piercingerne er fjernet, da mine brystvorter nu er dejligt følsomme. De er yderst nusse og kysseglade, og jeg kan nu blive tændt blot ved at man leger med mine bryster. Sådan var det ikke førhen. da jeg er inden for dette felt kan jeg sige at det er ca 50/50 ifht om pigerne mister følelsen eller den bliver forstærket Derfor drenge: vær super forsigtige når pigerne har kunstige bryster - for deres følsomhed i brystvorterne kan være så voldsom at det gør ondt at få dem "nusset". Især fordi "nusning" ofte foregår ved at suge, nappe eller hive i vorterne - det kan meget hurtigt blive smertefuldt i stedet for lækkert. Den beklagelse har jeg hørt fra mere end en kvinde med rekronstruerede skønheder. de 50% der mister følelsen - der kan i lege som i vil... men tag lige højde for at det kan gøre rigtig nas på resten :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. April, 2013 Derfor drenge: vær super forsigtige når pigerne har kunstige bryster - for deres følsomhed i brystvorterne kan være så voldsom at det gør ondt at få dem "nusset". Især fordi "nusning" ofte foregår ved at suge, nappe eller hive i vorterne - det kan meget hurtigt blive smertefuldt i stedet for lækkert. Det kan skam gælde piger med naturlige bryster også; jeg elsker at blive nusset og kælet på brysterne (naturlige), men mine brystvorter er ekstremt følsomme, de skal behandles med yderste varsomhed, hvis det ikke skal gøre ondt. Så det er altså ingen dårlig idé at spørge eller være obs på pigens signaler uanset om det er naturlige eller fixede bryster ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 14. April, 2013 Jeg er en mand, elsker når mine brystvorter bliver tirret, der kan gå op til1 1/2 uge efter at jeg har haft besøg, de er stadig følsomme, Det er , sådan at når jeg skal ud og løbe, de første dage, så må jeg have plaster på Håber ikke at jeg skal betale ekstra for dette søde? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 15. April, 2013 Så det er altså ingen dårlig idé at spørge eller være obs på pigens signaler uanset om det er naturlige eller fixede bryster Det kan jeg kun give dig ret i Liv. Jeg spørger altid så jeg ved hvad jeg skal rette mig efter. Har prøvet alt fra "stille, blødt og roligt" til en tysk kvinde med naturlig H-skål der sagde "de er der, de er store, de skal bruges". Hun kunne ikke få det hårdt nok. Hvis man gør det rigtigt er der jo også større chance for at få kvinden til at reagere positivt og det giver jo i sidste ende en bedre oplevelse for begge parter. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2013 Der er virkelig stor forskel og jeg kan godt forstå hvis drengene sommetider bliver forvirret. Jeg kan godt lide at der bliver slikket og kysset på mine bryst vorter. Men det giver mig ikke disideret nogen tænding alene. Hvis der der i mod bliver æltet. Klemt og holdt i hele brystet. Så er jeg med med det samme og det er ikke sjældent jeg pænt må opfordrer en høflig fyr til lige at give dem en god klemmer.... i det hele taget kan jeg godt lide fornemmelsen af at blive taget ved. I hofter baller og bryst. Jeg har i flere år ønsket mig nye bryster. Men er gået væk fra det igen. Frygter de bliver overfølsomme så de ikke kan tåle en god krammer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg