Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Ja hvis man vil have manden til at smide tøjet og han er engelsk talende:P:lol:.. 

Ah, så havde der nok stået "Man, undress"....... I virkeligheden skulle der nok bare stå "woman undresses". Og så nogle billeder, så er teksten i annoncen egentlig ligegyldig. Det svarer vel også din trådstart? 

Min CDO tilsiger mig iøvrigt lige at nævne at den irriteres over stavefejlen i din signatur.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Ah, så havde der nok stået "Man, undress"....... I virkeligheden skulle der nok bare stå "woman undresses". Og så nogle billeder, så er teksten i annoncen egentlig ligegyldig. Det svarer vel også din trådstart? 

Min CDO tilsiger mig iøvrigt lige at nævne at den irriteres over stavefejlen i din signatur.......

Ja det kan vi nemt blive enige om.. Men det gør stadig ikke ordet "undres" forkert:P..

Det gør alle:lol:.. Men dovenskab og glemsomhed har bevirket at det endnu ikke er rettet efter mange år herinde:ph34r:.. Det da også mega bøvlet at man skal logge på fra en pc for at ændre det:rolleyes:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Sikke meget tidsspilde vi piger gå igennem med vores annoncer:lol:.. 

Meget få, direkte ord kan også være godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er mit "problem" nok nærmere at jeg efter en grundig gennemgang af min egen annonce kan konstaterer at jeg er meget dårlig til at være minimalistisk:lol:.. Selv efter at have slettet hvad jeg følte kunne slettes så den jo stadig voldsomt lang:rolleyes:..

Det ikke fordi jeg føler der er nedgang i forretningen men man kan frygte for sommerperioden som vi alle gør i denne branche hvert år:lol:.. Så kan man lige så godt være på forkant.. Jeg har bevidst valgt kun at have selvtagede billeder på min annonce fordi det virker til at det er det gæsterne vil have.. Så nytter det jo ikke noget hvis de dropper at tjekke billederne fordi min tekst er for lang:ph34r:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg er udbyder og ikke efterspørger men måske kan du bruge mit bidrag alligevel. 

Mit indtryk er at de gæster der kontakter mig, virkelig har læst min annonce grundigt igennem.  

Jeg kan se på den måde de henvender sig, at de har læst og forholdt sig til - de ting jeg skriver i min annonce og mange af dem har faktisk angivet indholdet af min annonce tekst som værende en væsentlig årsag til at de netop vælger at henvende sig til mig. De gentager nogle af de sætninger jeg har skrevet i min tekst og jeg kan således slet ikke genkende det med at brugerne kun kigger på billeder. :)

Der er nogle - men det er faktisk kun et fåtal - der bare skriver meget kort og hvor jeg får indtryk af at de bare surfer rundt og kun har set billeder. De bliver bare ignoreret. ;)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læser de mellem lange tekster. De meget lange orker jeg simpelthen ikke, da jeg ikke er til "ydelser". 

Men billeder, pris, vagtplan, hvor i landet og den slags er da nyttig viden. 

Mit aller første besøg nogen sinde, var dog en meget kortfattet annonce: "2 modne kvinder kan besøges i dag ved Aulum".

Ja så var der selvfølgelig telefon nummer, men intet andet...

Så jeg har da oppet mine kriterier lidt siden da :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Jeg er udbyder og ikke efterspørger men måske kan du bruge mit bidrag alligevel. 

Mit indtryk er at de gæster der kontakter mig, virkelig har læst min annonce grundigt igennem.  

Jeg kan se på den måde de henvender sig, at de har læst og forholdt sig til - de ting jeg skriver i min annonce og mange af dem har faktisk angivet indholdet af min annonce tekst som værende en væsentlig årsag til at de netop vælger at henvende sig til mig. De gentager nogle af de sætninger jeg har skrevet i min tekst og jeg kan således slet ikke genkende det med at brugerne kun kigger på billeder. :)

Der er nogle - men det er faktisk kun et fåtal - der bare skriver meget kort og hvor jeg får indtryk af at de bare surfer rundt og kun har set billeder. De bliver bare ignoreret. ;)

Feedt du også gider deltage.. Tak for dit gode råd.. Jeg har dog også, som du vist også selv har, et indtryk af at gæster til dominans er meget mere stabile og ikke er typen der melder afbud osv.. Så jeg tænker at langt de fleste nok også læser annoncer på en mere søgende måde end den gængse mand:lol:.. Måske skulle jeg prøve det der dominans selvom jeg ikke tænker mine 150 cm er særlig faretruende.. Ej spøj til side.. Holder mig til det jeg kender til:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Feedt du også gider deltage.. Tak for dit gode råd.. Jeg har dog også, som du vist også selv har, et indtryk af at gæster til dominans er meget mere stabile og ikke er typen der melder afbud osv.. Så jeg tænker at langt de fleste nok også læser annoncer på en mere søgende måde end den gængse mand:lol:.. Måske skulle jeg prøve det der dominans selvom jeg ikke tænker mine 150 cm er særlig faretruende.. Ej spøj til side.. Holder mig til det jeg kender til:P.. 

Det er nok kundeklientellet ja. 

Jeg er iøvrigt selv en fysisk lille kvinde - men tro mig - autoritet og magt ligger ikke i den fysiske størrelse. :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Jeg har dog også, som du vist også selv har, et indtryk af at gæster til dominans er meget mere stabile og ikke er typen der melder afbud

Naturligvis, ellers får de jo nok pisk ved næste møde..... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide de lange opslag med gode beskrivelser. Både i selve teksten og mellem linjerne får man et meget bedre billede af den pige, der står bag. Det gælder selvfølgelig især de danske piger, der alt andet lige er bedre til at give et billede af sig selv end google og pimp oversættelser. Jeg sætter pris på at danne mig et billede af pigen bag annoncen, og gider ikke bare ringe og SMS'e på noget, der alligevel ikke bliver til noget. Med en detaljeret annonce tager man en beslutning allerede inden man henvender sig til pigen. Tror at jer, der gør jer lidt umage med at fortælle lidt mere, også slipper for en masse ligegyldige henvendelser, der alligevel ikke kan bruges til noget. Så alt i alt: fortsæt med at beskrive, hvad I står for, det er god forbrugeroplysning for sådan en som mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 8.6.2020 at 09:59:

Nogen gange.. Bare nogen gange så undre jeg mig.. Eller det sker tit men sjældent er det værd at diskuterer:lol:.. 

Men ofte når jeg kigger på de kvinders annoncer som i søger viden om så tænker jeg "hvor er jeg skide glad for at jeg brugte sååå lang tid på min profiltekst når der ikke skal mere end 3 linjer til at vække interesse:lol:".. 

Sååå.. Hvad få jer til at vælge at besøge pigerne.? Det tydeligvis ikke deres profiltekst eller deres prisliste fordi halvdelen af dem der skriver på min mail har ikke engang gidet at kigge så langt:P:ph34r:.. Så hvad er det.? 

Måske mit kvindeøje er mere kritisk end mænders men jeg synes bare det allerede i de korte annoncetekster virker som om at man ikke har gidet bøvlet.. 

1. Kigger om hun er i odense, den by jeg bor i

2. Billeder

3. Tilbyder hun det jeg søger

4. Pris

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen annoncetype appellerer til alle. Så for at skrive en effektiv annonce skal den første overvejelse nok være: Hvem skal være kunde i min butik ?

Selv er jeg i det ældre segment, og ønsker man mig i butikken, er det væsentligt, at annoncen viser nogle personlighedstræk. Min overvejelse er nemlig, om GPen har potentiale som fast leverandør.

