EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Juni, 2020 (edited) Nu har jeg ikke set så meget af hvad i kvinder (GP'er) får i jeres indbakke. Men efter at kæresten og jeg besluttede os at prøve en fantasi af (startende om 1½ time hvor hun får sin første gæst :D) Så er det væltet ind med mails i hendes indbakke Jeg har ikke siddet og været med. Hun har selv valgt hvem hun ville se, men jeg har fået lov til at se nogle af de mere underlige henvendelser. Der er nogle der har nogle specielle lyster, fred være med det, det syntes jeg ikke er "sjovt" men så er der nogle der bare er underlige. Udover dem der åbenlyst ikke har læst teksten og dem der spørger om lavere pris, mindre gummi osv. Så kommer der også nogle virkeligt WTF henvendelser Nu skal jeg selvfølgeligt holde folk anonyme. Men har fx. en der har sendt et billede af en sort mand, der har den største pik jeg nogensinde har set, med teksten "Hvis du kan klare sådan en, vil jeg gerne tage dig analt om en time" - Altså hvad fanden er pointen, i sådan en henvendelse. Så er der en der har skrevet "Jeg arbejder med <helt normalt og respektabel arbejde> udelukker det mig fra et besøg?" Så er der dem der skriver 8 mails, med 30 sekunders mellemrum, halvdelen af dem blot med "????" som indhold. Generelt er der virkeligt mange der sender et billede af deres penis med - tænker, er der nogen GP'er der er glade for at få et billede inden de siger ja til en bestilling eller er det bare lidt underligt Nå... der er ikke rigtigt nogen pointe med tråden her, andet end at jeg syntes vi mænd er vidunderligt underlige nogle gange oooog så har jeg fået lidt stører respekt, når vi læser GP'erne herinde fortælle om hvor meget tid de kan spilde på aftaler der aldrig bliver til noget, eller utallige spørgsmål. Kæresten sad og svarede mails hele formiddagen og kom ikke i bund... Kontekst, Det er denne tråd der startede hele legen. Redigeret 19. Juni, 2020 af EksilKøbenhavner 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 19. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 3 minutter siden: Nu har jeg ikke set så meget af hvad i kvinder (GP'er) får i jeres indbakke. Men efter at kæresten og jeg besluttede os at prøve en fantasi af (startende om 1½ time hvor hun får sin første gæst :D) Så er det væltet ind med mails i hendes indbakke Jeg har ikke siddet og været med. Hun har selv valgt hvem hun ville se, men jeg har fået lov til at se nogle af de mere underlige henvendelser. Der er nogle der har nogle specielle lyster, fred være med det, det syntes jeg ikke er "sjovt" men så er der nogle der bare er underlige. Udover dem åbenlyst ikke har læst teksten og dem der spørger om lavere pris, mindre gummi osv. Så kommer der også nogle virkeligt WTF henvendelser Nu skal jeg selvfølgeligt holde folk anonyme. Men har fx. en der har sendt et billede af en sort mand, der har den største pik jeg nogensinde har set, med teksten "Hvis du kan klare sådan en, vil jeg gerne tage dig analt om en time" - Altså hvad fanden er pointen, i sådan en henvendelse. Så er der en der har skrevet "Jeg arbejder med <helt normalt og respektabel arbejde> udelukker det mig fra et besøg?" Så er der dem der skriver 8 mails, med 30 sekunders mellemrum, halvdelen af dem blot med "????" som indhold. Generelt er der virkeligt mange der sender et billede af deres penis med - tænker, er der nogen GP'er der er glade for at få et billede inden de siger ja til en bestilling eller er det bare lidt underligt Nå... der er ikke rigtigt nogen pointe med tråden her, andet end at jeg syntes vi mænd er vidunderligt underlige nogle gange oooog så har jeg fået lidt stører respekt, når vi læser GP'erne herinde fortælle om hvor meget tid de kan spilde på aftaler der aldrig bliver til noget, eller utallige spørgsmål. Kæresten sad og svarede mails hele formiddagen og kom ikke i bund... Kontekst, Det er denne tråd der startede hele legen. @EksilKøbenhavner. Dit opslag for mig til at tænke på en pige jeg så fast for ca 10 år siden. Så hende på vilkår der idag ville være som SD - fast beløb hver måned, ferier sammen, fødselsdage og endda både jule- og nytårsaften sammen. Men inden vi kom dertil og hun stadigvæk til tider havde annonce på viste hun mig nogle af dem. Kan selvfølgelig ikke huske dem alle, men specielt en der virkelig fik det til at vende sig i mig - uden jeg dog er sippet eller lignende. Der var en der spurgte hvad hun skulle have for at hans schæfer hund måtte kneppe hende mens han så på........... Der stod jeg af........ Men med alle de mails din kæreste har fået forstår jeg bedre hvorfor jeg engang imellem intet hører eller der går 1 til 2 dage før jeg får svar - hvis altså jeg hører noget. Men tak for at dele dine tanker/oplevelser og håber i begge får nogle gode og frække oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 2 minutter siden: Men med alle de mails din kæreste har fået forstår jeg bedre hvorfor jeg engang imellem intet hører eller der går 1 til 2 dage før jeg får svar - hvis altså jeg hører noget. Samme her Hun har sugardated før, så hun er vant til at der godt kan komme mange henvendelser. Men det her er helt skørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 19. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden: Samme her Hun har sugardated før, så hun er vant til at der godt kan komme mange henvendelser. Men det her er helt skørt @EksilKøbenhavnerHun må være vidunderlig med så mange henvendelser. Har besøgt en del SB’ere og set deres indbakke og ingen af dem synes det var voldsomt. Langt de fleste blev bare slette og bruger blokeret pga sprog og lignende. Øv bøv jeg er herovre på øen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 55 minutter siden: Generelt er der virkeligt mange der sender et billede af deres penis med - tænker, er der nogen GP'er der er glade for at få et billede inden de siger ja til en bestilling eller er det bare lidt underligt -Pik billeder bliver først interessante for mig når jeg har mødt personen pikken hænger fast i. Nå... der er ikke rigtigt nogen pointe med tråden her, andet end at jeg syntes vi mænd er vidunderligt underlige nogle gange oooog så har jeg fået lidt stører respekt, når vi læser GP'erne herinde fortælle om hvor meget tid de kan spilde på aftaler der aldrig bliver til noget, eller utallige spørgsmål. -Det er dem jeg betegner som wankere.. Kæresten sad og svarede mails hele formiddagen og kom ikke i bund... -Er der ikke kommet henvendelser med ordlyden "Er du frisk ?" Og intet andet.. eller "Hvad koster det?" Jeg tænker hver gang hvad pokker er det? Håber I finder et par gode mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 19. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 3 timer siden: Nu har jeg ikke set så meget af hvad i kvinder (GP'er) får i jeres indbakke. Men efter at kæresten og jeg besluttede os at prøve en fantasi af (startende om 1½ time hvor hun får sin første gæst :D) Så er det væltet ind med mails i hendes indbakke Jeg har ikke siddet og været med. Hun har selv valgt hvem hun ville se, men jeg har fået lov til at se nogle af de mere underlige henvendelser. Der er nogle der har nogle specielle lyster, fred være med det, det syntes jeg ikke er "sjovt" men så er der nogle der bare er underlige. Udover dem der åbenlyst ikke har læst teksten og dem der spørger om lavere pris, mindre gummi osv. Så kommer der også nogle virkeligt WTF henvendelser Nu skal jeg selvfølgeligt holde folk anonyme. Men har fx. en der har sendt et billede af en sort mand, der har den største pik jeg nogensinde har set, med teksten "Hvis du kan klare sådan en, vil jeg gerne tage dig analt om en time" - Altså hvad fanden er pointen, i sådan en henvendelse. Så er der en der har skrevet "Jeg arbejder med <helt normalt og respektabel arbejde> udelukker det mig fra et besøg?" Så er der dem der skriver 8 mails, med 30 sekunders mellemrum, halvdelen af dem blot med "????" som indhold. Generelt er der virkeligt mange der sender et billede af deres penis med - tænker, er der nogen GP'er der er glade for at få et billede inden de siger ja til en bestilling eller er det bare lidt underligt Nå... der er ikke rigtigt nogen pointe med tråden her, andet end at jeg syntes vi mænd er vidunderligt underlige nogle gange oooog så har jeg fået lidt stører respekt, når vi læser GP'erne herinde fortælle om hvor meget tid de kan spilde på aftaler der aldrig bliver til noget, eller utallige spørgsmål. Kæresten sad og svarede mails hele formiddagen og kom ikke i bund... Kontekst, Det er denne tråd der startede hele legen. Haha velkommen til vores verden Håber i finder noget:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Juni, 2020 @Nemtøs og @Indiske Devina Tusind tak, det gik over alt forventning vi fik besøg af 3 i alt, alle søde og respektfulde, der var en enkelt der aflyste i rimelig god tid, men vi var så heldige at en anden stod klar så vi fik os en super fræk aften... og nu er det endeligt min tur @Svpe1970 ja hun er ret skøn men jeg tror nu de fleste GP oplever nogle flere henvendelser via annoncelight end de ville på sugardaters - det er jo gratis for os mænd Helt overordnet var langt de fleste henvendelser søde og i en god tone sagde hun, jeg så kun de fjollede. Men der var i hvert fald flere mænd hun gerne ville møde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden: @Nemtøs og @Indiske Devina Tusind tak, det gik over alt forventning vi fik besøg af 3 i alt, alle søde og respektfulde, der var en enkelt der aflyste i rimelig god tid, men vi var så heldige at en anden stod klar så vi fik os en super fræk aften... og nu er det endeligt min tur @Svpe1970 ja hun er ret skøn men jeg tror nu de fleste GP oplever nogle flere henvendelser via annoncelight end de ville på sugardaters - det er jo gratis for os mænd Helt overordnet var langt de fleste henvendelser søde og i en god tone sagde hun, jeg så kun de fjollede. Men der var i hvert fald flere mænd hun gerne ville møde Super lækkert for jer begge 2. Hvordan har du det? Ekstra tændt ved at hun har fået fremmed pik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 19. Juni, 2020 Fin tråd. Tak for deling, giver beskæmmende indsigt i omfanget og indholdet af spam-henvendelser heri en formodet snas af de lyserøde slags. Nu forstår jeg bedre, hvorfor.......nææææ det gør jeg ikke. Fatter ikke at gokkepennen foretrækkes frem for et irl-møde. Men det bunder sikkert i noget andet udenfor denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 20. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 10 timer siden: Hvordan har du det? Ekstra tændt ved at hun har fået fremmed pik? Ja det vil jeg sige at jeg var Det er faktisk lidt sjovt, jeg har haft store udfordringer ved detaljer af hendes fortid (noget jeg også har skrevet om herinde) - mine problemer kunne nok koges ned til jalousi. Men at se hende sammen med andre, tænde mig voldsomt. Kan forestille mig det er fordi jeg er en del af legen. Men det er længe siden at jeg har været så opstemt MornFed skrev, for 8 timer siden: Fin tråd. Tak for deling, giver beskæmmende indsigt i omfanget og indholdet af spam-henvendelser Tak skal du have, vil dog lige understrege at hun sagde at langt de fleste var søde og høflige Vi får et par besøg idag også, og så skal vi lige lege lidt selv inden hun åbner butikken igen - men det har helt bestemt været fedt ind til videre... nu er jeg lidt spændt på at der er brugere herinde fra der har været forbi... og om der kommer en anmeldelse, det ville nok være kirsebærret på toppen af kagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 16 timer siden: Nu har jeg ikke set så meget af hvad i kvinder (GP'er) får i jeres indbakke. Men efter at kæresten og jeg besluttede os at prøve en fantasi af (startende om 1½ time hvor hun får sin første gæst :D) Så er det væltet ind med mails i hendes indbakke Jeg har ikke siddet og været med. Hun har selv valgt hvem hun ville se, men jeg har fået lov til at se nogle af de mere underlige henvendelser. Der er nogle der har nogle specielle lyster, fred være med det, det syntes jeg ikke er "sjovt" men så er der nogle der bare er underlige. Udover dem der åbenlyst ikke har læst teksten og dem der spørger om lavere pris, mindre gummi osv. Så kommer der også nogle virkeligt WTF henvendelser Nu skal jeg selvfølgeligt holde folk anonyme. Men har fx. en der har sendt et billede af en sort mand, der har den største pik jeg nogensinde har set, med teksten "Hvis du kan klare sådan en, vil jeg gerne tage dig analt om en time" - Altså hvad fanden er pointen, i sådan en henvendelse. Så er der en der har skrevet "Jeg arbejder med <helt normalt og respektabel arbejde> udelukker det mig fra et besøg?" Så er der dem der skriver 8 mails, med 30 sekunders mellemrum, halvdelen af dem blot med "????" som indhold. Generelt er der virkeligt mange der sender et billede af deres penis med - tænker, er der nogen GP'er der er glade for at få et billede inden de siger ja til en bestilling eller er det bare lidt underligt Nå... der er ikke rigtigt nogen pointe med tråden her, andet end at jeg syntes vi mænd er vidunderligt underlige nogle gange oooog så har jeg fået lidt stører respekt, når vi læser GP'erne herinde fortælle om hvor meget tid de kan spilde på aftaler der aldrig bliver til noget, eller utallige spørgsmål. Kæresten sad og svarede mails hele formiddagen og kom ikke i bund... Kontekst, Det er denne tråd der startede hele legen. Dejligt at jeres setup fungerede til begges tilfredsttillelse Men nu vi taler om underlige henvendelser fra mænd så har jeg en oplevelse jeg gerne vil dele herinde for det er den mest bizarre forespørgsel jeg ( eller dvs . det var min daværende kæreste der fik henvendelsen som omhandlede mig) har fået . Og det var faktisk igennem gul og gratis hvor min x havde et sexmøbel til salg. Altså intet ord om mig eller om at han havde en kæreste. Plain and simpel kun et møbel til salg. Så får han nogle beskeder fra en enlig ung herre omkring pris osv. Pludselig skriver vedkommende om han har en kone ?? ( altså om min x har en kone )og om han må købe en " tur med hende" eller se nogle billeder af hende mens hun ligger i sexmøblet. Min x skriver så no way . Vedkommende spørger så om han mod ekstra betaling kan lokke hans kone til at have sex med en af hans køer. Han er landmand og har en kostald og hvis nej om jeg så vil gå rundt nøgen ude blandt køerne så han kan tage nogle billeder. Det skriver vi også nej til men bliver alligevel lidt nysgerrig på hvad han er for en starut og også om han overhovedet ønsker at købe det møbel der er til salg. Så begynder han at tale om at han mod betaling gerne vil se " konen" stå bundet med en masse små dyr kravlende på sig og inden i sig. Altså edderkopper , orme og den slags. Vi spørger så om han nogensinde har fået nogen til det og han siger så at han mod betaling har fået en kvinde til at have levende guldfisk proppet op i skeden. Vi afslutter så samtalen men han bliver efterfølgende ved med at spørge om det dog alligevel ikke ville være interessant for " konen " ( han skriver jo med min x men ved ikke at jeg ser med ) Det ender med at vi blokerer ham Jeg har da hørt om mange mærkelige fetishes men det her er alligevel mere bizart og på en måde lidt skræmmende idet han jo åbenlyst var ligeglad med om kvinden tændte på det eller ej. Og så var det helt uden for noget købesexforum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 20. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden: Tak skal du have, vil dog lige understrege at hun sagde at langt de fleste var søde og høflige Tak for tilbagemeldingen, godt at høre at den langt overvejende del var præget af pli og høflighed. De useriøse, pikbillederne mv., som sikkert bunder i en grad af misundelse og utilstrækkelighed ved afsenderen, er sikkert alligevel udenfor pædagogisk rækkevidde. Og ellers god weekend og selvfølgelig fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg