Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Hvorfor bliver du hos konen?

Recommended Posts

Jeg tror der er rigtigt mange af os der besøger GP'er der er lykkeligt gift og ikke ønsker at ændre på det. Når man er lykkelig gift så kan der være mange gode og dårlige grunde til at spise ude, men det er ikke de lykkelige mit spørgsmål handler om :)

Alle jer, der er gifte men generelt lever i et understimuleret forhold - hvorfor bliver I? Hvorfor ikke finde et sted i livet hvor I er lykkelige, livet er så utroligt kort - så hvorfor bruge tiden sammen med en der ikke gør jer glade/lykkelige? Hvor i skal snige jer ud om natten for at få basale behov dækket, og hæve 100,- over hver gang i handler for efter 8 ture i Netto, have til en halv times glæde. Altså, hvorfor bliver du hos konen (hvis du ikke er lykkelig).

Disclaimer: Er selv skilt et hav af gange, uagtet om der har været børn eller ej. Man kan kalde det egoisme, at afslutte et forhold man ikke er glad i. Men min filosofi er at

1) Livet er kort, som nævnt tidligere. 
2) Skal jeg kunne være noget for andre (børn fx) så skal jeg have det godt selv. Mine børn er bedre tjent med at jeg er en glad far - end en far der bare er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange andre ting i et ægteskab, der betyder noget end sex!

Skal for lidt sex have lov til at ødelægge det, eller skal man nyde de gode ting, og så få stimulation ved side naf?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror mig eller nej,  det spørgsmål jeg stille mig selv hver dag sidste 7 år  og stadigvæk har ikke svaret på det, selve min datter som er min bedste ven og voksne piger spørger mig om hvorfor er jeg med mor, men jeg har ikke svar eller.....? Måske er bange at slutte alene, ved ikke, måske mangler jeg moden

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen6 skrev, for 20 minutter siden:

Der er mange andre ting i et ægteskab, der betyder noget end sex!

Skal for lidt sex have lov til at ødelægge det, eller skal man nyde de gode ting, og så få stimulation ved side naf?

Tror ikke helt du forstår hvad jeg spørger om - men... hvis du er lykkelig i dit ægteskab, så skal du selvfølgeligt blive i det. Mit spørgsmål er rettet til dem, der ikke er glade i deres ægteskab... hvilket hvis jeg ikke tyder korrekt, du er.

Sebmus skrev, for 19 minutter siden:

Måske er bange at slutte alene, ved ikke, måske mangler jeg moden

Det tror jeg bestemt ikke du er ene om. Jeg tror dog ikke at du skal være bange for at ende alene, hvis du bare tør tage chancen og opsøge andre.

Vi har som reglen meget mere at byde på, end vi selv går og tror.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

De  mænd  jeg  har  talt med som  er i forhold/ægteskab har  givet  mig  flere  grunde 

Man  kan  sagtens  have  et  godt  ægteskab  uden  at  sexen  er  optimal  i ægteskabet. 

At  elske et  andet  menneske  er  ikke  altid  bundet  op  på  sex.

Har  et  godt  sexliv, men  søger andre  oplevelser  som  ikke  kan  udleves  i  ægteskabet.

Tryghed 

Bliver  sammen  af  hensyn  til  børn. 

Alt  er  ikke  altid  sort/hvid 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man vedbliver jo med at håbe til det sidste at hun vil slanke sig, fremfor at ligne en hvalros - og så er der det med familien, som man heller ikke vil skilles fra, men min mor døde og  så var der ihvertfald ikke længere hende at tænke på - men så skal boet deles og hvem skal blive boende - og hvordan med børn og husdyr mv. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Alt  er  ikke  altid  sort/hvid 

En gang til for Kong Knud :)

Mit spørgsmål er ikke til de mænd der er i ægteskaber de er glade for at være i (er lykkelige i). Mit spørgsmål har faktisk ikke ret meget med sex at gøre - det at købe sex er dog ofte et symptom på et ægteskab man ikke er glad i, derfor nævnes købe sex i denne sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har et dejligt ægteskab , uden sex da min kone er kronisk syg - derfor. 

Fantastisk :) men så er spørgsmålet ikke rettet imod dig (men tak for dit svar) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

En gang til for Kong Knud :)

Mit spørgsmål er ikke til de mænd der er i ægteskaber de er glade for at være i (er lykkelige i). Mit spørgsmål har faktisk ikke ret meget med sex at gøre - det at købe sex er dog ofte et symptom på et ægteskab man ikke er glad i, derfor nævnes købe sex i denne sammenhæng.

Tryghed...dels  at  selvom  det  er  mindre  godt  er  det  ukendte mere  skræmmende. 

Evt  også  økonomisk  tryghed 

Bekvemmelighed - besværligt  at  skulle  til  at  dele  bolig,  salg  af  hus  ect 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser tre scenarier hvis jeg nævner ordet skilsmisse. 1/ Hun skyder mig i hovedet. 2/ Hun putter gift i lasagnen. 3/ Hun skærer pikkemanden af mig mens jeg sover.....i den rækkefølge.
Det kan naturligvis også vise sig at jeg tager fejl og vi ser en jubelscene med konfettikanoner og hele pivetøjet.....men jeg tør ikke tage chancen. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er blevet skilt efter 20 år. Jeg fandt ud af, at jeg fik det bedre rent mentalt, når hun ikke var i nærheden. Jeg var sygemeldt på grund af stress og fik en nedtur. Nu er jeg fit for fight igen. Energien, livsmodet og glæden erkommet tilbage. Man skal ikke blive sammen for enhver pris. Men uden gode venner og forstående GP'er var jeg ikke nået så langt. Det kræver mod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jørgen H.
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Tryghed...dels  at  selvom  det  er  mindre  godt  er  det  ukendte mere  skræmmende. 

Bekvemmelighed - besværligt  at  skulle  til  at  dele  bolig,  salg  af  hus  ect 

Kan ikke skrive det bedre selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 52 minutter siden:

1/ Hun skyder mig i hovedet. 2/ Hun putter gift i lasagnen. 3/ Hun skærer pikkemanden af mig mens jeg sover.

Haha, jamen det er nogle ret gode grunde :D for mange år siden satte en daværende kone (ungarsk) en stilethæl fast, lige over mit kraveben, har stadigt et lille fint ar... det endte også i skilsmisse... vi er dog gode venner idag, tør ikke andet.

Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det er helt sikkert nogle "gode" grunde til ikke at gøre noget ved det - jeg kommer fra et priviligeret sted, da økonomi og bodeling ikke har været et "problem". Men det er lidt skræmmende at man vælge at leve utilfreds, fordi det er mere bekvemt.

Hestemand skrev, for 43 minutter siden:

Jeg fandt ud af, at jeg fik det bedre rent mentalt, når hun ikke var i nærheden.

Den historie har jeg hørt mange gange fra venner også, den bliver ofte fulgt op af "vi skulle have været blevet skilt for længe siden" - hvad med din ex-kone? har hun et også bedre idag - ofte går det jo begge veje, og mine ex'er har (når stormen har lagt sig) udtrykt stor tilfredshed med at være sluppet af med mig ;) 

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Smørhulsbarnet skrev, for 3 timer siden:

Jeg har et dejligt ægteskab , uden sex da min kone er kronisk syg - derfor. 

@Smørhulsbarnet kunne lige så godt være skrevet af mig, dog er vi ikke gift. Tak for at sætte, også mine,  ord på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 4 timer siden:

Tror mig eller nej,  det spørgsmål jeg stille mig selv hver dag sidste 7 år  og stadigvæk har ikke svaret på det, selve min datter som er min bedste ven og voksne piger spørger mig om hvorfor er jeg med mor, men jeg har ikke svar eller.....? Måske er bange at slutte alene, ved ikke, måske mangler jeg moden

Kender godt følelsen, min kone fik en blodprop/hjerneblødning og har ikke været til sex siden, men børnene skal sikkert videre og det er ikke deres skyld, men vi mænd hat stadig et behov for nærvær og sex (ja det er en moderne verden vi lever i og tak til jer piger derude) så om jeg så bliver der når de er på plads og hvad der sker derefter det ved jeg ikke - en gang var det kærlighed knyttede os sammen uden det seksuelle var på dagsordenen og så længe der er dejlige piger derude så bliver jeg for at holde familien sammen....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er gift, stadig med den samme. Vi har været gift i 31 år, ikke haft sex sammen de sidste ca 20 år. 
Jeg vil for alt i verden ikke skilles, min kone heller ikke. Jeg elsker stadig min kone og tror egentlig det er gensidigt. Når vi er sammen i byen, sendes der mange beundrende blikke, hun er stadig en flot og attraktiv kvinde. 
Jeg har tidligere skrevet om vores forhold og også givet nogle af de væsentligste grunde. Vi har en virksomhed i fællesskab, som også er vores fælles barn. Rigtige børn er det aldrig blevet til. Ikke et bevist fravalg, men sådan er det bare blevet. 
Vi har begge et aktivt sexliv, hver for sig. Jeg har gennem mere end 10 år haft en fast SB nogle år af gangen, hvor jeg har hjulpet økonomisk og boligmæssigt, mens hun uddannede sig. 
Min kone ved ikke jeg frekventerer GP’ere, tror ikke hun vil syntes om det. Så det holder jeg naturligvis for mig selv. Jeg rejser meget arbejdsmæssigt, hvor jeg både kommer i kontakt med købe kvinder og kvinder jeg møder i nattelivet eller arbejdsmæssigt. 
Økonomisk er det intet problem mht købesex. Vi har en ret god økonomi og hver vores private konti, som den anden ikke blander sig i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 10 timer siden:

