Guest Christina ssbbw Skrevet 11. Juni, 2020 Hvis man laver en aftale med mig forud for dagen, så skal man bekræfte den på dagen om formiddagen. Det har gjort at jeg har færre der udebliver. Men engang imellem sker det, og man føler sig så dum når man har afvist andre. Der er ikke andet at gøre end at blokere nummeret. Så kan de i det mindste ikke gøre det igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 Hvis det var mig som var blevet brændt af, så ville jeg ringe personen op, indtil jeg fik fat i vedkommende også selvom han var gift el ej, og sige det er bare ikke ok kammerart, så kan det være han kan lære det til en anden gang. Men som jeg tidligere skrev, så sker det også at os sex købere bliver brændt af, oftere en mange tror, det kan feks være at de udenlandske piger over booker, da de bare skal ha kunder i biksen, skete så sent som i går for mig, endda af en meget populær pige, ude fra anmeldelser herinde fra . Hun er strøget af min liste for ever . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Afbrændere/tidsrøvere findes i mange former. Det er ikke bare dem der aftaler en tid, og så hører man ikke mere. Dem der skriver vil gerne mødes, men der sker ikke mere. Mænd der vil mødes gratis. Mænd der fortæller i detaljer hvad de har oplevet hos andre. Mændene der skriver en pb hvad de søger hos én pige - jeg er da pisse ligeglad. Jeg er ikke bordelmutter der formidler kontakt. Jeg bliver sku så træt af børnehavebarn, der ikke har lært at holde en aftale. Redigeret 11. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 22 minutter siden: Afbrændere/tidsrøvere findes i mange former. Det er ikke bare dem der aftaler en tid, og så hører man ikke mere. Dem der skriver vil gerne mødes, men der sker ikke mere. Mænd der vil mødes gratis. Mænd der fortæller i detaljer hvad de har oplevet hos andre. Mændene der skriver en pb hvad de søger hos én pige - jeg er da pisse ligeglad. Jeg er ikke bordelmutter der formidler kontakt. Jeg bliver sku så træt af børnehavebarn, der ikke har lært at holde en aftale. Hold kæft hvor jeg godt kan forstå dig, indimellem får man den tanke at de sidder og spiller den af samtidig og får tilfredsstillelse af det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) LoveThaiMassage skrev, for 6 minutter siden: Hold kæft hvor jeg godt kan forstå dig, indimellem får man den tanke at de sidder og spiller den af samtidig og får tilfredsstillelse af det . Der har været flere som samtidig sender pik billeder eller slutter med sætningen - var det også godt for dig skat? Redigeret 11. Juni, 2020 af Nemtøs Manglede et ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Der har været flere som samtidig sender pik billeder eller slutter med sætningen - var det også for dig skat? Der er vist nogen der trænger til et godt knald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Der er vist nogen der trænger til et godt knald Jeg tvivler sku stærkt på at de der skriver til mig søger noget irl. De vil bare hive lidt i deres tissetrold eller også er jeg bare et knap så godt knald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Der har været flere som samtidig sender pik billeder eller slutter med sætningen - var det også godt for dig skat? jøses, det er sku sygt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden: jøses, det er sku sygt. Pikke der er fotoredigeret til mega monster størrelse - sammen med besked om man kan tage en kæmpe pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 1 time siden: Hvis det var mig som var blevet brændt af, så ville jeg ringe personen op, indtil jeg fik fat i vedkommende også selvom han var gift el ej, og sige det er bare ikke ok kammerart, så kan det være han kan lære det til en anden gang. Og så laver han en anmeldelse herinde og så ens forretning fucked... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden: Og så laver han en anmeldelse herinde og så ens forretning fucked... DØD VED KØLLE 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Pikke der er fotoredigeret til mega monster størrelse - sammen med besked om man kan tage en kæmpe pik. Årh sådan en har jeg også haft i beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 Frodige Misser skrev, for 3 minutter siden: Årh sådan en har jeg også haft i beskeder Han sender sikkert sit pik billede rundt som kædebrev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 12. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Og så laver han en anmeldelse herinde og så ens forretning fucked... Lad dig aldrig styre af frygt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiddesvej1 15 Skrevet 12. Juni, 2020 Frodige Misser skrev, den 11/6/2020 at 16:33: Har oplevet stor forskel på mentaliteten omkring netop det med bare at blive væk...Oplever det SÅ ofte på Sjælland hvorimod i Jylland- der skete det stort set aldrig...Jeg elsker jyder.... Så må du jo komme noget mere til jylland..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 12. Juni, 2020 Det er da super træls at blive ramt af mange afbud og useriøse tilbud. Det rammer også os som bliver nødt til at melde afbud. Nu har jeg startet en anden tråd om min oplevelse hvor jeg melder fra dagen inden på grund af ondt i halsen og forkølelse. Der stopper så alt korrespondance med den pågældende pige. Jeg har virkelig skrevet undskyld og beklager. Intet svar længere. Det tog en lille uge at blive rask og jeg ville aldrig udsætte en gp for smitte og det kunne også ramme hendes forretning. Så alle de useriøse ødelægger det for jer og os andre. Så må jeg jo betale prisen og lade være med at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 13. Juni, 2020 Kiddesvej1 skrev, for 14 timer siden: Så må du jo komme noget mere til jylland..... Jaa lige så snart jeg finder et dejligt p/d sted 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg