Hop til indhold
Guest TheQueen

Jeg Bliver Såååååååå Træt

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Hvis man laver en aftale med mig forud for dagen, så skal man bekræfte den på dagen om formiddagen. Det har gjort at jeg har færre der udebliver. Men engang imellem sker det, og man føler sig så dum når man har afvist andre. Der er ikke andet at gøre end at blokere nummeret. Så kan de i det mindste ikke gøre det igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage

Hvis det var mig som var blevet brændt af, så ville jeg ringe personen op, indtil jeg fik fat i vedkommende også selvom han var gift el ej, og sige det er bare ikke ok kammerart, så kan det være han kan lære det til en anden gang.

Men som jeg tidligere skrev, så sker det også at os sex købere bliver brændt af, oftere en mange tror, det kan feks være at de udenlandske piger over booker, da de bare skal ha kunder i biksen, skete så sent som i går for mig, endda af en meget populær pige, ude fra anmeldelser herinde fra .

Hun er strøget af min liste for ever .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Afbrændere/tidsrøvere findes  i  mange  former.

Det  er  ikke  bare  dem  der  aftaler  en  tid,  og  så  hører  man  ikke  mere. 

Dem  der  skriver  vil  gerne  mødes, men  der  sker  ikke  mere. 

Mænd  der  vil  mødes  gratis.

Mænd  der  fortæller  i detaljer  hvad  de  har  oplevet  hos  andre. 

Mændene  der  skriver  en  pb  hvad  de  søger  hos  én  pige  - jeg  er  da  pisse  ligeglad.  Jeg  er  ikke  bordelmutter der  formidler  kontakt. 

Jeg  bliver  sku  så  træt  af  børnehavebarn, der  ikke  har  lært  at  holde  en  aftale. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Afbrændere/tidsrøvere findes  i  mange  former.

Det  er  ikke  bare  dem  der  aftaler  en  tid,  og  så  hører  man  ikke  mere. 

Dem  der  skriver  vil  gerne  mødes, men  der  sker  ikke  mere. 

Mænd  der  vil  mødes  gratis.

Mænd  der  fortæller  i detaljer  hvad  de  har  oplevet  hos  andre. 

Mændene  der  skriver  en  pb  hvad  de  søger  hos  én  pige  - jeg  er  da  pisse  ligeglad.  Jeg  er  ikke  bordelmutter der  formidler  kontakt. 

Jeg  bliver  sku  så  træt  af  børnehavebarn, der  ikke  har  lært  at  holde  en  aftale. 

Hold kæft hvor jeg godt kan forstå dig, indimellem får man den tanke at de sidder og spiller den af samtidig og får tilfredsstillelse af det .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
LoveThaiMassage skrev, for 6 minutter siden:

Hold kæft hvor jeg godt kan forstå dig, indimellem får man den tanke at de sidder og spiller den af samtidig og får tilfredsstillelse af det .

Der  har  været  flere  som  samtidig  sender  pik  billeder  eller  slutter med  sætningen - var   det  også  godt for  dig  skat?

Redigeret af Nemtøs
Manglede et ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Der  har  været  flere  som  samtidig  sender  pik  billeder  eller  slutter med  sætningen - var   det  også  for  dig  skat?

Der er vist nogen der trænger til et godt knald :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Der er vist nogen der trænger til et godt knald :D

Jeg  tvivler  sku  stærkt  på  at  de  der  skriver  til  mig  søger  noget  irl.  De  vil  bare  hive  lidt  i deres  tissetrold eller  også  er  jeg  bare  et  knap  så  godt  knald.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Der  har  været  flere  som  samtidig  sender  pik  billeder  eller  slutter med  sætningen - var   det  også  godt for  dig  skat?

jøses, det er sku sygt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden:

jøses, det er sku sygt.

Pikke  der  er  fotoredigeret  til  mega  monster  størrelse - sammen  med  besked  om  man  kan  tage  en  kæmpe  pik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 1 time siden:

Hvis det var mig som var blevet brændt af, så ville jeg ringe personen op, indtil jeg fik fat i vedkommende også selvom han var gift el ej, og sige det er bare ikke ok kammerart, så kan det være han kan lære det til en anden gang.

Og så laver han en anmeldelse herinde og så ens forretning fucked... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Pikke  der  er  fotoredigeret  til  mega  monster  størrelse - sammen  med  besked  om  man  kan  tage  en  kæmpe  pik. 

Årh sådan en har jeg også haft i beskeder:blink::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Misser skrev, for 3 minutter siden:

Årh sådan en har jeg også haft i beskeder:blink::D

Han  sender  sikkert sit  pik billede rundt  som  kædebrev 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Og så laver han en anmeldelse herinde og så ens forretning fucked... 

Lad dig aldrig styre af frygt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Misser skrev, den 11/6/2020 at 16:33:

Har oplevet stor forskel på mentaliteten omkring netop det med bare at blive væk...Oplever det SÅ ofte på Sjælland hvorimod i Jylland- der skete det stort set aldrig...Jeg elsker jyder....:D

Så må du jo komme noget mere til jylland.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da super træls at blive ramt af mange afbud og useriøse tilbud. 
Det rammer også os som bliver nødt til at melde afbud. Nu har jeg startet en anden tråd om min oplevelse hvor jeg melder fra dagen inden på grund af ondt i halsen og forkølelse. Der stopper så alt korrespondance med den pågældende pige. Jeg har virkelig skrevet undskyld og beklager. Intet svar længere. Det tog en lille uge at blive rask og jeg ville aldrig udsætte en gp for smitte og det kunne også ramme hendes forretning. Så alle de useriøse ødelægger det for jer og os andre. 
Så må jeg jo betale prisen og lade være med at besøge hende :-(  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...