Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

er det dem der ligger tæt på Fakta (Vendersgade 12 ) ? iflg. google står der midler tidligt lukket?

Dem har jeg tidligere besøgt, men kan efterhånden ikke huske hvad de forskellige hedder .. :) 

Søger et sted med 2 piger, nogen anbefalinger det kan være alt fra Nyborg til Horsens, er på gennemtur og vi er 2 der skal have massage + ekstra på samme tid (IKKE i samme rum.. :)) 

Hvad er Jeres erfaring, hvis man bestiller i god tid, overholder de aftalen, kommer nemlig hele vejen fra Kbh. Gider ikke stå der uden aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er ved Fakta. Tror kun der er en pige for tiden. 
Det med at overholde aftale fungere ikke altid på Thaiklinikker. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lykkelige Dan skrev, den 18.6.2020 at 19:04:

De åbner heller ikke foreløbig. Ejer er røget sammen med den Thai kvinde og Danske mand der røg i razzia i Vejle for nylig .... 

Hvad er det for noget vrøvl, jeg har været der for 4 dage siden, og kender en som var der igår. Pas nu på med at sprede rygter, før du ved om de holder vand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Hvad er det for noget vrøvl, jeg har været der for 4 dage siden, og kender en som var der igår. Pas nu på med at sprede rygter, før du ved om de holder vand

Giver dig ret man skal ikke sprede rygter hvis det ikke passer. Hvilket jeg selv synes er forkert. Men faktum er hun blev taget sammen med den thai kvinde jeg ikke vil nævne ved navn. Og bliver undersøgt af pol. 
Men skal da ikke kloge mig på hun har åbnet døren for en fast kunde som du måske er. 
Ændre stadig væk ikke på at ovenstående er usandt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...