Guest Indiske Devina Skrevet 9. Juni, 2020 Jeg har tænkt meget over ordet at købe. Købesex, sælger sex, sælge sin krop osv. Er det bare mig eller er det ikke et forkert begreb? Hvis du køber noget, er det noget du kan beholde til dig selv for altid. Eller låne det ud til venner eller endda sælge det videre. Så når der bliver skrevet jeg købte en gp i går, er hun der så stadig? Hænger hun nu på din væg eller står på din hylde? Så vidt jeg ved må man ikke købe folk? Derfor genere det mig også når folk skriver " hvad sælger du?" Jeg har sådan lyst til at skrive " tja jeg har da nogle gamle cd'er liggende et sted interreseret?" Vi gp'er er ikke en vare du kan købe eller retunere eller sælge videre. Så hvorfor siger man at man køber sex og sælger sin krop? Går det ikke mere ud på at man lejer eller leaser( jeg er ikke sikke på hvordan det staves) sex? Hvis du lejer eller leaser noget er det kun for noget tid, og det skal afleveres tilbage i samme stand som man fik det i. Det er kun noget du har lejet til dig selv, så du har ansvaret for det. Måske skulle det hedde lej en smuk ung kvinde i et hvis antal tid. Hun tilbyder det og det. Eller måske er det også forkert? Hvad kan man ellers kalde det? Få en dyr date med mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 9. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 33 minutter siden: Købesex, sælger sex, sælge sin krop osv. Er det bare mig eller er det ikke et forkert begreb? Den har været oppe og vende mange gange. Jeg tror nok konsensus er, at hvis begge parter har styr på deres shit, så køber man "en seksuel ydelse", hverken mere eller mindre. Mere intimt end frisørens ydelser, men lidt derhenad. Men grænserne skrider nemt i intime sammenhænge og det kan give bagslag, men det gælder begge veje. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 9. Juni, 2020 Det er fuldstændig korrekt, det du skriver. Men jeg køber jo en seksuel ydelse af kvinden, og dermed har jeg fået opfyldt et behov. Det ville jo være slaveri, hvis jeg købte kvinden for at få seksuelle ydelser. Det er vigtigt at distancere de to. Og så vidt jeg ved, er slaveri ganske enkelt ulovligt. Derfor er visse kvinder også et automatisk turn-off for mig, da de kan være offer for menneskehandel. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 9. Juni, 2020 Jeg er helt enig i, at meget af sprogbrugen i "folkemunde" omkring hvad samfundet definerer som prostitution er misledende. Nogle af dine egne eksempler er rammende. En GP sælger ikke en vare, derfor er det gamle udtryk at "sælge sin krop" helt misledende. Men en meget stor del af den traditionelle markedsøkonomi består ikke af køb og salg af varer, men af køb og salg af "tjenester" ( som det er defineret på dansk bogholdsprog), altså services. En GP sælger services, ikke varer. Derfor er det vel OK fortsat at tale om sexkøb, altså i betydningen services, ikke varer? Det synes jeg er noget mere rammende end at tale om at en GP "udlejer sin krop". Det gør du forhåbentlig ikke! Din krop er stadig din hele tiden, og du har ret til at bestemme over den, mens du sælger seksuelle services. Håber ikke jeg fornærmer nogle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Der er ingen der køber min krop. Og spørger nogle om det, så får de det at vide ligeud. De betaler mig for min tid. Jeg bestemmer hvad vi laver i den tid. At jeg så altid er liderlig når jeg er på, så jeg ikke kan holde fingrene for mig selv, det er jo heldigt for dem. Redigeret 9. Juni, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 9. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 timer siden: Hvis du køber noget, er det noget du kan beholde til dig selv for altid. Når man køber ydelser, fornøjelser, oplevelser, rejser m.v. så kan du jo beholde minderne kvit og frit så længe du kan huske dem. Det er jo ikke GP´en, rejsebureauet, Tivoli osv man køber men en oplevelse. Så.... der er ikke noget forkert i begrebet købesex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Louie De Palma skrev, for 2 timer siden: Den har været oppe og vende mange gange. Jeg tror nok konsensus er, at hvis begge parter har styr på deres shit, så køber man "en seksuel ydelse", hverken mere eller mindre. Mere intimt end frisørens ydelser, men lidt derhenad. Men grænserne skrider nemt i intime sammenhænge og det kan give bagslag, men det gælder begge veje. Jeg syns ikke rigtig det besvare mit spørgsmål. Ved en frisør køber du stadig noget som du tager med hjem. Du får forhåbelig ikke noget med hjem fra en gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 udinaturen skrev, for 1 time siden: Det er fuldstændig korrekt, det du skriver. Men jeg køber jo en seksuel ydelse af kvinden, og dermed har jeg fået opfyldt et behov. Det ville jo være slaveri, hvis jeg købte kvinden for at få seksuelle ydelser. Det er vigtigt at distancere de to. Og så vidt jeg ved, er slaveri ganske enkelt ulovligt. Derfor er visse kvinder også et automatisk turn-off for mig, da de kan være offer for menneskehandel. Jeg er ikke helt enig, om det er kvinden eller hendes ydelser du køber høre det sammen. Så er det vel en form for slaveri. Men du kan enten købe/leje min tid:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 autobahn skrev, for 1 time siden: Jeg er helt enig i, at meget af sprogbrugen i "folkemunde" omkring hvad samfundet definerer som prostitution er misledende. Nogle af dine egne eksempler er rammende. En GP sælger ikke en vare, derfor er det gamle udtryk at "sælge sin krop" helt misledende. Men en meget stor del af den traditionelle markedsøkonomi består ikke af køb og salg af varer, men af køb og salg af "tjenester" ( som det er defineret på dansk bogholdsprog), altså services. En GP sælger services, ikke varer. Derfor er det vel OK fortsat at tale om sexkøb, altså i betydningen services, ikke varer? Det synes jeg er noget mere rammende end at tale om at en GP "udlejer sin krop". Det gør du forhåbentlig ikke! Din krop er stadig din hele tiden, og du har ret til at bestemme over den, mens du sælger seksuelle services. Håber ikke jeg fornærmer nogle. Men det er da mere min tid du betaler for ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, 1 time siden: Der er ingen der køber min krop. Og spørger nogle om det, så får de det at vide ligeud. De betaler mig for min tid. Jeg bestemmer hvad vi laver i den tid. At jeg så altid er liderlig når jeg er på, så jeg ikke kan holde fingrene for mig selv, det er jo heldigt for dem. Nemlig det er det jeg vil frem til. Men hvad kalder man det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 58 minutter siden: Når man køber ydelser, fornøjelser, oplevelser, rejser m.v. så kan du jo beholde minderne kvit og frit så længe du kan huske dem. Det er jo ikke GP´en, rejsebureauet, Tivoli osv man køber men en oplevelse. Så.... der er ikke noget forkert i begrebet købesex. Du køber jo stadig biletten. Den kan du jo beholde og tage med dig hjem. Ved fornøjelser og oplevelser køber man også tit noget til familien og ting til at stille frem så alle kan se det. Det samme med ferier. Det kan du jo ikke med os:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 902 Skrevet 10. Juni, 2020 Når jeg køber sex . Så betaler jeg for flere ting : Jeg er fri for at sidde og snakke en pige efter munden i håb om at det ender med et eller andet... , jeg er fri for at skulle kunne læse alle mulige signaler , der fortæller om hun har lyst eller ej, jeg er fri for at gå og huske på mærkedage og den slags, og så er jeg fri for et langt forspil og et langt efterspil , når hovedakten er forbi . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 3 timer siden: Jeg syns ikke rigtig det besvare mit spørgsmål. Ved en frisør køber du stadig noget som du tager med hjem. Du får forhåbelig ikke noget med hjem fra en gp Jeg håber da i stor stil at de mænd som er i mit selskab, får en masse med hjem. Jeg har et ønske om at de har gode frække minder med hjem, en god fornemmelse i kroppen. At jeg kan få dem til at være tilfredse og veltilpasse, gerne en smule trætte og en lyst til at mødes med mig igen. Hvorfor er dette emme så vigtigt for dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg håber da i stor stil at de mænd som er i mit selskab, får en masse med hjem. Jeg har et ønske om at de har gode frække minder med hjem, en god fornemmelse i kroppen. At jeg kan få dem til at være tilfredse og veltilpasse, gerne en smule trætte og en lyst til at mødes med mig igen. Hvorfor er dette emme så vigtigt for dig? Jeg mener noget fysisk du kan få med dig hjem.:) Det er vigtigt fordi nogen misforstår hvad det her handler om. De tror lige præcis at de har købt en kvinde. Og at det betyder at de ejer hende, lige efter at de har betalt. Og kan bruge hende som de vil. De er ligeglad med hvad hun vil og hvad hun føler for hey de har jo betalt, så er hun jo bare en genstand for dem. Og derfor prøver de også at gøre ting hun ikke engang skriver at hun tilbyder og selvom at der bliver sagt nej, forsætter han. Og noget der skulle være dejligt og intimt ender i en slåskamp til sidst indtil man har smidt ham ud. Derfor skriver jeg denne tråd. Vi er ikke bare en ting og vi skal behandles med respekt. Der er ingen der køber os og vi bliver for den da heller ikke solgt. De køber vores tid. Og vi snakker med dem om hvad de kunne tænke sig i den tid. Og vi giver dem kun det vi tilbyder. Håber det giver mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 8 timer siden: Jeg har tænkt meget over ordet at købe. Købesex, sælger sex, sælge sin krop osv. Er det bare mig eller er det ikke et forkert begreb? Hvis du køber noget, er det noget du kan beholde til dig selv for altid. Eller låne det ud til venner eller endda sælge det videre. Så når der bliver skrevet jeg købte en gp i går, er hun der så stadig? Hænger hun nu på din væg eller står på din hylde? Så vidt jeg ved må man ikke købe folk? Derfor genere det mig også når folk skriver " hvad sælger du?" Jeg har sådan lyst til at skrive " tja jeg har da nogle gamle cd'er liggende et sted interreseret?" Vi gp'er er ikke en vare du kan købe eller retunere eller sælge videre. Så hvorfor siger man at man køber sex og sælger sin krop? Går det ikke mere ud på at man lejer eller leaser( jeg er ikke sikke på hvordan det staves) sex? Hvis du lejer eller leaser noget er det kun for noget tid, og det skal afleveres tilbage i samme stand som man fik det i. Det er kun noget du har lejet til dig selv, så du har ansvaret for det. Måske skulle det hedde lej en smuk ung kvinde i et hvis antal tid. Hun tilbyder det og det. Eller måske er det også forkert? Hvad kan man ellers kalde det? Få en dyr date med mig? @Indiske Devina ja egentlig et underligt udtryk, men jeg tænker det sådan at jeg køber lidt af din tid, får en fantastisk oplevelse og gode minder med hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 1 minut siden: @Indiske Devina ja egentlig et underligt udtryk, men jeg tænker det sådan at jeg køber lidt af din tid, får en fantastisk oplevelse og gode minder med hjem. Lige præcis tak:) du køber min tid og vi har det forhåbeligt fantastisk sammen:) men du køber ikke mig som sådan:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 10. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, for 6 timer siden: Jeg syns ikke rigtig det besvare mit spørgsmål. Ved en frisør køber du stadig noget som du tager med hjem. Du får forhåbelig ikke noget med hjem fra en gp Hvad tager man med hjem fra en frisør? jeg tager ikke mit afklippede hår med hjem, hos en GP får du minderne med hjem, jeg kan stadig huske nogle oplevelser der ligger flere årtier tilbage, og dem vil jeg kunne huske resten af mit liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Final Cut skrev, for 31 minutter siden: Hvad tager man med hjem fra en frisør? jeg tager ikke mit afklippede hår med hjem, hos en GP får du minderne med hjem, jeg kan stadig huske nogle oplevelser der ligger flere årtier tilbage, og dem vil jeg kunne huske resten af mit liv. Et nyt look:) evt nogle produkter:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Helt grundlæggende er der tale om levering af en tjenesteydelse. Hvor sexkunden (realkreditor/pengedebitor/køber) betaler for den sexuelle ydelse, hvor den prostituerede(realdebitor/pengekreditor/sælger) præsterer den pågældende modydelse. Hvorfor det korrekte spørgsmål bør være, hvilke ydelser, der leveres. I forhold til ordet “sexkøb” og lignende, så er der, begrebsmæssigt, intet forkert. Men jeg synes dog, at det er en smule negativt ladet. Det skyldes nok det divergerende syn, der er på denne branche. Redigeret 10. Juni, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
solman174 23 Skrevet 10. Juni, 2020 Jeg kan tage muligvis duften af dig, oplevelsen af dig, smagen af dig m.m. hjem med mig. Vi kan muligvis huske et kys eller en sanselig oplevelse som vi altid husker og længes efter. når man nævner at købe tid, for mig virker maskinelt. i går betalte jeg nogle timer for at en ordne min have. Jeg håber at være sammen med dig give mig en sanse oplevelse og måske jeg bilder mig også … at det er gensidigt! eller måske er jeg naiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 10. Juni, 2020 I mine øjne køber man ikke kvinden, men man køber den konkrete ydelse, der jo oftest er sex. Derfor kan man godt snakke om købesex i mine øjne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Hej Da jeg var yngre jeg har købt tid hos GP, det var ikke følelser i "indkøb" i dag jeg vælge ydelse med omhu, vælge en GP som kan giver mig mere end bum bum, måske derfor jeg har kun par GP som er fast booket, i dag jeg "belønner" den tid som de giver mig, ja jeg ved godt for noget det er det samme, men for mig er større forskel, for par år siden har haft en fast GP som vi fik fantastisk tid sammen , desværre hun er stoppet med arbejde, faktisk hun har fortællet mig om EG ( for F..... hvor jeg savner hende) , i dag er for mig vigtigt at en GP giver mig mere end sex ( jeg bliver åbenbart gammel ) I/Vi danskere har et ord som kan ikke findes i andre sprog, HYGGE, fuc... hvor jeg elsker den utrykt HYGGE HYGGE, den er fantastisk og unikke , så i dag jeg belønner hygge tid med min GP. Ønsker alle jer en god dag og masser HYGGE Sebmus Redigeret 10. Juni, 2020 af Sebmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Indiske Devina skrev, for 7 timer siden: Jeg syns ikke rigtig det besvare mit spørgsmål. Ved en frisør køber du stadig noget som du tager med hjem. Du får forhåbelig ikke noget med hjem fra en gp Jeg håber da at dine kunder får en oplevelse med dem hjem. Redigeret 10. Juni, 2020 af Visti-Vistisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 10 minutter siden: Jeg håber da at dine kunder får en oplevelse med dem hjem. Det håber jeg skam også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 10. Juni, 2020 solman174 skrev, for 57 minutter siden: Jeg kan tage muligvis duften af dig, oplevelsen af dig, smagen af dig m.m. hjem med mig. Vi kan muligvis huske et kys eller en sanselig oplevelse som vi altid husker og længes efter. når man nævner at købe tid, for mig virker maskinelt. i går betalte jeg nogle timer for at en ordne min have. Jeg håber at være sammen med dig give mig en sanse oplevelse og måske jeg bilder mig også … at det er gensidigt! eller måske er jeg naiv? Det er selvfølig rigtig. Man får en dejlig oplevelse håber jeg:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg