dkdfyn 27 Skrevet 17. Juni, 2020 Hej Eroguide Link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/298593 Jeg besøgt Louise til en halv times sjov. Billeder og alder stemmer med hendes annonce. Hun har nogle tatoveringer, men ikke noget der generede mig (det er jo en smags sag). Hun er det man vil kalde for en petit pige. Stedet er så diskret som det overhovedet kan være så til jer der ikke vil have jeres nummerplade læst fra forbi kørende hovedvejs-ryttere kan roligt kigge forbi. Der er mulighed for bad og stedet er af høj kvalitet, dog virkelig varmt denne dag. Louise er en rigtig sød pige, let til et smil og nem at snakke med. Hun siger hun er helt ny i branchen og det kunne mærkes. Hun virkede til at gøre det af lyst og med hendes egne ord: "Det er et fint job specielt når man elsker sex som jeg gør". Hun skriver hun giver byens bedste blowjob, og jeg må sige det er helt sikkert ikke en overdrivelse. Hun gør det ivrigt og jeg måtte stoppe hende hurtigt efter hun var begyndt (Nok også fordi jeg ikke har haft en udløsning et par dage, men det ændre ikke meget på at hun ved hvordan det skal gøres). Hun var ivrig efter at vi skulle starte på akten, men ikke på den måde at jeg følte at det var fordi hun gerne ville have mig ude af døren hurtigst muligt, snare den følelse af at hun virkelig trængte til at få noget sex. Det skal siges at det var en varm dag og jeg var lettere træt pga både varmen og dårlig søvn, så jeg gav ikke det normale forspil og modspil under akten jeg normalt gør, men jeg er ikke i tvivl at hvis jeg ikke havde været så lad og havde været mere engageret havde oplevelsen med hende også fulgt med. Selve akten var god og hun tager gerne initiativ. Så hvis du/I er kommet så langt så vil jeg kun sige, at hvis I leder efter en dejlig stund med en nystartet og petit pige, så kan I ikke gå galt i byen med Louise. Jeg håber virkelig at hun bliver ved med at have det drive for sex og sjov som hun havde da jeg besøgte hende indtil hun en dag stopper. Alt i alt en rigtig god oplevelse og kan anbefales herfra. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 17. Juni, 2020 Fin anmeldelse! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 17. Juni, 2020 Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok dejligt ud. Tror jeg vil holde øje med hende og tænker hun kan være et godt bud på et besøg i sommerferien og den første efter corona... man bliver jo nærmest helt smånervøs ved tanken 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fyr_billund Skrevet 17. Juni, 2020 Sutter hun uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 17. Juni, 2020 Fyr_billund skrev, for 19 minutter siden: Sutter hun uden? Tjaaah hun tilbyder megafransk, så mon ikke hun sutter uden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louiseisabella 46 Skrevet 17. Juni, 2020 (edited) Mange tak for den fine anmeldelse ! ❤️ det var super hyggeligt! og til jer andre! ja jeg sutter uden ❤️ Redigeret 18. Juni, 2020 af Rooster Billede fjernet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 17. Juni, 2020 dkdfyn skrev, for 15 timer siden: Hun skriver hun giver byens bedste blowjob, Det står der ikke i den aktuelle annonce. Det ville da også være lidt tamt, når der kun bor 692 mennesker i byen Næh hun skriver "blowjob i verdensklasse" og så er vi zoomet ret meget væk fra den lille vestjyske flække. Men for nu at være alvorlig, så ser det virkelig ud til at være noget man godt kunne lokkes på afveje efter, for alt ser godt ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louiseisabella 46 Skrevet 18. Juni, 2020 Hedonis skrev, for 14 timer siden: Det står der ikke i den aktuelle annonce. Det ville da også være lidt tamt, når der kun bor 692 mennesker i byen Næh hun skriver "blowjob i verdensklasse" og så er vi zoomet ret meget væk fra den lille vestjyske flække. Men for nu at være alvorlig, så ser det virkelig ud til at være noget man godt kunne lokkes på afveje efter, for alt ser godt ud. Hej! jeg forstår ikke helt meningen på din besked, skal den forståes negativt ? hvis ja, så er jeg da ked af du føler dig truffet. - de mænd jeg har, går kun ud af døren med en rigtig god oplevelse og nikker genkendende til hvad jeg skriver :) god dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louiseisabella 46 Skrevet 18. Juni, 2020 Elprebsi skrev, den 17.6.2020 at 15:22: Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok dejligt ud. Tror jeg vil holde øje med hende og tænker hun kan være et godt bud på et besøg i sommerferien og den første efter corona... man bliver jo nærmest helt smånervøs ved tanken Du er mere end velkommen til at besøge mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 27. Juni, 2020 Hun lyder rigtig fræk. Er hun til lækre våde kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 27. Juni, 2020 Louiseisabella skrev, den 18.6.2020 at 23:05: Du er mere end velkommen til at besøge mig Du har desværre ikke svaret på min SMS endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 27. Juni, 2020 Elprebsi skrev, den 17.6.2020 at 15:22: Tak for anmeldelsen. Hun ser godt nok dejligt ud. Tror jeg vil holde øje med hende og tænker hun kan være et godt bud på et besøg i sommerferien og den første efter corona... man bliver jo nærmest helt smånervøs ved tanken Hun ser ud til at være en rigtig lækker sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louiseisabella 46 Skrevet 15. Oktober, 2020 Jeg sutter ikke uden kondom mere !!!❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg