Hop til indhold
paanik

Diskret hotel i kbh

Recommended Posts

Hey folk

Jeg søger et diskret hotel.. Dvs jeg søger et hotel hvor man kan få en pige med ind uden der er nogle som brokker sig over hvad man laver der og hvor der kommer med på på værelset :) gerne omkring hovedbanen

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
paanik skrev, for 47 minutter siden:

Hey folk

Jeg søger et diskret hotel.. Dvs jeg søger et hotel hvor man kan få en pige med ind uden der er nogle som brokker sig over hvad man laver der og hvor der kommer med på på værelset :) gerne omkring hovedbanen

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Cabinn overfor Tivoli Hotel
Copenhagen Go Hotel i Tårnby

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg

Link til indlæg

ved vesterport ligger Richmond hotel, hvor man bare nikker eller siger hej, og så går op. Ellers er der 

Ved Kongens Nytorv, ligger Best Western, hotel city, i Peder skams gade, som er en sidegade uden meget aktivitet. Ikke den store aktivitet på dette hotel.

Ved Amalienborg, ligger hotel Skt Annæ, som også er diskret dog holder receptionen øje med hvad der kommer af personer, men stiller ikke spørgsmål hvis man bare går ind.

så det kommer meget an på, hvordan du selv føler bedst for at kunne kamouflerede dette. Om det skal være et hotel du tager en overnatning på, eller kun et kort visit.

kort visit vil jeg foreslå scandic da der er stor trafik af mennesker og helt naturligt at folk kommer og går. 

det største problem med hoteller er ikke receptionen, men derimod deres sikkerhedsniveau højnes dvs. adgangskontrol med kort til elevator eller for at komme ind på hotellet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wake-up Copenhagen i Bernstorffsgade lige ved Hovedbanen. Pt. værelser for 400 kr./nat. Elevatoren kræver nøglekort, men ligger således, at man kan komme til elevatoren uden at passere receptionen. Jeg har selv brugt det flere gange, hvor jeg har afhentet min date i lobbyen ved elevatoren, uden at hun har været i nærheden af receptionen - som jeg for øvrigt tror er fuldstændig ligeglade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg finder problematikken omkring "the walk of shame" lidt overdrevet i Danmark. Normalt er hoteller med almindelige dobbeltværelser ganske diskrete ift. selskab på værelserne. 

To hoteller jeg har haft brugt fornylig i dette område er: 
- Mayfair i Helgolandsgade, det har også har alternativ indgang fra Colbjørnsensgade, gennem baren, så kommer man slet ikke i nærheden af receptionen (der er overdækket passage mellem de to bygninger). Nøglekort ikke nødvendigt i elevatorerne. 

- Scandic i Kødbyen, i Skelbækgade, nyt, supermoderne. Og deres senge er som skabt til vedholdende doggystyle: Perfekt højde og lækker udførelse, continental stil, så den små pige ikke slår knæene når det går lidt vildt for sig.
Man kan gå ind fra gaden og gennem vinbaren som er åben også for ikke-gæster direkte til elevatorerne. Så kommer man slet ikke i nærheden af receptionen. Man skal bruge nøglekort i elevatorerne. 
Man kan også tage elevatorerne direkte fra parkeringskælderen, hvis det er nødvendigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...