Hop til indhold

Recommended Posts

Det er lidt over et år siden jeg har besøgt Saga. Men jeg kan sagtens huske hende og har også overvejet at besøge hende igen i nær fremtid. Hun er super sød og imødekommende. Der var med det samme en kanon stemning også så er hun bare vildt fræk. Hendes alder i annoncen passer helt fint. Billeder passer meget godt men er selvfølgelig også redigeret lidt. 

Men helt sikkert et besøg værd syntes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Saga er dejlig. Har besøgt hende 2 gange her i det jyske. 

Høj smuk kvinde hvor man er i centrum .med det samme man træder ind af døren . 

Så kom du bare af sted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Hun har lovet hun snart kommer igen til Nordjylland . Så vi må jo bare vente 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Giver mr_big_stuff og lad ret.

Besøgte Saga for nyligt på Mosegårdsvej, skøn pige  dejlig at være samnen med og utroligt svær at sige farvel til. Sex, kommunikation og samspil fungerede bare.

Jeg ved godt at hun har været på banen er par år, og ærger mig lidt over hun iķke er blevet besøgt før, men kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Saga for ca. 3 år siden. Dengang var der masser af tungekys og som jeg husker kunne hun godt lide at blive slikket. Men som sagt ca. 3 år siden. Der må da være nogen der har besøgt Saga i nyere tid der kan byde ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for nyligt i Gørlev. Faktisk mit første besøg hos en luder. Fantastisk oplevelse hun er meget villig og nem at få til at sprøjte.Lækkert dybt blow og afslutning på hendes dejlige patter. Peter

Redigeret af Peter42

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter42 skrev, 1 time siden:

Besøgte hende for nyligt i Gørlev. Faktisk mit første besøg hos en luder. Fantastisk oplevelse hun er meget villig og nem at få til at sprøjte.Lækkert dybt blow og afslutning på hendes dejlige patter. Peter

I Gørlev ? Hun har da aldrig været i Gørlev. Undskyld, men så bliver man lidt mistroisk, og ny bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miksolrod skrev, for 7 timer siden:

I Gørlev ? Hun har da aldrig været i Gørlev. Undskyld, men så bliver man lidt mistroisk, og ny bruger.

VELKOMMEN HOS MIG❤️

Uge 45

ONSDAG D. 4-11 FRA 10-20 I SLAGELSE

Gørlev er tæt på slagelse, så måske ikke helt umuligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miksolrod skrev, for 8 timer siden:

Måske tager jeg fejl. Men kan det være Gørslev?. Der ved jeg, at hun åbnede et nyt sted for ikke så langt tid siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 3 timer siden:

Måske tager jeg fejl. Men kan det være Gørslev?. Der ved jeg, at hun åbnede et nyt sted for ikke så langt tid siden.

Det er Gørslev og ikke Gørlev. Men der tror jeg ikke hun er mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
average joe skrev, for 5 timer siden:

VELKOMMEN HOS MIG❤️

Uge 45

ONSDAG D. 4-11 FRA 10-20 I SLAGELSE

Gørlev er tæt på slagelse, så måske ikke helt umuligt

Jeg ved det er i selve Slagelse, da jeg har skrevet lidt med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det var Gørslev jeg mente. Saga har et lille hyggeligt sted der som vistnok er hendes eget. Det er der flere af hendes billeder er taget. Godt bad og et fint bollerum med billeder af hende på vægen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter42 skrev, for 7 timer siden:

Jo det var Gørslev jeg mente. Saga har et lille hyggeligt sted der som vistnok er hendes eget. Det er der flere af hendes billeder er taget. Godt bad og et fint bollerum med billeder af hende på vægen.

Er hun god til dybe tungekys? og bliver hun tændt/våd af man slikker hendes fisse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...