Vi har begge et aktivt sexliv, hver for sig. Jeg har gennem mere end 10 år haft en fast SB nogle år af gangen, hvor jeg har hjulpet økonomisk og boligmæssigt, mens hun uddannede sig. 
Min kone ved ikke jeg frekventerer GP’ere, 

Nu er jeg nysgerrig. Siger du at din kone synes det er ok at du er sammen med sugarbabes men ikke med GP? Hvordan udlever hun så sit aktive sexliv, om man må spørge? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 39 minutter siden:

Nu er jeg nysgerrig. Siger du at din kone synes det er ok at du er sammen med sugarbabes men ikke med GP? Hvordan udlever hun så sit aktive sexliv, om man må spørge? 

Ja hun billiger SugarBabe arrangementet, og har altid gjort det. Vi har aldrig talt om købesex med GP’ere, men tror jeg kender hende så godt og i hvert fald hendes syn på GP’ere, at jeg næppe tror, hun vil syntes om, at jeg besøger massageklinikker og GP’ere. 
Hendes eget liv mht at få sine seksuelle behov dækket, har jeg fornyeligt, beskrevet i en anden tråd. Så det vil jeg ikke trætte jer med igen. 
Mht SB arrangementet, så bor de i en firmalejlighed i Flensburg, ofte har de også haft studiejob i vores virksomhed. Men dette er altid først kommet istand, efter SB/SD er begyndt. Så der har aldrig været pression imod en ansat “stakkels uskyldige unge ansatte, som udnyttes af chefen” ting. Om alle øvrige i virksomheden har gennemskuet forholdene, ved jeg ikke. Dog adskilles arbejde og fornøjelse altid. 
De to første SB jeg havde, fandt jeg gennem annoncering, hvor jeg tilbød bolig i bytte for sex. Kort og godt. De efterfølgende har egentlig været lidt mund gil mund metode. Sådan at forstå, at når den igangværende SB har været næsten færdige med studierne, har hun faktisk mere eller mindre fundet/foreslået en afløser. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Ja hun billiger SugarBabe arrangementet, og har altid gjort det. Vi har aldrig talt om købesex med GP’ere, men tror jeg kender hende så godt og i hvert fald hendes syn på GP’ere, at jeg næppe tror, hun vil syntes om, at jeg besøger massageklinikker og GP’ere. 
Hendes eget liv mht at få sine seksuelle behov dækket, har jeg fornyeligt, beskrevet i en anden tråd. Så det vil jeg ikke trætte jer med igen. 
Mht SB arrangementet, så bor de i en firmalejlighed i Flensburg, ofte har de også haft studiejob i vores virksomhed. Men dette er altid først kommet istand, efter SB/SD er begyndt. Så der har aldrig været pression imod en ansat “stakkels uskyldige unge ansatte, som udnyttes af chefen” ting. Om alle øvrige i virksomheden har gennemskuet forholdene, ved jeg ikke. Dog adskilles arbejde og fornøjelse altid. 
De to første SB jeg havde, fandt jeg gennem annoncering, hvor jeg tilbød bolig i bytte for sex. Kort og godt. De efterfølgende har egentlig været lidt mund gil mund metode. Sådan at forstå, at når den igangværende SB har været næsten færdige med studierne, har hun faktisk mere eller mindre fundet/foreslået en afløser. 

Egentlig vil jeg betegne SB forholdene som værende elsker - elskerinde forhold. Det har altid været vigtigt og et krav fra min side, at så længe SB/SD forholdet står på, så har SB ingen kæreste. Ikke jeg fuldstændig kan kontrollerer dette, meget bygger jo på gensidig tillid. Og jeg kommer ofte næsten uanmeldt og besøger hende. Ofte kun med en SMS når jeg holder nedenfor lejligheden. Og jeg har endnu aldrig oplevet, at de har haft besøg af potentielle kærester eller lign. 
Udover lejligheden, understøtter jeg også SB økonomisk. Dog ikke fastsat månedlig beløb, men vha forkælelse, middage, teaterture og sågar ferier, hvor vi er taget afsted sammen. Desuden kan SB låne bil når hun har behov for det. Så arrangementet er ganske givet for attraktivt gil, at de har villet risikere at det stoppede hvis de fik en fast kæreste 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor jeg bliver hos konen?

