Hop til indhold
Guest bkg1394

Carolina - PG

Recommended Posts

Gæst

Okay drenge!

Det bliver nok det sidste indlæg fra den gamles side; nogle vil måske knibe en tåre mens andre vil juble, men jeg er blevet forelsket og vil giftes!!

Den udkårne ved det bare ikke endnu…

Og den udkårne er Carolina:

http://www.pussygalores.dk/carolina.htm

Føj føj føj hvor er hun smuk og dejlig, og med en krop man kun kan drømme om.

Jeg tror det er en af de MEGET få gange hvor teksten passer mere eller mindre 100%. Alder ok, højde/vægt? Også ok!! En fantastisk fast lille rund røv og store ÆGTE krammevenlige babser ( der står det er en J og det skal jeg ikke gøre mig klog på – synes jeg har set G & H bryster der var større ) men fu*k de er store og sidder fuldstændig perfekt.

Ja, undskyld; er stadig helt rundt på gulvet.

Det hele startede med at jeg ringede i fredags ( havde siddet og gloet mig varm på billederne fra hjemmesiden ) og spurgte ind til Carolina. Om hun gav GS, og ja det gjorde hun. Spurgte ind til prisen ( ved at PG ellers ligger i den ”dyre” ende for denne fornøjelse ) men 600,-..????? Jeg troede jeg hørte forkert, men tele bekræftede. Det gik så kuk i timeplanen i fredags, men så, at hun også var på i dag søndag.

Ringede tidligt ( de åbner kl. 09.00 ) og fik en aftale i stand. Der står at hun også modtager sorte kys, formedelst 100,- ekstra. OK. Jeg tog en 100 dasker med i reserve, men ville lige se hende først ( det havde jeg så ikke behøvet ) Den velkendte lyd af stiletterne ned af gangen, banke på og åbne. Jeg sidder sgu altid med hjertet galopperende i ¾ del takt af bar ”spænding” når jeg hører lyden– har man nu købt katten i sækken?

Man kan jo ikke bare komme forbi når det er til GS, så det er altid en chance at tage, men ingen kat i sækken her! Man er vel en slags gentleman og rejser sig når døren går op, og da hun stod i al sin pragt foran mig galopperede cognacspumpen endnu hurtigere og jeg måtte lige træde et skridt tilbage – det bemærkede hun og lyste op i et stort smil.

Hvad hun kunne gøre for mig? Godt hun ikke kunne læse mine tanker, for da jeg så hende var der ikke den del og ting jeg ikke kunne tænke mig, men havde jo bestilt GS og svensk. 100 daskeren jeg havde taget med som reserve røg op af lommen sammen med lommeuld, gamle p-biletter mv – hun skulle også have sorte kys. Stort smil igen og gik lige ud med moneterne, mens jeg smed klunset.

Forholdsvis hurtigt tilbage og lige rigge til med håndklæder og plastposen og så var det kramme / røre / pille tid. Og hun er yderst berøringsvenlig. Vi stod der et pænt stykke tid ( ingen hastværk ) og hun kyssede på hals, mave ® og filede på klarinetten, mens jeg ragede rundt – som ved flere andre lejligheder ville jeg lige her ønske, at jeg var født med 4-6 par hænder. Pludselig vendte hun sig om og sagde: kys mig ned af ryggen, og jep jep – det skulle da ikke skille os ad, og jeg kom selvfølgelig også lidt længere ned dertil hvor ryggen bliver fræk; masser af sorte kys og sukkede sagligt.

Op i køjen ( ja, køje er så meget sagt ) det er en boreplatform af dimensioner, som selv de gamle dronninger ville misunde. Hun smækkede den forunderlige bagdel lige i synet på mig, og så gik tungen ellers på opdagelse. Jeg slikkede det bedste jeg har lært og halleluja: hun kom med et kæmpe: åhhhhhh ja og væk var røven fra mit ansigt mens rystelserne lige skulle falde til ro

Over til GS, og det kneb lidt i starten, men hun forslog så selv at skifte stilling hvor hun stod lidt mere oprejst, og så skal jeg ellers love for at der blev tisset igennem; det var helt sindssygt. Jeg har ALDRIG oplevet noget lignende – det kom i kaskader – Niagara Falls – go home! ( Miss H og sprøjteorgasmerne er INTET i forhold til det jeg oplevede ) Hendes skønne ansigt var et stort smil – skal jeg holde igen eller give los? Giv endelig los og så… ja så væltede det atter ud, og jeg var nær ved at drukne. Hold da op måtte jeg lige udbryde – det var godt nok imponerende. Skal vi stoppe eller..?? NEEEEEJ!! Hun smilede og flere gyldne ”dråber” læs vandfald væltede ud af hende.

Nå, men al ting får jo en ende og til sidst havde hun tanket ud. Hun grinede lidt og sagde: Ja, der var meget – normalt tisser jeg kun 2-3 gange om dagen… OK tænkte jeg; det må sgu være en sandhed med modifikationer – hun kunne umuligt have tisset i en hel uge…

Så summa summarum:

Har man den slags tilbøjeligheder så er hun i verdensklasse. Hvordan hun er med ”almindelig” sex skal jeg så lade være usagt, men det finder jeg ud af sidst på ugen hvor hun forhåbentlig siger ja til at blive Fru Bkg, så skynd jer!

Gammel rotte min ven: Som babsoman og hvis du ikke allerede har besøgt hende, så kan jeg kun tilskynde dig at smadre sparegrisen og komme af sted – de babser er ”must see – must touch” og resten af hende er lige så skønt.

Fik lige et bad ( igen ) ovenpå føromtalte brusebad (e); hun gik selv ind først og lidt small talk ( vi gik ikke i bad sammen ) og pænt fulgt ud ( desværre havde hun svøbt et håndklæde omkring sig – ville ellers gerne have haft det sidste med, men kram til afsked, og god søndag!

Ja, det er sgu en søndag jeg ikke vil glemme lige med det samme!

Lallede rundt på Finsensvej i en tåge – hvor fanden havde jeg lige sat bilen? Skulle lige handle ind, så over mod Netto – nå nej; der havde jeg jo været inden besøget.. Ind til kiosken og tjekke om det mon var mig der havde vundet 21 mio i lotto, så havde jeg købt resten af dagen ( året ), men det blev kun kr. 36,- som sædvanlig og det får man som bekendt ikke meget købesex for, men igen:

Håber hun siger ja…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mange tak Knallert - sender dig en PM med tid og sted.... :lol:

Nå, men det er desværre ønsketænkning, men ikke sidste gang jeg besøger hende; havde lidt en a la oplevelse med Tea fra Seductiongirls da hun stadig var aktiv, men Carolina slår hende alligevel med flere længder selvom Tea og er/var super!; ja, jeg drømmer videre... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en vanlig herlig beretning fra din hånd, bkg.

Jeg synes, du skulle følge op på den med giftermålet. Du synes af være blevet helt skudt i hende. Men samtidig synes jeg, det ville være synd for EG at skulle undvære de herlige beretninger om dine eskapader.

Kunne løsningen ikke ligge i, at du gik over til islam? Denne religion tillader op til fire koner. Du beholder pigen, og vi beholder dig. Keine Hexerei :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej min borende ven!

Selv tak!

Islam?? Jo, fire koner, men så ved du også hvor mange svigermødre der følger med.. :lol::lol:

Du /I skal nok få lov at beholde mig ( på godt og ondt ), for jeg tror desværre ikke at jeg kan rende med godten (ville ellers gerne som du selvfølgelig har læst )

Nur behändichkeit!!! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er Carolina den samme pige som den försvunna Desire? Det finns en del likheter i profilerna...

Tænkte præcis det samme. Billederne ligner ekstremt godt. Målene det samme. Hun blev også markedsført som "24".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte præcis det samme. Billederne ligner ekstremt godt. Målene det samme. Hun blev også markedsført som "24".

Det er den samme som Desire og før det Anja.

Ved at se kildekoden er der bla.

Desire:

og

Anja:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare et lille tips til babsomanerne. Jeg har været forbi Angelina(bagsværdmodellerne) en del gange og hendes brystparti slår føromtalte. Just saying....men klart at Carolina er på min "to do" liste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

What??

Er det virkelig den samme..? :shock:

Som den skarpsindige læser selvfølgelig har bemærket, så har jeg aldrig besøgt Desire, og har derfor intet sammenligningsgrundlag, men:

Jeg prøvede at lave aftaler med Desiree to gange, og lå virkelig i den dyre ende 8-900 kr for GS

Ved det er Gammel rottes foretrukne, og måske han kan kaste lys over sagen, men jeg besøgte med vilje ikke Desiree da jeg læste flere negative omtaler, så som "isdronning" mv, og hvis Carolina og Desiree er en og samme person, så er der der ihvertfald intet "isdronning" over Carolina!! Det er 100% nærvær

Sidst men ikke mindst: hvorfor skulle Desiree skifte navn? Trine Tease fx.ville næppe heller skifte navn til Erna; det er begge "etablerede" navne i branchen...

Men lad mig da endelig vide hvis I finder ud af noget; det er da lidt interessant det her, men uanset hvad, så havde jeg en fed stund med Carolina, Desiree eller..???? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

WAUWWWW... hvilken mandag! :D bkg - tak for heads-up, jeg booker første ledige tid hos Carolina, og håber i øvrigt at blive din best-man?! ;)

Tilbage til nutiden, jeg tror også det kan være Desiree, men bkg det må du kunne be- eller afkræfte hvis du fik besøgt Dersiree??

Jeg kan derimod godt mane eventuelle spekulationer omkring Anja og Desiree i jorden. De er ikke, og har aldrig været, identiske personer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

What??

Som den skarpsindige læser selvfølgelig har bemærket, så har jeg aldrig besøgt Desire, og har derfor intet sammenligningsgrundlag, men:

Jeg prøvede at lave aftaler med Desiree to gange, og lå virkelig i den dyre ende 8-900 kr for GS

Ved det er Gammel rottes foretrukne, og måske han kan kaste lys over sagen, men jeg besøgte med vilje ikke Desiree da jeg læste flere negative omtaler, så som "isdronning" mv, og hvis Carolina og Desiree er en og samme person, så er der der ihvertfald intet "isdronning" over Carolina!! Det er 100% nærvær

Sidst men ikke mindst: hvorfor skulle Desiree skifte navn? Trine Tease fx.ville næppe heller skifte navn til Erna; det er begge "etablerede" navne i branchen...

Men lad mig da endelig vide hvis I finder ud af noget; det er da lidt interessant det her, men uanset hvad, så havde jeg en fed stund med Carolina, Desiree eller..???? :D

Måske følte hun at det var tid at starte på en frisk. Kan også se at listen over ydelser er vokset siden hun var Desiree.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Måske følte hun at det var tid at starte på en frisk. Kan også se at listen over ydelser er vokset siden hun var Desiree.

Er det smart, at afsløre disse sammenhænge mellem identiteter?

Kunne der ligge noget alvorligt bag det, at forsøge at skifte identitet, som helst ikke skal afsløres og offentliggøres herinde?

Bare en tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I så fald burde hun nok undlade at vise billeder. Det vrimler jo ikke med piger med hendes imponerende krop.

Fint hvis nogle har haft en god oplevelse med hende. Jeg vil ikke selv gentage forsøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

What??

Noget kan pege i den retning, det er da i det mindste de samme stiletter som "Desire" har på på dette billed :

Ellers kan du se efter i den gamle Desire profil på PG's hjemmeside, du kan vel genkende visse detalier, fra i søndags ;-)

http://www.pussygalores.dk/desire.htm

Man kan så spørge til hvorfor webmasterne for disse forlystelsessteder nærmest aldrig, fjerner gamle profiler på pigerne :?:

Btw. God fortælling, er fristet. Må have startet en 2 Do liste 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej min borende ven!

Selv tak!

Islam?? Jo, fire koner, men så ved du også hvor mange svigermødre der følger med.. :lol::lol:

Du /I skal nok få lov at beholde mig ( på godt og ondt ), for jeg tror desværre ikke at jeg kan rende med godten (ville ellers gerne som du selvfølgelig har læst )

Nur behändichkeit!!! ;)

Kun 1, hvis hun har 4 unge (jomfruer) og giftemodne døtre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget kan pege i den retning, det er da i det mindste de samme stiletter som "Desire" har på på dette billed : ' alt='' class='ipsImage' >

Ellers kan du se efter i den gamle Desire profil på PG's hjemmeside, du kan vel genkende visse detalier, fra i søndags ;-)

http://www.pussygalores.dk/desire.htm

Man kan så spørge til hvorfor webmasterne for disse forlystelsessteder nærmest aldrig, fjerner gamle profiler på pigerne :?:

Btw. God fortælling, er fristet. Må have startet en 2 Do liste 8-)

. Carolina er den tidligere desire, desire forsvandt nemlig og Carolina dukkede jeg fik bekræftet det af telefon damen at de er en og samme person

Del dette indlæg

Link til indlæg

HVIS man søger en kvinde i midten af 20'erne, og HVIS Carolina er identisk med den tidligere Desirée, så skal man bare være opmærksom på, at det tydeligt ses, Carolina/Desirée er en del ældre end de 24 år - jeg ville sige minimum 10 år ældre.

Men hun er særdeles velskabt, og for mange er alder jo kun et tal :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropo Caroline historien: Skøn fortælling.. Læste den med glæde..

Redigeret af TTT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...