Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Hvorfor bliver du hos konen?

Recommended Posts

EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden:

Men ofte læser jeg herinde (og i større grad hører jeg fra venner) hvordan ægteskabet mere er en plage end en lykke, konen er en modstander der står i vejen for GP besøg og ikke en partner der løfter manden (lige som han burde løfte hende) - Det er de mænd og de ægteskaber jeg er nysgerrig på :) 

Jeg har altså lidt svært ved at forstå dit spørgsmål og hvem du stiller det til... Er det til personen som bliver i et ægteskab, som for ham er ulykkeligt? Hvis ja, hvad har det med glædespiger at gøre? Kald mig bare arveprins Knud, men jeg forstår ikke helt dit spørgsmål...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ikke kan forstå spørgsmålet jeg stiller, ud fra mit første indlæg (hvor jeg stiller det). Så evner jeg ikke at forklarer det så du kan forstå det.

Det er min fejl og jeg anerkender mit ansvar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 34 minutter siden:

Hvis du ikke kan forstå spørgsmålet jeg stiller, ud fra mit første indlæg (hvor jeg stiller det). Så evner jeg ikke at forklarer det så du kan forstå det.

Fair nok, modtaget. Alt i orden! :)

Redigeret af MickeyM
Glemte en smiley...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...