Hop til indhold
MpM

Thai klinik på Amager???

Recommended Posts

Overveje at ta en smut til amager hos http://www.amager.thai-massage.dk/. Nogen som kender til stedet??? :D:D:D
Der har længe været en thaiklinik på stedet, og den har ikke fået de bedste anmeldelser. Det er lidt uklart, om det er en splinter ny klinik med ny ejer og besætning, eller om det er den gamle, der er blevet renoveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har længe været en thaiklinik på stedet, og den har ikke fået de bedste anmeldelser. Det er lidt uklart, om det er en splinter ny klinik med ny ejer og besætning, eller om det er den gamle, der er blevet renoveret.

Kan du anbefale nogen andre stedder så??? Gerne lidt ude for kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du anbefale nogen andre stedder så??? Gerne lidt ude for kbh
Tjah, uden for København er der i Hillerød Bangkok i Helsingørsgade 29 og Meena i Frederiksværksgade 6. Jeg kun har besøgt Bangkok, og det var for et år siden. Dengang var det et godt sted, men der har længe været stilhed om stedet. Meena har fået nogle gode anmeldelser

I København er der Tamsubai, Hvidovrevej 233, som har fået gode anmeldelser her på det sidste.

Her har jeg aldrig selv været.

Hos Jenny i Vardegade skulle der være kommet en fantastisk pige, Sugar. Jenny har jeg besøgt et par OK gange, men det var i Ålborggade. Nu holder hun som sagt til i Vardegade, og indtrykket er, at pigerne skifter ret tit. Men i øjeblikket er Sugar tilsyneladende stjernen.

Så er der kommet et helt nyt sted på Lyngbyvej 5, som også anmeldes begejstret. Her har jeg heller ikke selv været.

Siri på Grundtvigsvej 19B har fået god omtale her på det sidste efter at have været hyllet ind i længere tids tavshed. Jeg kom på et tidspunkt regelmæssigt på Siri, da det hed Exclusive, og stedet er tilsyneladende stadig anbefalelsesværdigt.

Endelig er der Sawadee, Gl. Køgevej 505. Her har jeg været flere gange, hvor den fantastiske Nancy trak, men stedet har her på det sidste fået kritiske bemærkninger med på vejen og synes at være på vej ned igen.

Jeg håber, at du kan bruge dette til noget, selvom egne erfaringer ikke er helt ájour.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar Borende x :mrgreen: Jeg må prøve en a dem. (gerne idag :lol: ) Hva ligger prisen somregel på?? ½ til en hel times massage + en happy :mrgreen:, hvis det altså kan la sig gøre med en happy :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar Borende x :mrgreen: Jeg må prøve en a dem. (gerne idag :lol: ) Hva ligger prisen somregel på?? ½ til en hel times massage + en happy :mrgreen:, hvis det altså kan la sig gøre med en happy :shock:
Jeg har ikke været på en thaiklinik siden august, og der sidder herinde større profeter end jeg på området. Men altså:

Mit seneste thaibesøg i august var på Sawadee, hvor jeg betalte 1.500 for hele "svineriet" med Nancy. Altså en times B2B med bom-bom samt et efterfølgende bad med ekstra pjank.

Ellers vil jeg skyde på, at du generelt får en times olie for 400-500 samt en hjælpende hånd for 200. På Siri betalte jeg altid 600 for dette, og det synes stadig at være prisen. Men her kunne du til gengæld ikke lokke tøjet af pigerne.

Visse steder fås olien dog til 300-400 kr. for en time.

Men prøv at kigge i anmeldelserne af thaiklinikkerne. Hvis ikke anmelderen selv kommer ind på prisen, er det sikkert som amen i kirken, at der altid er en eller anden, der spørger om det.

Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg Takker. Jeg må hellere se at komme igang :mrgreen::mrgreen::mrgreen: . Tror det blir hvidovrevej. De ser rigtig søde ud :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg Takker. Jeg må hellere se at komme igang :mrgreen::mrgreen::mrgreen: . Tror det blir hvidovrevej. De ser rigtig søde ud :mrgreen:
Selv tak. Så drysser du vel også en anmeldelse? Det er sådan, vi takker hinanden herinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjemme igen efter en tur på hvidovrevej 233 :mrgreen::mrgreen: Det er bare de flotteste og sødeste piger jeg længe har mødt. Jeg var inde hos lisa. She´s soooo HOT :mrgreen: Jeg må spare sammen til en tur mere :D:D .... Kan varmt anbefales 10/10 stjerner. Der er sku noget helt specielt over thai piger. F*** De er dejlige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjemme igen efter en tur på hvidovrevej 233 :mrgreen::mrgreen: Det er bare de flotteste og sødeste piger jeg længe har mødt. Jeg var inde hos lisa. She´s soooo HOT :mrgreen: Jeg må spare sammen til en tur mere :D:D .... Kan varmt anbefales 10/10 stjerner. Der er sku noget helt specielt over thai piger. F*** De er dejlige

Blev du tilbudt noget ekstra fra hende? Jeg har besøgt hende 1 gang men ikke tilbudt noget ekstra. Anden gang jeg ville besøge hende havde hun kun 30 min. hvilket jeg afviste da jeg havde bedt om 1 time i telefonen så jeg gik igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blev du tilbudt noget ekstra fra hende? Jeg har besøgt hende 1 gang men ikke tilbudt noget ekstra. Anden gang jeg ville besøge hende havde hun kun 30 min. hvilket jeg afviste da jeg havde bedt om 1 time i telefonen så jeg gik igen.

Ja, jeg blev tilbudt ekstra. Jeg havde ikk så mange penge, så det blev bare til lidt massage og lidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overveje at ta en smut til amager hos http://www.amager.thai-massage.dk/. Nogen som kender til stedet??? :D:D:D

Stedet er forholdsvis diskret, med trappe op til døren hvor man står afskærmet. Jeg var forbi for 2 uger siden og en moden Thai Quinde på ca 45 år var på vagt den formiddag. Stedet har åbent hele døgnet men jeg havde kun lige tid til en 1/2 time af 300 kr og 300 kr for HJ, efter min vurdering i den høje ende af pris niveauet, men stedet skulle jo prøves. Der gives en hærderlig massage dog ikke så hård som på "Chill Chill Thai" men hun bruger fødder og ben til at strække ens ben igennem. HJ gives uden top og der må gerne berøres på brysterne, så 300 kr er vel prisen.

Jeg har selv andre favoritter, så det bliver nok kun denne ene gang hvor jeg var på Amager at dette skulle afprøves.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...