For mange i de yngre segmenter er der mere tale om impulskøb, og her vil en annonce i stil med politiets efterlysninger (højde, vægt, hår- og hudfarve, etc.) være mere effektfuld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men ofte når jeg kigger på de kvinders annoncer som i søger viden om så tænker jeg "hvor er jeg skide glad for at jeg brugte sååå lang tid på min profiltekst når der ikke skal mere end 3 linjer til at vække interesse:lol:

Jennifer, du undres, og det forstår jeg godt. Men ved du hvad... Du tiltrækker en speciel slags mænd ved at gøre dig umage med din annoncetekst, og dem skal du sætte pris på, for de er de bedste B) 

Dem du ikke tiltrækker... Dem skal du være glad for at du undgår, for de passer ikke til dig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Frodige Misser skrev, for 2 minutter siden:

Nå lader til jeg vist også lige må få gået min annonce igennem på Al:D Kort og kontant siger i altså.....bum bum...

men så vil det også være de kunder du tiltrækker - dem der er til det korte og kontante. En hurtig udløsning og så videre i "teksten:ph34r: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 19 minutter siden:

men så vil det også være de kunder du tiltrækker - dem der er til det korte og kontante. En hurtig udløsning og så videre i "teksten:ph34r: 

Ja du har helt ret....Jeg er dog temmelig meget i forvejen ( undskyld mit franske) pisse irriterede over at ingen synes at have læst min annonce inden de henvender sig....Så måske min annonce slet ikke behøver alle de ord ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Frodige Misser skrev, for 2 minutter siden:

Ja du har helt ret....Jeg er dog temmelig meget i forvejen ( undskyld mit franske) pisse irriterede over at ingen synes at have læst min annonce inden de henvender sig....Så måske min annonce slet ikke behøver alle de ord ;) 

altså jeg ved godt hvorfor og hvordan du kan ændre din annonce så de læser din tekst. Men det skal nok tages over PM - hvis du er interesseret i det selvfølgelig.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg tror det er helt lige meget hvor kort eller lang vores annonce er. Nogle mænd læser det hele og nyder at få en idé om hvad vi er til. Andre læser kun det de skal bruge. Og de sidste læser ikke engang overskriften, men ser billeder og ringer op. Så tøser, lav annoncen som I kan lide den. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen gange.. Bare nogen gange så undre jeg mig.. Eller det sker tit men sjældent er det værd at diskuterer:lol:.. 

Men ofte når jeg kigger på de kvinders annoncer som i søger viden om så tænker jeg "hvor er jeg skide glad for at jeg brugte sååå lang tid på min profiltekst når der ikke skal mere end 3 linjer til at vække interesse:lol:".. 

Sååå.. Hvad få jer til at vælge at besøge pigerne.? Det tydeligvis ikke deres profiltekst eller deres prisliste fordi halvdelen af dem der skriver på min mail har ikke engang gidet at kigge så langt:P:ph34r:.. Så hvad er det.? 

Måske mit kvindeøje er mere kritisk end mænders men jeg synes bare det allerede i de korte annoncetekster virker som om at man ikke har gidet bøvlet.. 

For mig er det en kombination

teksten er vigtig, både indhold men sandelig også hvordan den er skrevet

hvordan er pige beskrevet

billeder især er det vigtigt at de er ægte og udtrykker pigen

Ved den mindste mistanke om fake billeder er min interesse slut

Prisen er ikke så vigtig men at pige er nordisk er vigtig (krav)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 15 timer siden:

altså jeg ved godt hvorfor og hvordan du kan ændre din annonce så de læser din tekst. Men det skal nok tages over PM - hvis du er interesseret i det selvfølgelig.

Altsååå.. Let me in on the secret:ph34r::P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 9.6.2020 at 23:03:

Jeg tror det er helt lige meget hvor kort eller lang vores annonce er. Nogle mænd læser det hele og nyder at få en idé om hvad vi er til. Andre læser kun det de skal bruge. Og de sidste læser ikke engang overskriften....

Jeg tror at du har ret... Men det handler nok også om, at vi mænd er meget forskellige, og at der samtidig kan være meget forskellige bevæggrunde for et besøg...

Personligt læser jeg altid hele profilteksten, hvis jeg overvejer et besøg, og hvis det ender med at jeg også søger kontakt, så har jeg også nærstuderet profilteksten flere gange.

For mig, handler det mere om HVEM jeg skal møde, end HVAD vi skal lave... Gav det overhoved mening?

- men altså: Jeg læser hele jeres profiltekst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...