Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen gange.. Bare nogen gange så undre jeg mig.. Eller det sker tit men sjældent er det værd at diskuterer:lol:.. 

Men ofte når jeg kigger på de kvinders annoncer som i søger viden om så tænker jeg "hvor er jeg skide glad for at jeg brugte sååå lang tid på min profiltekst når der ikke skal mere end 3 linjer til at vække interesse:lol:".. 

Sååå.. Hvad få jer til at vælge at besøge pigerne.? Det tydeligvis ikke deres profiltekst eller deres prisliste fordi halvdelen af dem der skriver på min mail har ikke engang gidet at kigge så langt:P:ph34r:.. Så hvad er det.? 

Måske mit kvindeøje er mere kritisk end mænders men jeg synes bare det allerede i de korte annoncetekster virker som om at man ikke har gidet bøvlet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nærmest ligeglad med profiltekst, den må gerne være kort og informativ med priser og ydelser. Jeg tænder på det visuelle, så nogle gode ægte fotos, gerne fra en mobil, er i langt højere grad det lokker mig til at aflægge et besøg. Derudover er jeg også nem at lokke hvis pigen har gode anmeldelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Nu kan jeg ikke rigtigt svare på hele mit køns vegne, men også jeg undrer mig.

Jeg bruger generelt ikke tid på en annonce hvor der ikke som minimum er, beskrivelse af GP'en, ydelser og priser.

Helt klart et plus hvis der også er billeder (men her er der jo desværre mange der pynter sig med lånte fjer).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ærlig kikker 3 ting og i denne rækkefølge. 
1 billeder

2 tilbyder hun det jeg ønsker

3 er hun dansk. ( besøger helst danske kvinder). 

læser ikke altid profilen altid men tit. Har da også besøgt nogen udelukkende på billeder og ikke andet

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Nogen gange.. Bare nogen gange så undre jeg mig.. Eller det sker tit men sjældent er det værd at diskuterer:lol:.. 

Men ofte når jeg kigger på de kvinders annoncer som i søger viden om så tænker jeg "hvor er jeg skide glad for at jeg brugte sååå lang tid på min profiltekst når der ikke skal mere end 3 linjer til at vække interesse:lol:".. 

Sååå.. Hvad få jer til at vælge at besøge pigerne.? Det tydeligvis ikke deres profiltekst eller deres prisliste fordi halvdelen af dem der skriver på min mail har ikke engang gidet at kigge så langt:P:ph34r:.. Så hvad er det.? 

Måske mit kvindeøje er mere kritisk end mænders men jeg synes bare det allerede i de korte annoncetekster virker som om at man ikke har gidet bøvlet.. 

Billeder, rimelige priser, og de ydelser jeg ønsker, er hvad jeg har brug for i en annonce.  Et godt ry herinde tæller også med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser mig altid blind på dine og andre skønne pigers billeder

Tænder udseendet mig, er prisen ret underordnet. For mig :-)

Men når jeg overvejer, om jeg vil besøge en pige igen, så er det en kombination af pigens udseende, om der var kemi ved vores første besøg, og prisen

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

For mange vil svaret nok også være drevet af lysten til at bruge lidt tid sammen med en ung, fræk og villig pige fra øst-Europa. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort og informativ tekst med klare  ydelser og priser. Står det ikke i begyndelsen  så bladrer jeg videre. Springer også over ved kapitalskrift. Det gider jeg slet ikke

2-3 billeder taget med smartphone og  gerne uretoucherede er også godt.

Er til helt normal sex, helst øko-fransk i 20- 30 minutte, som er det jeg har brug for. Er der fokus på alle mulige  mærkelige ydelser og tillæg springer jeg over.  Også fordi jeg ikke gider læse side op og ned om alt muligt der ikke interesserer mig.

De lange tekster har du selv konstateret ingen læser, og alligevel skriver de fleste piger lange ligegyldige tekster. De tekster kan man bare have i en profil, så kan interesserede læse profilen og I kan henvise dertil, men absolut ikke i annoncer.

Tåbeligheder som denne (Tashja fra i AL i dag)  er helt nogo. Hvad skal hun bruge det til?

Citat

Obs!! Dit nummer skal være et registreret nummer, for at få en aftale. Medmindre du er en fast kunde, eller vi har set hinanden før.

Ellers er Tashjas annonce helt fin selvom ydelser og priser skulle flyttes i topen. Ikke for meget og ikke for lidt.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja... for mit vedkommende er det sgu simpelt.

Er jeg liderlig nok, så kigger jeg efter nogen i området hvor jeg nu lige er, som tilbyder det jeg søger.:rolleyes:

Og så behøver jeg ikke en hel roman, det virker bare modsat...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Billeder. Jeg kontakter ikke en annonce der ikke har billeder. Eller hvis det er tydeligt de er fake og amerikaniserede.

