Hop til indhold
Løjtnanten

Deepthroat/facefuck

Recommended Posts

Godaften

Jeg har søgt lidt med lys og lygte efter en lysten kvinde som mestrer det at kunne tage en god (lidt over gennemsnittet) pik til roden og som samtidig tænder på og nyder at blive mundkneppet. 

Jeg har et par gange før i tiden forsøgt mig men endnu ikke fundet en som rent faktisk mestrer at komme helt i bund. 

Kender vi nogen der ikke bare tilbyder, men rent faktisk kan? Gerne Aarhus og sydover.. ellers har jeg ikke de store præferencer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg ved ikke om du er gammel nok eller om det er i den rette del af Jylland, men har du kigget nærmere på @Nemtøs? Efter de anmeldelser der er skrevet om hende, så skulle hun ikke bare mestre det, men virkelig nyde at blive facefucket dybt ned i halsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
madspp skrev, for 6 timer siden:

Er lige med på en lytter her..

Det behøver du såmænd ikke at informere os andre om. Du kan bare klikke på knappen "følg dette"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Løjtnanten skrev, for 12 timer siden:

Godaften

Jeg har søgt lidt med lys og lygte efter en lysten kvinde som mestrer det at kunne tage en god (lidt over gennemsnittet) pik til roden og som samtidig tænder på og nyder at blive mundkneppet. 

Jeg har et par gange før i tiden forsøgt mig men endnu ikke fundet en som rent faktisk mestrer at komme helt i bund. 

Kender vi nogen der ikke bare tilbyder, men rent faktisk kan? Gerne Aarhus og sydover.. ellers har jeg ikke de store præferencer. 

Kan se du i et indlæg 27. august sidste år, var under Nemtøs' nedre aldersgrænse, men @Frodige Jeanette er da et bud, hvilket hun også skrev til dig dengang.

Om i så passer geografisk sammen, ved jeg ikke. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, den 15.6.2020 at 12:03:

Kan se du i et indlæg 27. august sidste år, var under Nemtøs' nedre aldersgrænse, men @Frodige Jeanette er da et bud, hvilket hun også skrev til dig dengang.

Om i så passer geografisk sammen, ved jeg ikke. 

Mig... :huh:

jeg er vild med at sutte og slikke og også Gerne både længe og dybt... :rolleyes:

Men jeg er desværre ikke Lige det bedste bud på en mund-kneppe-dronning... Så der tror jeg du husker eller linker forkert... :P er 100% sikker på jeg ikke har budt ind på den... hi hi... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Frodige Jeanette skrev, for 4 timer siden:

Mig... :huh:

jeg er vild med at sutte og slikke og også Gerne både længe og dybt... :rolleyes:

Men jeg er desværre ikke Lige det bedste bud på en mund-kneppe-dronning... Så der tror jeg du husker eller linker forkert... :P er 100% sikker på jeg ikke har budt ind på den... hi hi... 

Hehe, sorry, har vist sat forkert navn på. Det er Frodige Ida

Løjtnanten skrev, den 27.8.2019 at 11:09:

Tusind tak for de gode bud. Er Natasja stadig aktiv? Kan se hendes annonce ikke har været opdateret i noget tid. 

Falder desværre for Nemtøs’ nedre aldersgrænse, så det bliver nok Ida næste gang hun kigger lidt syd på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 5 timer siden:

Hehe, sorry, har vist sat forkert navn på. Det er Frodige Ida

Løjtnanten skrev, den 27.8.2019 at 11:09:

Tusind tak for de gode bud. Er Natasja stadig aktiv? Kan se hendes annonce ikke har været opdateret i noget tid. 

Falder desværre for Nemtøs’ nedre aldersgrænse, så det bliver nok Ida næste gang hun kigger lidt syd på. 

Jo jeg deepthroat og gør det med stor lyst MEN kun så længe jeg styre det. Så ingen mundknepperi her.

Men tak for henvisningen:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Løjtnanten skrev, den 14.6.2020 at 23:31:

Godaften

Hva så Hr. Løjtnant, 
Fandt du noget godt? 

Emnet har været oppe flere gange. Du kan via min profil finde anmeldelser af piger som tilbyder noget af det du søger. 
Ellers så nap en tur til KBH. Dejligt stort udbud ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...