Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst en par positive kommentarer af pigen, med god service og dejligt humør og var ret taget af hendes billeder. Kunne ikke finde en samlet anmeldelse, så her et forsøg. Billederne er meget retvisende. Hun er en petit smuk og lækker thai med optifuck bryster, hmmm c skål tænker jeg,  der selvfølgelig er hjulpet og heldigvis ikke thai hårde nødder. De er faktisk ok dejlige at kæle med. Jeg havde købt premium pakken til 1500 for 60 min. og specifik efterspurgt tungekys. Hun kysser som en drøm, meget kælent med tungen.

Vi lagde ud med 30 min dejlig massage incl. B2B og derefter kryb hun langsomt og kælent ned mod min stive pik, så jeg fik mit måske bedste super franske – wow – hun var både varieret, sexet og gik dybt og blev der, måtte endda holde blidt om hendes hoved mens pikken var så dejligt i hendes mund/hals. Jeg fjernede hendes hænder og hun gav den gas. Hun kom også op og kyssede med mig og så bleve det tid til sex. Jeg var spændt fordi jeg normalt kun holder Max  5 min med kondom, før det er et turn off – men med Champagne var det så skønt og hun er lille og stram, så det blev sex i længere tid, i cowgirl positioner. En dyb erotisk fornøjelse, at have en petit Thai med optifuck bryster og det sødeste våde kælne kys til at ride sig stramt...

Lidt afslapning og mere dybt blow, og mere kys og jeg afstemte tiden efter uret i værelset, så jeg gik tiden ud og kom skønt mellem hendes hænder ved hendes mund. Fuck jeg kommer gerne tilbage. Det eneste minus var at jeg ikke helt kunne slappe af med massagen, da jeg ikke rigtig kendte slagets gang, men havde jeg kendt det, ville det have været den perfekte opbygning. 

Hun er sådan en original Thai pige, man kunne lige så vel have mødt hende i Bangkok, og hun snakker ok forståeligt engelsk. Sød, smilende og sjov - fantastisk serviceminded.

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heldigasen skrev, for 37 minutter siden:

Det lyder som en lækker tur. Hvor i København holder de til? 

Tæt på tuborgvej/Helsingørsmotorvejen, pænt og rent sted :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse - vil du bekræftige at den skønne behåring man kan se også er tilstede?

Redigeret af Mojo26

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Helt enig med @Vildsvinet.

Der er i øjeblikket to piger på stedet.

Den ene hedder Cash og hun er ......... Cash

og den anden hedder Champagne og hun er masser af ......... Champagne.

Men hvor Cash har kroppen, som jeg foretrækker, så er Champagne altså meget "petit" .. det er en seriøs udfording og løsningen er altså ikke at få en time med dem begge på samme tid.

Så det bliver nok alligevel Champagne igen.... for som jeg altid siger ... jeg har endnu aldrig prøvet det, man ikke kan tage Champagne til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måtte derhen til hende igen - og nu var jeg forberedt, og ville styre slagets gang - det er jo ikke altid thai pigerne lader en styre, så jeg var lidt spændt. Hun var meget lydhør - og vi fik startet med en våd velkomst med stående kys og lidt handjob - og fuck hun er så dejlig petit - og brysterne er en meget god/stor håndfuld. Efter nogle minutter faldet hun på hug og gav mig dette faktastiske ved varende dybe blowjob. Når hun har den helt i bund, laver hun nogle tricks med tungen, så det er helt himmelsk. Der er ikke meget bedre end en petit thai der er knælet foran en på tæppet og så har en meget stive pik dybt i munden/halsen.

Jeg bad så om at få massage mens jeg lå på ryggen, så jeg kunne følge mere med. Og det var overraskende godt og sensuelt. Hun er altså også meget dygtig til den egentlige massage, så det kan også anbefales unden hele den erotiske afdeling. Havde også bedt om at B2B kun var med mig liggende på ryggen, så det gik i gang efter vel 15 min skøn massage af ben og arme liggende på ryggen. Hun lavede også en skøn Pussi slide efter B2B og, fuck hvor frækt ved forestillingen om at glide ind ved et uheld eller i kampens hede, men hun har styr på sit shit. 

Og selvfølgelig blow for fuld skrald videre - den fineste øko af slagsen - og igen på med kondomet og cowgirls mens kun kælent tungekyssede, så man kunne forveksle det med en skøn kæreste. Og så ellers mere blow og mere kys mens hun kælent ligger på min venstre side mens jeg jerner den af på mig selv, varieret med at hun giver HJ - og bad hende sætte hastigheden på tungen helt ned, så det blev ekstremt sensuelt at kysse, og så kunne jeg ikke holde den tilbage mere. Hun havde proklameret at jeg var 'strong' at jeg kunne holde så længe. Der er bare et wow tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mojo26 skrev, den 13.6.2020 at 21:26:

Tak for anmeldelse - vil du bekræftige at den skønne behåring man kan se også er tilstede?

Jeg glemte simpelthen at kigge efter idag - jeg slikker hende ikke og har derfor ikke visuel kontakt med kilden

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, den 14.6.2020 at 16:17:

Helt enig med @Vildsvinet.

Der er i øjeblikket to piger på stedet.

Den ene hedder Cash og hun er ......... Cash

og den anden hedder Champagne og hun er masser af ......... Champagne.

Men hvor Cash har kroppen, som jeg foretrækker, så er Champagne altså meget "petit" .. det er en seriøs udfording og løsningen er altså ikke at få en time med dem begge på samme tid.

Så det bliver nok alligevel Champagne igen.... for som jeg altid siger ... jeg har endnu aldrig prøvet det, man ikke kan tage Champagne til.

Kan du ikke lave en anmeldelse af Cash ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Vildsvinet skrev, den 16.6.2020 at 22:07:

Kan du ikke lave en anmeldelse af Cash ? 

Cash?

Hun præsenteres i annoncen som 21 år gammel .. er i realiteten 26; men det er kun relevant fordi hun præsenteres som lidt bly og uerfaren. I realiteten burde hun lave noget andet for hun er mere reserveret end hun er bly og uerfaren.

Jeg har været hos hende to gange; begge hvor der blev sagt nej til ting, der helt klart var lovet indenfor prisen. Jeg tænkte at første gang er ingen gang; men når det gentager sig, så er det "over and out". Var det kemien? Næppe, når jeg kigger på dem jeg gennem tiderne har besøgt.

Super ærgerligt ... hun ser drøngodt ud .... der er bare alt for stor afstand mellem hovedet og resten af kroppen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har endnu ikke besøgt Champagne, men Cash blev en engangsforestilling - absolut ikke en performance der var i nærheden af det lovede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem efter en tur til stedet. Jeg havde skrevet frem og tilbage med dem og lavet en aftale med Champagne... troede jeg !!!
Da jeg ankom var det pluslig kun Cash der var ledig... Nej tak til hende efter hvad jeg har læst her. Dog kunne jeg komme tilbage et par timer senere så ville Champagne have tid ... efter en time med den offentlige tror jeg ikke jeg lige gider vente små 3 timer Nej Tak

Husk at gøre meget klart for deres "mutter" hvem I bestiller tid hos, eller får I Cash er jeg sikker på.

Grrr ... første gang på et Thaisted så sker dette.

Hey Ho op på hesten igen
D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Darth skrev, for 14 timer siden:

Jeg er lige kommet hjem efter en tur til stedet. Jeg havde skrevet frem og tilbage med dem og lavet en aftale med Champagne... troede jeg !!!
Da jeg ankom var det pluslig kun Cash der var ledig... Nej tak til hende efter hvad jeg har læst her. Dog kunne jeg komme tilbage et par timer senere så ville Champagne have tid ... efter en time med den offentlige tror jeg ikke jeg lige gider vente små 3 timer Nej Tak

Husk at gøre meget klart for deres "mutter" hvem I bestiller tid hos, eller får I Cash er jeg sikker på.

Grrr ... første gang på et Thaisted så sker dette.

Hey Ho op på hesten igen
D.

Udfordringen hos "Diamond" er helt klart denne blog .... nu vil alle til hos Champagne - ingen vil til hos Cash ... og "Mutter" har en vis forpligtelse til at sørge for at begge har noget at lave. Så hun "snyder" lidt på vægten og håber den går. Hun burde i stedet kappe hovedet af Cash og så sætte det rigtigt på igen. For så ville Cash kunne blive en stjerne.

Den næste udfordring er at både Cash og Champagne næppe er her ret meget længere før deres visum udløber.

@Darth ... du har ret ... op på hesten igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej D54

Cash kunne have masser at lave, hun gør ikke ligefrem ondt i øjnene, men men men når man ved at Champagne levere 1000 bedre er der ingen grund til at kaste sine penge efter en der som folk skriver ikke rigtig gider..  Havde jeg ikke læst om Cash her på forumet var jeg 1500 fattigere og sikkert skuffet, Nu sparede jeg mine penge til en anden gang.

Har ikke så meget styr på Thai stederne. Skal finde et sted der kan massere mine lægge samtidigt med at der er  B2B og FP. Jeg må kikke videre

D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Jeg prøvede at regne ... og det er altid et problem, når der er damer involveret; men jeg kom frem til at det ikke kunne vare så længe før Champagne tog tilbage til Thailand, så jeg måtte bare op på hesten og besøge hende .... nu for tredje gang.

For lige at gøre regnestykket færdigt, så fortalte hun at hun tager tilbage i slutningen af august, så dels kan jeg lige nå at se hende endnu engang, dels så er der en chance for alle Jer derude at besøge en pige, der af alle her i forum udelukkende har fået ekstremt positive kommentarer.

Tredje gang er lykkens gang - siges det. Og gensynsglæden var stor. Det kunne jeg mærke på flere måder. Champagne er bare en af de piger, der bare sniger sig ind i hovedet på en, og efterlader en rus af tilfredshed.

Og til de, der ikke tidligere har hørt om Champagne: En petit skøn Thai, der ser nøjagtig ud som på billederne. Lokalerne er det, der tidligere var kendt som Diamond Thai, i Hellerup. Flotte indbydende lokaler til max to kunder ad gangen. Priserne fremgår af EG og der er fuld valuta hver gang både med tid og ydelser.

Jeg har kun et problem .... jeg er nødt til at finde ud af hvor Champagne tager hen når hun tager tilbage til Thailand ... og måske kan jeg også finde Sophie, som var der før Champagne ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
D54 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har kun et problem .... jeg er nødt til at finde ud af hvor Champagne tager hen når hun tager tilbage til Thailand ... og måske kan jeg også finde Sophie, som var der før Champagne

Ja hun er dejlig. 

Hun tager tilbage til Esan/Isan til hendes datter og så tager hun videre igen når muligheden tilbyder det. Måske kommer hun tilbage igen, det kan man jo håbe.

Sophie bor vidst nok i Bangkok området, men man kommer nok ikke langt ved at spørge nogen der om de kender til en Sophie :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad hedder dette sted, hvor Champagne opholdt sig i kælderen i et villa hus omkring Tuborgvej? 

Mvh VSTGN 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vstgn skrev, for 2 minutter siden:

Hvad hedder dette sted, hvor Champagne opholdt sig i kælderen i et villa hus omkring Tuborgvej? 

Det hedder ikke noget. Det er ikke en klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...