Det enkle svar er: Jeg elsker hende. Hun er en intelligent kvinde, der udfordrer mit intellekt; hun har humor; hun giver mig plads til at være mig selv; hun er mor til børn, bedste til børnebørn, alle mennesker, som jeg holder meget af. Vi dyrker stadig sex (med hinanden) selv om vi er oppe i årene, det er ikke så udforskende og eksperimenterende som det engang var, men det er stadig fyldt af passion og glæde, samtidig er der en tryghed og intimitet, jeg ikke kan finde andre steder. Vi har været sammen i over fyrre år og gift i over tredive. Selvfølgelig har der været kriser (utroskab, økonomiske problemer, kedsomhed, rutine etc.), men vi har begge været indstilet på at overvinde dem.

Hos GP'erne finder jeg pladsen til eksperimenter (Sexparty, trekanter, rollespil, udklædning osv.) og jeg har da nogle foretrukne, jeg også føler synes om mine besøg (ikke kun den økonomiske del), men de er GP'er og på et tidspunkt skal vi videre og så forsvinder vi ud af hinandens liv uden den store smerte.

Derfor bliver jeg hos den kvinde jeg lærte at kende for fyrre år og tredive kilo siden.

Venligst den trofaste utro OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Oldtimer skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor jeg bliver hos konen?

Det enkle svar er: Jeg elsker hende. Hun er en intelligent kvinde, der udfordrer mit intellekt; hun har humor; hun giver mig plads til at være mig selv; hun er mor til børn, bedste til børnebørn, alle mennesker, som jeg holder meget af. Vi dyrker stadig sex (med hinanden) selv om vi er oppe i årene, det er ikke så udforskende og eksperimenterende som det engang var, men det er stadig fyldt af passion og glæde, samtidig er der en tryghed og intimitet, jeg ikke kan finde andre steder. Vi har været sammen i over fyrre år og gift i over tredive. Selvfølgelig har der været kriser (utroskab, økonomiske problemer, kedsomhed, rutine etc.), men vi har begge været indstilet på at overvinde dem.

Hos GP'erne finder jeg pladsen til eksperimenter (Sexparty, trekanter, rollespil, udklædning osv.) og jeg har da nogle foretrukne, jeg også føler synes om mine besøg (ikke kun den økonomiske del), men de er GP'er og på et tidspunkt skal vi videre og så forsvinder vi ud af hinandens liv uden den store smerte.

Derfor bliver jeg hos den kvinde jeg lærte at kende for fyrre år og tredive kilo siden.

Venligst den trofaste utro OT

Den ku næppe være skrevet bedre (det er lidt sådan og meget sådan det forholder sig) jo vi elsker den vi elsker og derfor svært at give slip

Jeg måtte dog slippe pga for mange løgne trods det jeg stadig elsker, men æv den smuttede, tænk over det jer som stadig har kærligheden

den kommer ej igen, sorry mit skriv :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 17.6.2020 at 17:35:

Oldtimer skrev, for 6 timer siden:

Det enkle svar er: Jeg elsker hende. Hun er en intelligent kvinde, der udfordrer mit intellekt; hun har humor; hun giver mig plads til at være mig selv; hun er mor til børn

De to svar synes jeg passer godt på min situation. Og hvis man skulle gange den op, så kunne man kalde det indbyrdes afhængighed. Vi har virkelig begge brug for de ting den anden kan for at vores liv skal kunne fungere, og det ville være en helt sindssyg udfordring ikke at have hinanden. Jeg under hende virkelig hvis hun har en elsker, men jeg tvivler nu på det. Sex er bare ikke noget der foregår særligt tit imellem os for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Oldtimer

Tak for dit rigtigt gode svar :) det lyder som om du er glad for dit ægteskab, og dermed uden for målgruppen for mit spørgsmål.

Jeg tænker at hvis man kan bruge sin "utroskab", til at være den mand man gerne vil være, for dem der virkeligt betyder noget for en. Så er det et ret godt argument for at gøre det.

Men ofte læser jeg herinde (og i større grad hører jeg fra venner) hvordan ægteskabet mere er en plage end en lykke, konen er en modstander der står i vejen for GP besøg og ikke en partner der løfter manden (lige som han burde løfte hende) - Det er de mænd og de ægteskaber jeg er nysgerrig på :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...