Hop til indhold
møgsvinet

Århus - fuld pakke

Recommended Posts

Hvor i Århus får man den bedste pakke lige for tiden? Massagen skal gerne være hæderlig som minimum, pigen pæn, slank og ikke alt for gammel, tilbyde fuld pakke - og helst nyde det ...

Har været lidt væk fra gamet så er ikke rigtigt så meget med i hvad der "rykker" for tiden ...

Synes at kunne forstå at Siam på Jyllands Allé er lukket, er det korrekt?

Hvordan står det til med Wee/Laksamun? Synes jo også der er flere indikationer på at hun er kørt helt sur i det og er ved at lukke/har lukket ...

Hvordan ser det ud med Jordbrovej? Var en overgang på et af stederne der, kan ikke huske om det var den der hed Relax eller om det var den anden ... kan bare huske at man trådte nogle trin ned og så kom ind i en gang hvor der var to lukkede rum og så var der køkken med gennemgang til toilet/bad ... Sidst jeg var der var der en rigtig smuk og sød ung pige der hed Day ... nogen der ved om hun stadig er der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom da lige til at tænke på Exotic ... http://www.exoticmassage-aarhus.dk/ har haft både en rigtig god og så en lidt kedelig oplevelse der .... Var der da den lå i en kælder ved Harmonien, men kan da huske noget med at den flyttede ... var det til Oddervej? nogen der har den nye adresse på stedet? Synes ikke lige jeg kunne se det på hjemmesiden - men måske bare mig der er blevet blind ...

Men nogen der har været der fornyligt og ved hvad piger der er på stedet for tiden? (beskrivelse af udseende og evner - både til massage og det efterfølgende - hjælper mere end bare navne)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du får bedst svar ved at læse anmeldelser jylland thai. Jordbrovej. Det er Asian du tænker på. Kedeligt sted sidst jeg var der for godt en måned siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kom da lige til at tænke på Exotic ... http://www.exoticmassage-aarhus.dk/ har haft både en rigtig god og så en lidt kedelig oplevelse der .... Var der da den lå i en kælder ved Harmonien, men kan da huske noget med at den flyttede ... var det til Oddervej? nogen der har den nye adresse på stedet? Synes ikke lige jeg kunne se det på hjemmesiden - men måske bare mig der er blevet blind ...

Men nogen der har været der fornyligt og ved hvad piger der er på stedet for tiden? (beskrivelse af udseende og evner - både til massage og det efterfølgende - hjælper mere end bare navne)

Hedder Isaan nu og er flyttet til Oddervej hvor LEK lå før. Lidt efter bedemanden tæt på pølsevognen.

Se min anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får bedst svar ved at læse anmeldelser jylland thai. Jordbrovej. Det er Asian du tænker på. Kedeligt sted sidst jeg var der for godt en måned siden.

Har læst lidt, men synes ikke jeg finder noget helt spændende og brugbart af nyere dato ... der er jo ofte en del udskiftning på nogle af thaistederne så anmeldelser der er mere end nogle få uger gamle kan jo tit været forældede ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
.... Hedder Isaan nu og er flyttet til Oddervej hvor LEK lå før. Lidt efter bedemanden tæt på pølsevognen
Fnis ... sex, bedemænd og pølser. Det var ligegodt en morsom, men sikkert utilsigtet sammenstilling :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har læst lidt, men synes ikke jeg finder noget helt spændende og brugbart af nyere dato ... der er jo ofte en del udskiftning på nogle af thaistederne så anmeldelser der er mere end nogle få uger gamle kan jo tit været forældede ...

På de anmeldte steder e de ikke den store udskiftning.

NN Hedemannsgade Mali er gode steder pt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fnis ... sex, bedemænd og pølser. Det var ligegodt en morsom, men sikkert utilsigtet sammenstilling :lol::lol::lol:

Ikke helt uden bagtanke, nej. Glad for du greb den "pølsen" i luften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...