Hop til indhold
elcon71

Dinna En fræk Blondine

Recommended Posts

Hej gutter,

Nogen som har lidt historik på denne skønne kvinde?

Syntes hun ser lidt ældre ud en årgang 1973, som hendes mail forsøger at signalere. Og bevares det betyder ikke det er en dårlig oplevelse, men hey, det er jo derfor vi har dette forum, så vi kan efter- og fremlyse erfaringer.

https://annoncelight.dk/showad/298299

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 27.6.2020 at 15:08:

siden din efterlysning er forholdsvis gammel, har du så besøgt hende, i så fald, var det besøget værd

nej,

tror altså hun er markant ældre end hun skriver. ikke lige mig efter et nærstudie af billederne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, den 16/6/2020 at 19:49:

Hej gutter,

Nogen som har lidt historik på denne skønne kvinde?

Syntes hun ser lidt ældre ud en årgang 1973, som hendes mail forsøger at signalere. Og bevares det betyder ikke det er en dårlig oplevelse, men hey, det er jo derfor vi har dette forum, så vi kan efter- og fremlyse erfaringer.

https://annoncelight.dk/showad/298299

Hejsa har besøgt hende. Alderen er nok +50. Hun holder sig godt, dog er hun til den lidt tynde/spinkle side. Hun er hamrende fræk og enormt sød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thunder78 skrev, den 11.7.2020 at 17:49:

Hejsa har besøgt hende. Alderen er nok +50. Hun holder sig godt, dog er hun til den lidt tynde/spinkle side. Hun er hamrende fræk og enormt sød. 

Tak, det var den info jeg søgte. Jeg er vild med milfs/gilfs, bare de er slanke og velklædte, Dinna ser ud til at leve op til begge krav. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tusse skrev, den 3.12.2021 at 11:46:

Tak, det var den info jeg søgte. Jeg er vild med milfs/gilfs, bare de er slanke og velklædte, Dinna ser ud til at leve op til begge krav. 

Hun er super - bare kom afsted :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...