Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Ideal vægt

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Håber det er ment i sjov for jeg finder den slags lige så sygt som børnenapper.

Du er i Hyggehjørnet - såeeee ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lady C skrev, for 10 timer siden:

Ja og begge dele er ulovligt 

Åh gud. Dette er en spas og løjer tråd i HYGGEHJØRNET. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Visse ting holder man for sig selv. 

Der er ikke noget hyggesnak over overgreb på dyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 35 minutter siden:

Visse ting holder man for sig selv. 

Der er ikke noget hyggesnak over overgreb på dyr.

Den som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, hun har forstået begge dele dårligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 23 minutter siden:

Nu bliver det hele måske også lidt stramt...? :)

Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Men er det sjovt?   Eller er det bare respektløshed overfor kvinder forklædt som humor. Er alt tilladt når det bare kaldes humor? Når man siger :, " ei det var bare for sjov jeg sagde det"

Der er jo ingen der eksempelvis laver jokes med incest og pædofili. Hvorfor mon ikke? Fordi det ikke er sjovt tænker jeg. 

Hvad hvis kvinden - istedet for en hund- havde et lille barn ved sin side. Ville det så have været sjovt at skrive det samme? Nej vel 

Hvorfor er det sjovt at lave jokes om dyr og menneske sex?   Jeg forstår ikke joken og hører ingen grine 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Den som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, hun har forstået begge dele dårligt

Iøvrigt : at have succes med en joke kræver god sans for timing. Timing betyder rent ud sagt alt. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lady C skrev, for 8 minutter siden:

Men er det sjovt?   Eller er det bare respektløshed overfor kvinder forklædt som humor. Er alt tilladt når det bare kaldes humor? Når man siger :, " ei det var bare for sjov jeg sagde det"

Der er jo ingen der eksempelvis laver jokes med incest og pædofili. Hvorfor mon ikke? Fordi det ikke er sjovt tænker jeg. 

Hvorfor er det sjovt at lave jokes om dyr og menneske sex?   Jeg forstår ikke joken og hører ingen grine 

Så siger vi bare det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Så siger vi bare det

Du er god nok :) - er mit indtryk.  

Hav en dejlig dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 23 minutter siden:

Lady C skrev, for 23 minutter siden:

Men er det sjovt?   Eller er det bare respektløshed overfor kvinder forklædt som humor

Jeg er helt forvirret... Hvad faen snakker vi om - var det ikke hunden som det var synd for?

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 21 minutter siden:

Hvad hvis kvinden - istedet for en hund- havde et lille barn ved sin side. Ville det så have været sjovt at skrive det samme? Nej vel 

Jeg har set talrige memes osv online hvor der jokes med både voldtægt og pædofili.. Alting er kun så alvorligt som man tager det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 36 minutter siden:

Men er det sjovt?   Eller er det bare respektløshed overfor kvinder forklædt som humor.

Åh, jeg tror jeg ved hvor det gik galt, du har nok læst det som at kvinden var desserten... Jeg er ret sikker på at det skulle læses, som at man kunne få lov til at slikke hende/kvinden.... Nå, hvad faen ved jeg, men vi har tydeligvis læst tråden med forskellige øjne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 47 minutter siden:

Jeg er helt forvirret... Hvad faen snakker vi om - var det ikke hunden som det var synd for?

Jo både hund og menneske. 

Jeg kan sagtens lave særdeles grove vitser selv og grine med på særdeles grovkornede jokes. Jeg joker med emner de fleste herinde ville blive krænkende over.  Jeg arbejder med så sørgelige ting at det er nødvendigt at grine af det indimellem - for at kunne være i det. 

Men 

Det der er vigtigt er jo man ikke bruger humor som et middel til at fornedre eller håne andre. Der er forskel på latter. Er latter forløsende og energi frigivende. Eller er det hån latter?  

Derudover afhænger en jokes " succes" utrolig meget af timing og situations fornemmelse, hvor det der lige er oppe i tiden og debatteres, spiller en stor rolle. F. eks ville det være rigtig dårlig timing at smide en joke ind omkring overvægtige kvinder. See My point? 

Det jeg skriver her er ikke møntet på @Aarhuselskers joke for helt overordnet har jeg ikke et dårligt indtryk af den bruger, det er mere  sådan overordnet omkring vittigheder og en forklaring på, Hvorfor  jeg ikke finder joken særlig passende 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Det jeg skriver her er ikke møntet på @Aarhuselskers joke for helt overordnet har jeg ikke et dårligt indtryk af den bruger, det er mere  sådan overordnet omkring vittigheder og en forklaring på, H orgor jeg ikke finder joken særlig passende 

Jeg er helt enig, men jeg har brug for hjælp her, et eller andet har jeg sikkert overset, men jeg kan ikke læse noget som skulle være krænkende for hverken hund eller menneske. Hvad har jeg overset? Hjælp!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har set talrige memes osv online hvor der jokes med både voldtægt og pædofili.. Alting er kun så alvorligt som man tager det.. 

Nej det er jeg faktisk ikke helt enig i - jeg er enig i at man kan næsten joke omkring alt, det er bare ikke alt der er humor. Nogle jokes kan være virkelig virkelig grove men fordi de er sagt af en man VED er et kærligt og godt menneske, så kan man også se det sjove i dem. Og de vil ikke blive opfattet krænkende. 

Humor er et kæmpe og spændende emne. Og jeg  joker selv i personale rummet på mit civile job om emner der for de fleste menige er voldsomt angst provokerende og  hos dem ville skabe bestyrtelse. Jeg er ikke sart. 

... Men man skal bare passe på med at putte alting ind under " humor" 

Der er forskel på at grine med og grine af 

Der er forskel på at latter. Noget er hånlatter  ( der er eks nok ikke mange mobbe ofre der synes det er sjovt at andre griner af dem) 

Humor kan være så opbyggende og befriende. Men bruges humor forkert, er det ikke længere humor, så er det giftigheder. Og skal ikke have den ære at blive kaldt for humor. 

Alt det her er sådan mine egne helt overordnede  lørdags reflektioner og altså egentlig ikke som sådan møntet på den konkrete joke i denne tråd 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 24 minutter siden:

Jeg er helt enig, men jeg har brug for hjælp her, et eller andet har jeg sikkert overset, men jeg kan ikke læse noget som skulle være krænkende for hverken hund eller menneske. Hvad har jeg overset? Hjælp!

Synes du ikke det er respektløs at antage at enlige kvinder med små hunde tvinger deres hunde til at slikke dem i missen? Hvis du har fulgt med i debatterne der har kørt og stødig kører tror jeg godt du vil kunne fange min pointe og hvorfor jeg synes den joke var ret upassende lige nu ( dårlig timing) 

Udover det er dyresex altså ulovligt.  Ligesom pædofili er det. 

Så nu føler jeg at jeg har sagt / skrevet nok om det her emne. 

Livet kalder :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har fulgt med i debatterne der har kørt og stødig kører tror jeg godt du vil kunne fange min pointe...

Jeg skal gøre mit bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, Lige nu:

Jeg skal gøre mit bedste.

Jeg har lige tilføjet noget til mit forrige indlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

Synes du ikke det er respektløs at antage at enlige kvinder med små hunde tvinger deres hunde til at slikke dem i missen?

Jo, absolut! Det var slet ikke der jeg var... Der er måske nogle tråde jeg ikke lige er opdateret på... Seriøst, jeg var i den helt anden ende af spektret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 11 timer siden:

Jo, absolut! Det var slet ikke der jeg var... Der er måske nogle tråde jeg ikke lige er opdateret på... Seriøst, jeg var i den helt anden ende af spektret.

Den anden ende??? Er det du som er hunden altså?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 36 minutter siden:

Det er lørdag aften. Solnedgangen hænger stadig en lille smule ved, som om den ikke vil give slip, selvom vi nærmer os midnat....

Jeg spekulerer på, om @MickeyM, @Frodige Ida, @Lady C eller @Aarhuselsker blev klogere i dag?

Jeg går altid klogere i seng end jeg stod op ;) <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går altid klogere i seng end jeg stod op ;) <3

Så forstår jeg hvordan du er blevet så klog. Det er vel nogle dage nu som du er gået i seng?

Personligt går jeg altid ældre i seng end jeg stod op. Og jeg kan altså ikke få stop på det. Nogle tips?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Så forstår jeg hvordan du er blevet så klog. Det er vel nogle dage nu som du er gået i seng?

Personligt går jeg altid ældre i seng end jeg stod op. Og jeg kan altså ikke få stop på det. Nogle tips?

Ja da :D

Du skal vende det på hovedet. 

Dvs. du skal stå op FØR du går i seng :ph34r::D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...