Hop til indhold
M-Nielsen

MarGo i Hampen

Recommended Posts

jeg var forleden dag forbi hende ☺ blev da godt nok glad på mere end en måde for det var den pige der var på billederne som rent faktisk var der☺ så der var ikke noget fotoshop der. Nå men bestille en blandet coktail med gensidig fransk og dansk til 800 for ca 20 min og det startede sådan set godt da hun begynte med det franske på mig hun kan sutte pik og kigge en i øjnene så det er det hele værd :) så blev det min tur til at smage lidt på vinen :) no finger sage hun :(men der gik ikke lang tid inden hun skubbede mine finger. Der ned :D kunne virklig mærke hvor våd hun blev det var sku lækkert :) og ja til sidst hvor fra ?? Bag fra :D:)hun er virklig en rigtig sød og nærverende pige lige sådan en man drømmer om der hjemme helt sikkert et besøg værd:)            kan ikkefinde ud af det med link men langbjergvej hampen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
M-Nielsen skrev, for 59 minutter siden:

et var sku lækkert :) og ja til sidst hvor fra ?? Bag fra :D:)hun er virklig en rigtig sød og nærverende pige lige sådan en man drømmer om der hjemme helt sikkert et besøg værd:)            kan ikkefinde ud af det med link men langbjergvej hampen:)

image.png.3bb0c11f6fd9c731fca62e0e43eb9083.png

image.png.ff4e76df1d8a554790718ffa65e05036.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, den ‎08‎-‎06‎-‎2020 at 21:15:

image.png.3bb0c11f6fd9c731fca62e0e43eb9083.png

image.png.ff4e76df1d8a554790718ffa65e05036.png

Tak vil jeg prøve en anden gang er bare ikke ret god til det her pc sjov bedre til noget andet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...