En kort fortælling om hvad pigen/kvinde tilbyder, priser samt et tlf nr. Gider ikke igang med KIK, email. I værste fald kan jeg godt bruge snap men foretrækker sms og opkald. Hvis pigen ikke gider et tlf opkald laver jeg ikke en aftale - der er så mange falske annoncer hvor der står "ring" men når man gør det, får man en sms besked om at skrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...de rigtigt dygtige piger, som forstår den subtile reklames kunst, genererer også besøg ved behændigt at oprette/deltage i debatter her på forum i dagene op til en vagt... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Undrer mig også. 
Ofte ser man forespørgsler på annoncer, hvor der står tre linier, hverken er billeder eller andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Kort og informativ tekst med klare  ydelser og priser. Står det ikke i begyndelsen  så bladrer jeg videre. Springer også over ved kapitalskrift. Det gider jeg slet ikke

2-3 billeder taget med smartphone og  gerne uretoucherede er også godt.

Er til helt normal sex, helst øko-fransk i 20- 30 minutte, som er det jeg har brug for. Er der fokus på alle mulige  mærkelige ydelser og tillæg springer jeg over.  Også fordi jeg ikke gider læse side op og ned om alt muligt der ikke interesserer mig.

De lange tekster har du selv konstateret ingen læser, og alligevel skriver de fleste piger lange ligegyldige tekster. De tekster kan man bare have i en profil, så kan interesserede læse profilen og I kan henvise dertil, men absolut ikke i annoncer.

Tåbeligheder som denne (Tashja fra i AL i dag)  er helt nogo. Hvad skal hun bruge det til?

Ellers er Tashjas annonce helt fin selvom ydelser og priser skulle flyttes i topen. Ikke for meget og ikke for lidt.

@AlfaN Helt enig. Ville aldrig ringe fra et registreret nummer til en GP. Hendes er jo heller ikke registreret eller.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970

Jeg går udenom udenlandske piger og dem med lange tekster. Nogle ganske få linjer med en korte skrivelse om hvad hun tænder på. Hvad prisen er betyder ikke så meget hvis pigen falder i min smag. Og laver aldrig aftaler uden at have talt i telefon med pigen først. Og er der en liste over ekstra ydelser, et no-go for mig. Hvis vi begge er klar over hvad den anden er til fungerer det fint. Gider ikke betale for noget der måske ikke sker, eller skulle beslutte mig for en køreplan inden så alle eventuelle extras nås. Nej, forventnings afstemning og så se hvad der sker. Har også oplevet der skete ting ingen af os havde nævnte som det der tændte os/vi satte pris på.

Men sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 8 minutter siden:

@AlfaN Helt enig. Ville aldrig ringe fra et registreret nummer til en GP. Hendes er jo heller ikke registreret eller.....

Øh?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
AlfaN skrev, for 5 minutter siden:

Øh?

@AlfaN nævner Tashja da i sin annonce, men sorry hvis jeg misforstod dit gode indlæg. Og mener det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 32 minutter siden:

@AlfaN nævner Tashja da i sin annonce, men sorry hvis jeg misforstod dit gode indlæg. Og mener det.

Jeg har ik skrevet om nogen Tashja ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 56 minutter siden:

...de rigtigt dygtige piger, som forstår den subtile reklames kunst, genererer også besøg ved behændigt at oprette/deltage i debatter her på forum i dagene op til en vagt... :)

Godt jeg først skal arbejde om en del dage så man ikke falder ind under den kategori:P;).. 

Spøj til side så tror jeg godt at alle de danske piger kender til "The power of Eroguide".. Jeg havde den bedste jul ever i branchen det år jeg startede en adventskalender med selfies..

Men de fleste debatter jeg skaber herinde eller deltager i er nu bare god tidsfordriv.. I hverdagen gå jeg i skole online så tid er der rigeligt af når man kun arbejder 2 dage i ugen.. 

En hel tredje ting er at jeg føler lidt at det ville være spild hvis man ikke anvendte det her fantastiske medie som eroguide er til at forbedre branchen og fortælle vores historier eller undringer osv.. Vi har alle sammen vores gang i "skyggebilledet" som ellers har forarget Hr og Fru Danmark i 100 år og hvis det nogensinde skal ændres til at være i "fuld farve" og åbent så er sådan nogle sider her nødvendige.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det er Lasselarseb der har nævnt tasja:ph34r:.. 

@AlfaN sorry, var sikker på det var dig det nævnte hende i opslaget, men kan se nu det er en anden bruger. Tror jeg må en tur forbi Louis Nielsen. Beklager 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Det er Lasselarseb der har nævnt tasja:ph34r:.. 

Jeps, har jeg fundet ud af takket være @AlfaN. Louis Nielsen må på to-do listen.smiler stort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Ja hvis man vil have manden til at smide tøjet og han er engelsk talende:P:lol:.. 

Det var også sådan jeg forstod den smukke <3 glæder mig til vi sez 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Ja hvis man vil have manden til at smide tøjet og han er engelsk talende:P:lol:.. 

Du skal ikke sige det 2 gange til mig.. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...