the latin lover 173 Skrevet 18. Juni, 2020 Undrer mig over hvor længe man er registreret som " ny medlem på eroguide ". Ikke fordi det har den store betydning, men måske er der nogle medlemmer der stoler mindre på ens anmeddelser, hvis man står registreret som ny bruger... Har været bruger af Eroguide siden Maj 2017, så vil ikke betegne mig som " ny bruger ".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. Juni, 2020 (edited) Indtil man kan finde ud af at bruge EG-s søgefunktion. Det var vist lidt arrogant svaret. Men se nu her: Redigeret 18. Juni, 2020 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilmørkepiger 30 Skrevet 18. Juni, 2020 Har lige tjekket.. er os ny bruger selvom den er oprettet november 2012 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 18. Juni, 2020 Tilmørkepiger skrev, for 5 timer siden: Har lige tjekket.. er os ny bruger selvom den er oprettet november 2012 Tja alle med under 100 indlæg er ny bruger. Med 20 indlæg på 8 år, fortsætter du samme tempo med at skrive indlæg, så må du nok vænne dig til at være ny bruger de næste 32 år endnu 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 173 Skrevet 18. Juni, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden: Tja alle med under 100 indlæg er ny bruger. Med 20 indlæg på 8 år, fortsætter du samme tempo med at skrive indlæg, så må du nok vænne dig til at være ny bruger de næste 32 år endnu Ha ha....! Da er jeg nok død til den tid... spurgte kun af nysgerrighed, sådan set ligeglad hvordan jeg er " kategoriseret af eroguide " og undrer mig faktisk hvorfor de har " disse forskellige niveauer ".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 18. Juni, 2020 the latin lover skrev, for 20 minutter siden: spurgte kun af nysgerrighed, sådan set ligeglad hvordan jeg er " kategoriseret af eroguide " og undrer mig faktisk hvorfor de har " disse forskellige niveauer ".... Betegnelsen "ny bruger" giver vel heller ikke mening hvis man har været med i flere år? ... Det er et underligt system de har fundet på.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 173 Skrevet 18. Juni, 2020 MickeyM skrev, Lige nu: Betegnelsen "ny bruger" giver vel heller ikke mening hvis man har været med i flere år? ... Det er et underligt system de har fundet på.... Ja ved INGENGANG ikke hvad " deres system er "... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 18. Juni, 2020 the latin lover skrev, for 1 minut siden: Ja ved INGENGANG ikke hvad " deres system er "... Det handler vist udelukkende om antal af indlæg. Så længe du ikke har lavet over 100 indlæg er du "ny bruger" uanset om du har været medlem de sidste 10 år. Det er en mærkelig måde at kategorisere sine brugere på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 18. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 30 minutter siden: Det handler vist udelukkende om antal af indlæg. Så længe du ikke har lavet over 100 indlæg er du "ny bruger" uanset om du har været medlem de sidste 10 år. Det er en mærkelig måde at kategorisere sine brugere på. På den anden side. Hvis du opretter dig i 2012 og kun læser og læser og læser ... og så skriver et eneste indlæg. F.eks: "Vrøvl". Er du så en Erfaren bruger? Har man kategorier så er man jo nødt at finde på nogle niveauer. Og det giver vel mere mening at jo mere aktiv man er, des mere erfaren kan man betragtes som? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 173 Skrevet 18. Juni, 2020 Bananas skrev, for 1 minut siden: På den anden side. Hvis du opretter dig i 2012 og kun læser og læser og læser ... og så skriver et eneste indlæg. F.eks: "Vrøvl". Er du så en Erfaren bruger? Har man kategorier så er man jo nødt at finde på nogle niveauer. Og det giver vel mere mening at jo mere aktiv man er, des mere erfaren kan man betragtes som? Jo det giver mening, men hvorfor skal der endelig være disse niveauer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 18. Juni, 2020 Bananas skrev, for 17 minutter siden: Og det giver vel mere mening at jo mere aktiv man er, des mere erfaren kan man betragtes som Jeg tænker, at jo mere man lytter, jo mere erfaren? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 114 Skrevet 18. Juni, 2020 (edited) Hmmm - Jeg har været her siden januar 2012 - Har ikke skrevet 100 indlæg endnu, men skriver heller aldrig - "følger lige" eller andet ligegyldigt. Hvis det "bare" er et spørgsmål om antal indlæg, så tager det vel ikke volsomt lang tid at nå 100 stk. Nå, jeg er også ligeglad med kategori o.s.v. men det er vel stof til eftertanke Redigeret 18. Juni, 2020 af PeterG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 23. Juni, 2020 Spørgsmålet er vel ret beset hvad "ny bruger" dækker over. Som jeg kan forstå det er nu, så er antallet af indlæg man har skrevet afgørende for hvornår man ikke er "ny bruger" længere. Vel lidt ligesom at man får erfaring indenfor et felt ved at udøve indenfor feltet. Man bliver kort sagt bedre til at skifte dæk ved at skifte mange dæk. I bund og grund et fair nok princip tænker jeg. Men man kan jo overveje om de "titler" man får undervejs (når man skriver flere indlæg) nu også ordenligt afspejler at det handler om hvor mange indlæg man skriver, og ikke hvor lang tid man har været medlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg