Knægten 325 Skrevet 20. Juni, 2020 (edited) Hvis en kammerat og jeg leder efter en gp der er frisk på 2 fyre på samme tid og tilbyder anal og gerne med f skål hvis muligt eller større Bare i jylland vil være fint Men kom gerne med bud (link og en pris hvis det ikke finds i linket) Redigeret 20. Juni, 2020 af Knægten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Juni, 2020 Dina G vil jeg mene er et godt bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 20. Juni, 2020 hvad med at kontakte forskellige GP´er eller kik efter annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 20. Juni, 2020 Jojo men det kunne ho være der var nogen som havde en ide eller kunne anbefale en gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 20. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Dina G vil jeg mene er et godt bud. Eller Diana I Holstebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 20. Juni, 2020 Hvis jeg var din ven @Knægten så ville jeg da synes du skulle spørge @Nemtøs Har ingen idé om det er nogen denne frække kvinde har lyst til. Håber det lykkes for jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 20. Juni, 2020 Jo men så vidt jeg husker vil nemtøs kun have besøg af en hvis aldersgruppe og den falder både min ven og jeg uden for Kan ikke huske præcis aldersgruppe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 20. Juni, 2020 Knægten skrev, 1 time siden: Jo men så vidt jeg husker vil nemtøs kun have besøg af en hvis aldersgruppe og den falder både min ven og jeg uden for Kan ikke huske præcis aldersgruppe Hvis nu i lægger jeres aldre sammen så bliver i vel til en moden mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Juni, 2020 KnudSan skrev, for 4 timer siden: Hvis nu i lægger jeres aldre sammen så bliver i vel til en moden mand Ja så er det ikke helt galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Juni, 2020 Knægten skrev, for 19 timer siden: Jo men så vidt jeg husker vil nemtøs kun have besøg af en hvis aldersgruppe og den falder både min ven og jeg uden for Kan ikke huske præcis aldersgruppe Send gerne en pb såfremt jeg kunne have jeres interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 21. Juni, 2020 Tror bestemt også Nemtøs kunne være klar på pik med to fyre.......gad vide om hun er klar til DP af jer to frække fyre.......Har længe gerne villet gennemkneppe Nemtøs i mund, fisse og røv. Håber snart hun er i nærheden af hvor jeg bor, så hopper jeg sgu på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Juni, 2020 GIANT COCK skrev, for 13 minutter siden: Tror bestemt også Nemtøs kunne være klar på pik med to fyre.......gad vide om hun er klar til DP af jer to frække fyre.......Har længe gerne villet gennemkneppe Nemtøs i mund, fisse og røv. Håber snart hun er i nærheden af hvor jeg bor, så hopper jeg sgu på DP er fortsat uafprøvet, men noget jeg gerne vil prøve såfremt muligheden dukker op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 22. Juni, 2020 Desværre det bliver ikke til noget Har vist ham dina g (fantastisk kvinde) fritidsq og nemtøs de var ikke gode nok fordi de kunne dansk (wtf) og kammeraten er en sut til engelsk Viser ham amy i århus ikke pat nok Viser ham i sjov black rachel (stoler ikke på de sorte gp ) ja hun var god nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Juni, 2020 Knægten skrev, for 7 minutter siden: Desværre det bliver ikke til noget Har vist ham dina g (fantastisk kvinde) fritidsq og nemtøs de var ikke gode nok fordi de kunne dansk (wtf) og kammeraten er en sut til engelsk Viser ham amy i århus ikke pat nok Viser ham i sjov black rachel (stoler ikke på de sorte gp ) ja hun var god nok Ville være fint at I afstemmer forventninger inden du efterlyser. Vist meget svært at opfylde jeres kriterier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 325 Skrevet 22. Juni, 2020 De kriterier han havde givet vat dem jeg oplyse her Jeg havde allerede besluttet mig for hvem jeg gerne vil forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg