Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg besøgt Lulu 3 gange så her kommer en kort anmeldelse. Lulu er meget smukkere I virkeligheden end hendes billeder i annoncen og hvilke smukke øjne denne pige har. Guderne har skænket hende en killer body og hendes gluteus Maximus er i en kaliber for sig selv. Jeg har haft nem og hurtig kommunikation med Lulu alle de gange jeg har besøgt hende.

Som en fast tradition går jeg ikke i detaljer med selve agten men har lige været nød til at sove på denne oplevelse før denne anmeldelse og det skyldes at den var så intens og fuld af passion. Lulu er så fantastisk så det er næsten umuligt at sætte ord på og jeg har gået i flere dage med et kæmpe smil på læben. Lulu er så smuk, køn, nærværende så man glemmer tid og sted. Min varmeste anbefalinger og hende må jeg klart besøge igen. Vi havde også en hyggelig samtale efter agten, hvilket var en perfekt afslutning på et vidunderligt besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi

Jeg besœgte hende i går. Hunner ikke max GFE imvho meeen der var fuld power pã fra mig i hele tidsrummet og hun var på!

En anbefaling fra mig

Pigen 9

Stedet 8

Service 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lulusexyy skrev, for 8 timer siden:

Thank you for the nice words :wub:

You are welcome :) pretty eyes :) looking so much forward to see you again:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mackan

Är hennes bilder rättvisande? Hon verkar vanvettigt sexig, speciellt bild nummer 5 är ju sanslöst sexig:wub::wub:<3 Mumsfilibabba!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Fish123 wrote on June 10, 2020 at 8:39 am:

100% agree. She is definitely worth a visit. 

Thank you :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest shure

Oh Lulu :wub: so beautiful. Had a wonderful time With you. When are you leaving? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lulusexyy
shure skrev, for 2 timer siden:

Oh Lulu :wub: so beautiful. Had a wonderful time With you. When are you leaving? 

Thank you my dear :wub:

I go back to home next weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lulusexyy
Mackan skrev, 1 time siden:

And hopefully be back in July:x?!?

Yeess :D<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...