Hop til indhold
Sweex2

Urealistisk tid til at svare på besked?

Recommended Posts

I dag bestilte jeg tid hos en ubeskrevet gp. Jeg bestilte tid kl 13.00 til kl 14.00. Den første besked svarede hun på, inde for 5 min. Så skrev vi lidt frem og tilbage og aftalen var i hus Ca 13.10 

Jeg sætter mig ud i bilen og sætter Google maps mod rødovre. Stopper undervejs for at hæve penge og sætter mig ind og kører videre. Efter 200 meter dukker en besked op på skærmen. Jeg aflyser, fordi du ikke svarede. What, hvad gik det ud på? Jeg går ind i indbakken og ser at hun havde sendt en besked præcist mens jeg var ude for at hæve penge, hvor hun spørger om jeg stadig kommer. Det var 20 min efter vi havde lavet aftalen, som først var om 30 min. 2 min senere, altså stadig mens jeg hæver penge, kommer der et spørgsmålstegn. Og 2 min senere kom så den besked hvor hun aflyser. 

WTF:huh: så 5 min. Giver hun til at svare tilbage, ellers så er der aflyst... Jeg skriver at jeg er på vej og det er useriøst at give mig 5 min til at svare, når vi lige har lavet aftalen 20 min for inden. 

Hun skriver så at hun er blevet brændt af flere gange og hun ville ikke tage nogen chancer, da en anden havde henvendt sig også og hun ville ikke miste begge kunder. 

Er det kun mig der syntes det virker useriøst at give 5 min varsel eller forventer pigerne at du sover med telefonen i hånden, fra du har lavet aftalen til du stikker den ind? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 6 9

Del gerne hvem hun er, så vi andre ikke spilder vores tid, tror hun man kan skrive sms imens man kører bil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
6 9 skrev, for 2 minutter siden:

Del gerne hvem hun er, så vi andre ikke spilder vores tid, tror hun man kan skrive sms imens man kører bil?

Jeg venter lige og hører om de andre lyserøde mener det er standard opførsel. Jeg vil ikke ødelægge hendes forretning, hvis jeg er galt på den. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 6 9
Sweex2 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg venter lige og hører om de andre lyserøde mener det er standard opførsel. Jeg vil ikke ødelægge hendes forretning, hvis jeg er galt på den. ;)

Jeg skrev også kun du skulle dele for at bekræfte at det er for langt ude at bede om bekræftelse igen og igen.

Hvis jeg bestiller dagen før til en morgen tid, hvilket sker, så bekræfter jeg om morgenen om så det 1 eller 3 timer før så det det.

anyway du fik aflyst tiden, vil du prøve igen eller har du droppet hende for good?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 11 minutter siden:

Ligefrem standardopførsel kan man vel ikke kalde det, men det viser tydeligt hvor vigtigt det er som pige, at have styr på hvordan man laver aftaler og hvordan man kommunikerer det ud til kunderne.

Hos mig skal man fx bekræfte aftalen pr sms på dagen inden kl 9, så får man en sms retur med info, derefter hører man ikke mere fra mig, før man står der. Og bestiller man på dagen, aftaler vi bare et tidspunkt, hvor jeg naturligvis forventer at gæsten dukker op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg laver aftalen og så beder jeg min gæst bekræfte på dagen indenfor x klokslet og er det en aftale samme dag indenfor kort tid laver jeg aftalen og forventer ikke min gæst skal Sms mig i tide og utide men bare når han er fremme hvor jeg svarer han bare skal ringe på. Kunne ikke forestille mig at gæster som regel har tid til at Sms hele tiden og det er jo ikke en penneven vi søger :-) 

Så en meget kedelig / trist opførsel af en GP

Del dette indlæg

Link til indlæg
6 9 skrev, for 23 minutter siden:

anyway du fik aflyst tiden, vil du prøve igen eller har du droppet hende for good?

Jeg dropper hende sku. Mit liv er for kort til noget så useriøst. Uanset om det er normal praksis. Jeg har lavet det her i 3+ år og jeg orker ikke længere det der drama pis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er ikke god :( Jeg oplever desværre også ofte at blive brændt af, men derfor skal man jo ikke tage sorgerne på forskud. Alle får en chance og jeg aflyser selvfølgelig ikke en tid selvom manden ikke svarer. Hvis han kører bil kan han jo ikke svare alligevel. Dem der brænder mig af uden at give besked bliver selvfølgelig blokeret. Så skal jeg ikke spilde tid på dem igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg laver kun aftaler via opkald . Booker de dagen før skal de skrive inden en vis tidsrum før vores aftale. De får oplyst et sted de skal holde og ringe mig op 5 min før aftalen for adressen. Høre jeg ikke noget sender jeg lige en besked om hvor langt han er. Høre jeg intet den næste halve time bliver han blokeret eller gemt som useriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Normalt så plejer vi (på klinik) at bede om at man bekræfter på dagen hvis man har booket  i dagene op til vagten.. Er det imens jeg sidder på vagten hvor gæsten ikke har mulighed for at bekræfte så venter jeg måske i alt 10 min hvis der står en ved døren.. Medmindre gæsten har ringet og sagt at han blev forsinket selvfølgelig.. Selvom det nogen gange brænder ens egne fingre.. 

Havde en bruger herinde der skrev til mig i pb og bookede en tid så jeg skrev ham på.. Så skrev han så at han ville blive forsinket og jeg tænkte "fair nok" jeg lader være med at booke andre ind selvom 2 ringede for at få den tid.. Han skrev så igen at han blev forsinket og jeg ventede igen og afviste 2 indtil han skrev at han kunne være der klokken 01.40 hvilket er 20 min før luk.. Jeg mistede 5000 den dag.. Og han kom så heller aldrig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Nu besøger jeg ikke udenlandske piger så ofte, men når jeg er i KBH eller da jeg boede der, var det ofte at hvis man ikke svarede prompte med det samme på deres besked begynder de at kime ens tlf ned med opkald og beskeder.

Tror ikke det er noget du oplever ved danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

...nu kommer resultatet af man kun har gået 3 år i skole, hold da kaje det er for viderkommende….fatter ikke i gider bruge tid på det cirkus, bruger heldigvis ikke tidsbestilling, for kan ikke lige fredag kl 15.22 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

Der er ikke en masse der har spurgt om det, der er en. Og svaret findes længere oppe i tråden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Have jeg en aftale kl 13 og en anden også ville kl 13. 

Sagde jeg til nr 2 som det er at, jeg har en aftale der, du er velkommen til at været tæt på min adr og ringe/sms om min aftale kom, svare jeg ikke retur er jeg ledig kl 14:15. 

Så har jeg evt en bagup hvis nr 1 udebliver. Nogle vælger denne mulighed og ringer på aftalt kl tid. Nogle har ikke mulighed pga deres videre program. Men det er ærlighed og respekt for første aftale og de fleste kommer til aftalen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Ligesom de andre skal man også bekræfte sin aftale her.

Jeg skriver det i smsen hvornår det skal bekræftes og giver kunden ca 5 min plus bekræftelse tiden til at bekræfte. Hvis han ikke gøre det bliver tiden aflys og han bliver blokeret, medmindre at han aflyser inden:)

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 10.6.2020 at 14:30:

What, hvad gik det ud på?

Pisseirriterende, har også prøvet at lave en aftale fx under en time senere og så skulle svare på flere spørgsmål om jeg stadig kommer. Typisk mens jeg er på vej, så det af trafikssikkerhedsmæssige grunde er umuligt at svare. Det føles som et lotteri, om hun dropper aftalen eller tager en anden ind i de situationer.

Jeg kan godt forstå man ikke vil brændes af, men man burde også kunne regne ud, at det ikke altid er muligt at svare prompte, når man er på vej.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...