Hop til indhold
kloster

josefine damgaard (ribe)

Recommended Posts

hej er der nogen der har erfaringer med denne gp?
jeg så en annonce på annoncelight for en uges tid siden, og tilføjede hende på snapchat, og har så fuldt hende lidt, og hun ser brænd godt ud, pæn slank og god røv med et par gode fyldige patter.
så jeg overvejer virkelig og lave en aftale med hende, men er der nogen der har været der, hun holder til i ribe?

Del dette indlæg

Link til indlæg

har ingen link som sagt så jeg hende på annoncelight for 1 uge siden og ikke set hende siden.
jeg jeg forsøgte med hende i går og hun er ikke at anbefale, hun vil have man mødes på en tank i ribe, for så at skulle sende alle pengene inden hun kommer, og så kan man sammen tage hjem til hende som bor 1 min der fra.
det eneste hun fortalte inden jeg kørte var at vi skulle mødes på tanken så ville hun komme ind i bilen og vi kunne køre hjem til hende, og det var fair nok tænkte jeg.
da jeg så kom til tanken ville hun have pengene inden hun kom, hun sagde hun stod tæt på og kunne se mig, prøvede så og forklare hende at jeg ikke ville sende 1500kr. til en fremmed jeg aldrig havde mødt, så hun måtte komme frem inden, hun blev dog ved, så jeg kørte hjem, eller jeg kørte så hen til en anden som jeg laver sin egen tråd på.. hun er dog heller ikke anbefales værdig! :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...