Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2020 Der florere lidt diskussioner om vægt osv her på forum. Jeg har fundet ud af at i det øjeblik Calypso sidder oven på mig, her jeg min idealvægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 6 9 Skrevet 12. Juni, 2020 Fin krop, fedtprocenten ser perfekt ud herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2020 Ja, vægt og idealer er jo i sammenhæng lidt abstrakte størrelse og må bero på individet. En grov fingerregel jeg selv anvender er: Mand på 1.80 cm = 80 kg (+/-5 kg) Kvinde på 1.70 = 65 kg (+/- kg) Disse vil jeg som udgangspunkt anse som værende sunde, i hhv. vægt. Tallene kan fraviges, da der er flere faktorer, der spiller ind; Alder, træning, væskeophobning mv. Men det vigtigste er egentlig bare, at man selv er glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 12. Juni, 2020 Høj slank kvinde er lige mig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18131 Skrevet 12. Juni, 2020 Ideal vægt er en sjov str.. Ifølge mit bmi er jeg til den undervægtige side men hvis jeg tager bare 5 kilo på så ser jeg altså ud til at være i hvad jeg vil kalde god foderstand.. Selvom det ville putte mig lige i midten af det normalvægtige bmi.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 12. Juni, 2020 I udgangspunktet er det æstetiske vigtigt for mig. Men krop, udstråling Og kemi er alle vigtige elementer for mig. Jeg har haft de skønneste oplevelser med kvinder af alle typer, hvor fællesnævneren dog nok har været at de alle har hvilet i sig selv og derfor har haft en fed udstråling som langt har overstrålet deres BMI. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. Juni, 2020 Hvis der skal snakkes om idealvægt og bmi syns jeg denne artikel er meget relevant https://iform.dk/vaegttab/hvad-betyder-dit-bmi-tal#BMI-ulemper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 12. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Ideal vægt er en sjov str.. Ifølge mit bmi er jeg til den undervægtige side men hvis jeg tager bare 5 kilo på så ser jeg altså ud til at være i hvad jeg vil kalde god foderstand.. Selvom det ville putte mig lige i midten af det normalvægtige bmi.. Interessant vinkel. @Aarhuselsker startede med at beskrive hans syn på en kvindes idealvægt ud fra hans Perspektiv og du @JenniferRomantica beskriver din egen idealvægt og BMI. som kunde tænker jeg også først og fremmest på hvordan den kvinde jeg skal besøge ser ud. Ligner hun sig selv fra billederne på nettet? Når jeg så møder kvinden, så kommer der jo andre elementer i spil. Men førstehåndsindtrykket er de tilgængelige fotos, og her er det vigtigt at hun tænder noget i mig, OG at jeg synes at hun er lækker, dragende, interessant etc. men hvordan tænker du @JenniferRomantica så om det du selv tænder på. Har du også et mål når det gælder dine kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18131 Skrevet 12. Juni, 2020 mannings skrev, for 54 minutter siden: Interessant vinkel. @Aarhuselsker startede med at beskrive hans syn på en kvindes idealvægt ud fra hans Perspektiv og du @JenniferRomantica beskriver din egen idealvægt og BMI. som kunde tænker jeg også først og fremmest på hvordan den kvinde jeg skal besøge ser ud. Ligner hun sig selv fra billederne på nettet? Når jeg så møder kvinden, så kommer der jo andre elementer i spil. Men førstehåndsindtrykket er de tilgængelige fotos, og her er det vigtigt at hun tænder noget i mig, OG at jeg synes at hun er lækker, dragende, interessant etc. men hvordan tænker du @JenniferRomantica så om det du selv tænder på. Har du også et mål når det gælder dine kunder? Det korte svar er nok "Næh".. For mig er det så meget mere vigtigt at de er der for min skyld ligesom jeg er der for deres.. At jeg føler de har en interesse i mig som person og i mit velbefindende.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 12. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden: Det korte svar er nok "Næh".. For mig er det så meget mere vigtigt at de er der for min skyld ligesom jeg er der for deres.. At jeg føler de har en interesse i mig som person og i mit velbefindende.. Tak, det giver rigtig god mening fo mig. Det er vel også det du tilbyder som GP...:) ...og så vælger vi mænd efter hvor vi kan spejle os selv i jer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2020 Sutteålen skrev, for 3 timer siden: Ja, vægt og idealer er jo i sammenhæng lidt abstrakte størrelse og må bero på individet. En grov fingerregel jeg selv anvender er: Mand på 1.80 cm = 80 kg (+/-5 kg) Kvinde på 1.70 = 65 kg (+/- kg) Disse vil jeg som udgangspunkt anse som værende sunde, i hhv. vægt. Tallene kan fraviges, da der er flere faktorer, der spiller ind; Alder, træning, væskeophobning mv. Men det vigtigste er egentlig bare, at man selv er glad. Jaw, jow. Men med Calypso på spidsen vil alt tælle som ideal vægt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 62 Skrevet 12. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 53 minutter siden: Det korte svar er nok "Næh".. For mig er det så meget mere vigtigt at de er der for min skyld ligesom jeg er der for deres.. At jeg føler de har en interesse i mig som person og i mit velbefindende.. Og så har du jo de fineste fødder...har jeg lige set 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 12. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: Der florere lidt diskussioner om vægt osv her på forum. Jeg har fundet ud af at i det øjeblik Calypso sidder oven på mig, her jeg min idealvægt. Kan ikke rigtigt identificere de blomster hun har i hånden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 12. Juni, 2020 Randers500 skrev, for 4 timer siden: Høj slank kvinde er lige mig. Hvad er det dog for hunderace? Den ser ikke helt glad ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2020 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Kan ikke rigtigt identificere de blomster hun har i hånden? Du har knaldet for lidt ude i den danske natur. Sæt igang, og husk flora bogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2020 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Hvad er det dog for hunderace? Den ser ikke helt glad ud. Den er utålmodig efter hun smider trusserne, så den kan få desserten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 12. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden: Den er utålmodig efter hun smider trusserne, så den kan få desserten. Der kastede jeg lige lidt op. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden: Der kastede jeg lige lidt op. Ok, sådan er vi jo forskellige.Håber ikke det var en dyr middag der kom retur Har du tænkt over hvorfor så mange enlige damer har en lille hund Der sker såå meget mellem lår og bag. Men nu var denne tråd altså en hyggetråd med et skævt startpunkt som lavede sjov med det med vægt og hvad man holder af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 12. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden: Ok, sådan er vi jo forskellige.Håber ikke det var en dyr middag der kom retur Har du tænkt over hvorfor så mange enlige damer har en lille hund Der sker såå meget mellem lår og bag. Men nu var denne tråd altså en hyggetråd med et skævt startpunkt som lavede sjov med det med vægt og hvad man holder af. Håber det er ment i sjov for jeg finder den slags lige så sygt som børnenapper. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. Juni, 2020 Bananas skrev, for 2 timer siden: Kan ikke rigtigt identificere de blomster hun har i hånden? Den blomst hun har mellem benene er da også langt mere interessant... Og DEN kan jeg identificere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Den er utålmodig efter hun smider trusserne, så den kan få desserten. Redigeret 12. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) Frodige Ida skrev, for 37 minutter siden: Håber det er ment i sjov for jeg finder den slags lige så sygt som børnenapper. Ja og begge dele er ulovligt Redigeret 12. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 12. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Der kastede jeg lige lidt op. Så håber jeg, at du havde fået cacao, det smager nemlig godt både koldt og varmt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 12. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Den er utålmodig efter hun smider trusserne, så den kan få desserten. Det tror jeg ikke. Jeg kan godt se hvad den stakkels hund tænker: "Kig ikke på mig, dette var ikke min idé. Jeg er kun rekvisita i dette latterlige billede af en pige som ikke kan finde ud af at tage ordentligt tøj på. I'm only in it for the bone" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 13. Juni, 2020 Bananas skrev, for 9 timer siden: Kan ikke rigtigt identificere de blomster hun har i hånden? Øh hvilke blomster ? Hun er godt nok smuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg