TheVoice 9413 Skrevet 13. Juni, 2020 Som i alle andre former for markedsføring har tekst og billeder også betydning ved købesex. Jeg er sådant set enig i, at man sagtens kan tiltrække gæster ved at vise lid hud og skrive 3 linier alá. Jeg elsker sex: Du vil hos mig være i fokus, og når du går derfra er du på alle måder tilfredsstillet Der findes en meget stor gruppe potentielle købere, hvor de mere dybde gående annoncer rammer ved siden af formålet. Uden at skulle lyde fordømmende, så tænker jeg på gæster med følgende kendetegn Når lysten er tilstede, skal de være nu og her (indenfor nogle timer) Deres frirum er begrænset, så når muligheden opstår, så handles der Lysten til at prøve en masse forskellige opstiger lysten til at udvikle sexen over tid (gentagne besøg) Falder kvindens udseende i ens smag, så er resten sådant set ligegyldigt Udvides annoncen teksten med nogle få linier, hvor man lige fortæller om pris, åbningstider og særydelser, så rammer man faktisk størsteparten af markedet. Så hvorfor bruge en masse tid på lange annonce tekster ? Hvis man ønsker at tiltrække en bestemt målgruppe, giver det rigtig god mening. Får man så kun henvendelser fra ens klart definerede målgruppe ? Nej, men blandt alt det man modtager, vil der også være tilpas mange henvendelser fra den type gæst man ønsker at tiltrække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 58 minutter siden: Som i alle andre former for markedsføring har tekst og billeder også betydning ved købesex. Jeg er sådant set enig i, at man sagtens kan tiltrække gæster ved at vise lid hud og skrive 3 linier alá. Jeg elsker sex: Du vil hos mig være i fokus, og når du går derfra er du på alle måder tilfredsstillet Der findes en meget stor gruppe potentielle købere, hvor de mere dybde gående annoncer rammer ved siden af formålet. Uden at skulle lyde fordømmende, så tænker jeg på gæster med følgende kendetegn Når lysten er tilstede, skal de være nu og her (indenfor nogle timer) Deres frirum er begrænset, så når muligheden opstår, så handles der Lysten til at prøve en masse forskellige opstiger lysten til at udvikle sexen over tid (gentagne besøg) Falder kvindens udseende i ens smag, så er resten sådant set ligegyldigt Udvides annoncen teksten med nogle få linier, hvor man lige fortæller om pris, åbningstider og særydelser, så rammer man faktisk størsteparten af markedet. Så hvorfor bruge en masse tid på lange annonce tekster ? Hvis man ønsker at tiltrække en bestemt målgruppe, giver det rigtig god mening. Får man så kun henvendelser fra ens klart definerede målgruppe ? Nej, men blandt alt det man modtager, vil der også være tilpas mange henvendelser fra den type gæst man ønsker at tiltrække. Spot-off! Skeln mellem annonce-teksten og profil-teksten så er "alle problemer" løst. Det er to forskellige ting som pigerne tilsyneladende ikke forstår, ellers ville de annoncer ikke fylde så meget og som de færreste orker læse. Redigeret 13. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 13. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 38 minutter siden: Spot-off! Skeln mellem annonce-teksten og profil-teksten så er "alle problemer" løst. Det er to forskellige ting som pigerne tilsyneladende ikke forstår, ellers ville de annoncer ikke fylde så meget og som de færreste orker læse. Enig i, at hvis også har en profil på en hjemmeside eller her på EG, kunne man jo sagtens have en mere deltaljeret beskrivelse og måske også flere billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 9 minutter siden: Enig i, at hvis også har en profil på en hjemmeside eller her på EG, kunne man jo sagtens have en mere deltaljeret beskrivelse og måske også flere billeder. Enig. Gør det bare enkelt for mulige kunder at købe jeres ydelser. Undgå alt mulig ligegyldigt gøgl. Vi mænd køber jo bare en udløsning. Så kort tekst med priser og ydelser og nogle naturlige billeder der viser varerne. De fyre der mangler at holde i hånd og GFE kan i sende videre til den udvidede profil og lægge 50% til prisen. Så er vi vist alle glade. Vi mænd er nemme, eller hvad? Redigeret 13. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 1 time siden: Enig. Gør det bare enkelt for mulige kunder at købe jeres ydelser. Undgå alt mulig ligegyldigt gøgl. Vi mænd køber jo bare en udløsning. Så kort tekst med priser og ydelser og nogle naturlige billeder der viser varerne. De fyre der mangler at holde i hånd og GFE kan i sende videre til den udvidede profil og lægge 50% til prisen. Så er vi vist alle glade. Vi mænd er nemme, eller hvad? Nu er der heldigvis nogle skønne mænd der ikke kun søger et hul at komme i "køber en udløsning" som du kalder det, men som er interesseret i at det skal være til fælles nydelse. Og jeg beholder med glæde min lange annoncetekst, hvis det kan jage dem væk der kun vil stikke den ind og køre den af. Jeg gør det ikke for at tjene nogle hurtige penge. Jeg vil dyrke noget lækker sex, have nogle skønne orgasmer, og nyde den mand jeg er sammen med, uden at der skal betales ekstra for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 41 minutter siden: Nu er der heldigvis nogle skønne mænd der ikke kun søger et hul at komme i "køber en udløsning" som du kalder det, men som er interesseret i at det skal være til fælles nydelse. Og jeg beholder med glæde min lange annoncetekst, hvis det kan jage dem væk der kun vil stikke den ind og køre den af. Hvem har dog skrevet noget om "et hul at komme i"? Udløsningen og vejen dertil er målet Citat Jeg gør det ikke for at tjene nogle hurtige penge. Jeg vil dyrke noget lækker sex, have nogle skønne orgasmer, og nyde den mand jeg er sammen med, uden at der skal betales ekstra for det. Så sørger du bare for flere mænd så kan du også dyrke noget mere lækker sex og få flere skønne orgasmer og nyde endnu flere lækre mænd. Redigeret 13. Juni, 2020 af Lasselarseb Fjernede for kæk formulering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, Lige nu: Hvem har dog skrevet noget om "et hul at komme i"? Udløsningen og vejen dertil er målet Så sætter du bare priserne ned så kan du også dyrke noget mere lækker sex og få flere skønne orgasmer og nyde endnu flere lækre mænd. Men det gør du jo ikke Købe en udløsning/finde et hul at komme i. Det er det samme. Hvis jeg sætter prisen ned, vil jeg netop tiltrække dem som kun er ude på at finde et hul at komme i. Og da det ikke er dem jeg ønsker at få besøg af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 7 minutter siden: Hvem har dog skrevet noget om "et hul at komme i"? Udløsningen og vejen dertil er målet Så sætter du bare priserne ned så kan du også dyrke noget mere lækker sex og få flere skønne orgasmer og nyde endnu flere lækre mænd. Men det gør du jo ikke og nok fordi det vigtigste er pengene. Så dem der ikke nyder sex har høje priser og de kvinder som opnår nydelse sammen med manden skal sætte deres priser ned. Det giver sku god mening, der er intet bedre for mændene at kneppe en luder som ikke bryder sig om det og der skal bruges en tube glidecreme bare for at få det til at glide en smule.... eller er du en af dem der hugger til i en tør kusse så det gør ondt ? Redigeret 13. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 13. Juni, 2020 Nej vi burde alle bare gøre det gratis når nu vi nyder det....Som om det er ulovligt for os at nyde vores arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 13 minutter siden: Hvem har dog skrevet noget om "et hul at komme i"? Udløsningen og vejen dertil er målet Så sætter du bare priserne ned så kan du også dyrke noget mere lækker sex og få flere skønne orgasmer og nyde endnu flere lækre mænd. Men det gør du jo ikke . Nok fordi det vigtigste er pengene. Jeg kan se du lige har tilføjet den nederste sætning efter jeg svarede. Hvis pengene var det vigtigste for mig, så var jeg på hver dag hele måneden, og jeg tog alle ind der ville besøge mig. Men da det netop ikke er det vigtigste for mig, så er jeg på nogle få dage om måneden når jeg er godt liderlig, og jeg screener mændene så det er mænd jeg tænder på der får lov at besøge mig. Jeg leger også kun de lege jeg selv tænder på, og afviser dem der vil lave ting jeg ikke er til. Jeg kunne tjene kassen på at være dominerende for jeg har fået rigtig mange henvendelser om det. Men jeg har afvist hver eneste da jeg ikke tænder på at være det. Så du har ramt helt ved siden af med din beskyldning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 35 minutter siden: Købe en udløsning/finde et hul at komme i. Det er det samme. Hvis jeg sætter prisen ned, vil jeg netop tiltrække dem som kun er ude på at finde et hul at komme i. Og da det ikke er dem jeg ønsker at få besøg af... Det må står for din egen regning den med hullet. Jeg knepper nemlig aldrig nogen når det er købesex. Det er over min grænse Jeg rettede lige den med de nedsatte priser da det emne allerede diskutteres i anden tråd og hensigten var en anden. Hensigten var at trafikken skulle øges. Beklager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 22 minutter siden: Jeg kan se du lige har tilføjet den nederste sætning efter jeg svarede. Hvis pengene var det vigtigste for mig, så var jeg på hver dag hele måneden, og jeg tog alle ind der ville besøge mig. Men da det netop ikke er det vigtigste for mig, så er jeg på nogle få dage om måneden når jeg er godt liderlig, og jeg screener mændene så det er mænd jeg tænder på der får lov at besøge mig. Jeg leger også kun de lege jeg selv tænder på, og afviser dem der vil lave ting jeg ikke er til. Jeg kunne tjene kassen på at være dominerende for jeg har fået rigtig mange henvendelser om det. Men jeg har afvist hver eneste da jeg ikke tænder på at være det. Så du har ramt helt ved siden af med din beskyldning. Jeg har ikke lavet nogen beskyldning men formuleret mig noget uheldigt. Men hvis nydelse er så vigtig så maksimer den nydelse og fjern pengene. Du kan stadig screene de besøgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 33 minutter siden: Det må står for din egen regning den med hullet. Jeg knepper nemlig aldrig nogen når det er købesex. Det er over min grænse Jeg rettede lige den med de nedsatte priser da det emne allerede diskutteres i anden tråd og hensigten var en anden. Hensigten var at trafikken skulle øges. Beklager. Hvis købesex er at gå over din grænse, hvorfor er du så på et forum for købesex? Og jeg vil ikke øge trafikken. Jeg vil kun tiltrække de mænd der tænder på det samme som mig. Jeg vælger kvalitet over kvantitet. Lasselarseb skrev, for 27 minutter siden: Jeg har ikke lavet nogen beskyldning men formuleret mig noget uheldigt. Men hvis nydelse er så vigtig så maksimer den nydelse og fjern pengene. Du kan stadig screene de besøgende. Hvorfor skulle jeg? Jeg tænder på at blive betalt for det, og nogle af de mænd jeg har mødt på denne måde har været helt fantastiske i sengen. Bedre end mange af dem jeg har mødt i mit privatliv. Redigeret 13. Juni, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 40 minutter siden: Hvis købesex er at gå over din grænse, hvorfor er du så på et forum for købesex? Og jeg vil ikke øge trafikken. Jeg vil kun tiltrække de mænd der tænder på det samme som mig. Jeg vælger kvalitet over kvantitet. Jeg har ikke skrevet at købesex er over min grænse. Citat Hvorfor skulle jeg? Jeg tænder på at blive betalt for det, og nogle af de mænd jeg har mødt på denne måde har været helt fantastiske i sengen. Bedre end mange af dem jeg har mødt i mit privatliv. Lidt refleksion over ovenstående afslører meget for den observante læser . Men det er dejligt med et varieret udvalg til rådighed for kække ungersvende. Redigeret 13. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Det giver sku god mening, der er intet bedre for mændene at kneppe en luder som ikke bryder sig om det og der skal bruges en tube glidecreme bare for at få det til at glide en smule.... eller er du en af dem der hugger til i en tør kusse så det gør ondt ? Jeg har nu aldrig kneppet en luder - ikke engang med kondom. Hvor får du det galde fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 13. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, den 8.6.2020 at 09:59: Nogen gange.. Bare nogen gange så undre jeg mig.. Eller det sker tit men sjældent er det værd at diskuterer.. Men ofte når jeg kigger på de kvinders annoncer som i søger viden om så tænker jeg "hvor er jeg skide glad for at jeg brugte sååå lang tid på min profiltekst når der ikke skal mere end 3 linjer til at vække interesse".. Sååå.. Hvad få jer til at vælge at besøge pigerne.? Det tydeligvis ikke deres profiltekst eller deres prisliste fordi halvdelen af dem der skriver på min mail har ikke engang gidet at kigge så langt.. Så hvad er det.? Måske mit kvindeøje er mere kritisk end mænders men jeg synes bare det allerede i de korte annoncetekster virker som om at man ikke har gidet bøvlet.. Kigger på ydelser, priser hvis de er der, billeder. Prøver at danne mig et billede af GP’er ud fra teksten. Mailer måske sammen med hende, hvis det er muligt. Når jeg så har mødt en, hvor det virkelig svinger, så besøger jeg hende gerne flere (mange?) gange... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 14. Juni, 2020 (edited) Hvis der står priser i en annonce, så er det da dumt at spørge efter dem på mail eller SMS. Der kan selvfølgelig være ting man ønsker, der ikke står prissat. Men en god sammensat annonce, uden for mange tillægsord og anprisninger af annoncøren, så er jeg vakt. Der må gerne være billeder på, men ikke vigtigt, da de kan fremsendes på sms, eller mail. Er der billeder på og jeg er i tvivl om de er stjålne, ikke pigen på billedet, vil jeg tjekke på div. søgemaskiner. Dukker billeder op på div. sites og det er tydeligt, at det ikke er hende man møder, ringer/skriver jeg til annoncøren og spørger om billederne er af hende man møder. Får jeg et "ja/yes tilbage, svarer jeg retur med et link til billedet fra den side jeg har fundet det på og et?. Så bliver der som regel ikke svaret tilbage og jeg slipper for at blive snydt. Jeg besøger 1 hvis billeder ikke er hendes, men tæt på. Jeg kender nu årsagen til at hun ikke bruger egne billeder og kender hende som det sødeste væsen. Har sagt til hende, fortæl det ikke er dig på billederne, men modelbilleder der i høj grad ligner. Hvis der er link til en hjemmeside, gider jeg ikke bruge flere klik, før jeg kan læse om og se billeder af hende. Hvorfor ikke bare linke direkte til siden med tekst og billeder. Det skal jeg fx på trådstarters website. I din profil står der "Besøg mit website" Når jeg klikker, kommer jeg til hovedsiden. Derefter skal jeg klikke på "pigerne", så skal jeg finde dit navn og klikke på det, før du kommer frem. For mig virker det mere som en reklame for stedet end for dig selv. Det er selvfølgelig også fint, hvis du er ejer/bestyrer af stedet. Du kan bare sætte link direkte ind, som fører til beskrivelsen af dig som her: http://romantica.dk/profil.php?id=24 Måske er det noget teknisk herinde der gør, at du ikke kan det? Redigeret 14. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
m39cph 25 Skrevet 14. Juni, 2020 For mig er længden på teksten uden betydning. Indholdet er det vigtigste, og jeg læser gerne en lang tekst. Indrømmet, jeg er ikke quickie-typen - og jeg går hurtigt forbi annoncer, som på få - og dårligt skrevne linier - kun lister vilkår og priser. Jeg er derimod typen, som allerhelst vil besøge en pige, der ser ud til at have en spændende eller charmerende personlighed . Derfor er indholdet - og ikke længden - i teksten vigtig for mig. En god tekst kan fortælle meget om afsenderen, som ikke kan ses på et foto. (Fotos er selvfølgelig vigtige, men de ofte også ret upålidelige.) Jeg ville skrive den tekst der føles rigtig - uden alt for mange overlæg. Som andre også har skrevet, så tiltrækker den rigtige tekst også den rigtige kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 14. Juni, 2020 (edited) Pophair skrev, for 3 timer siden: Hvis der står priser i en annonce, så er det da dumt at spørge efter dem på mail eller SMS. Der kan selvfølgelig være ting man ønsker, der ikke står prissat. Men en god sammensat annonce, uden for mange tillægsord og anprisninger af annoncøren, så er jeg vakt. Jeg kan kun tilslutte mig. Kort og præcist tekst og gem resten til profilen og til dem der gider læser det. Står priser ikke i annoncen er for mig et tegn på at de er til forhandling. Har jeg interessen for damen så går jeg til den og får prisen ned til et for mig passende niveau (lykkes ikke altid men næsten)! Det samme hvis priser er "for høje" - dvs. ikke afspejler det der præsenteres i annoncen. Citat Du kan bare sætte link direkte ind, som fører til beskrivelsen af dig som her: http://romantica.dk/profil.php?id=24 Måske er det noget teknisk herinde der gør, at du ikke kan det? Måske det er besværligt fra en mobiltelefon. Men pointen er vel at de piger skal have styr på deres egen præsentation og bl.a. bruge vellignende billeder. Redigeret 14. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 21. November, 2021 JenniferRomantica skrev, den 8.6.2020 at 12:31: Jeg havde den bedste jul ever i branchen det år jeg startede en adventskalender med selfies. Ja det var hyggeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg